Gjest Evel Skrevet 16. juni 2014 #61 Skrevet 16. juni 2014 WTF! Jeg må ærlig innrømme at de som sier det virker litt...... korte? De svarer det jo bare fordi de ikke har noe bedre å komme med, og da er det vel bedre å bare holde kjeft?! Det høres bare barnslig og teit ut, og, for ikke å snakke om oppbrukt! Ikke akkurat morsomt lenger. Det har ikke noe med å være perfekt å gjøre, men er man litt oppegående så skjønner man vel at det ikke akkurat lyser intelligens av det uttrykket der. (Eller kanskje ikke, og det sier jo sitt om de som bruker det som "argument" i en debatt). Så intelligens-gjengen er tilbake på kg nå? Jada, kos dere med forsøkene på å framstå som de beste intelligente på kg. Jeg gidder ikke å kjempe om prinsessekrona der nei.
She_Leiva Skrevet 16. juni 2014 #62 Skrevet 16. juni 2014 Folk som sier "ta deg en bolle" kan faktisk ta seg en bolle. Haha, jeg måtte bare terge litt. Ja, jeg er enig i det du sier TS. Det blir litt som å dekke til ørene mens man geiper. Ett lite intelligent uttrykk.... 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #63 Skrevet 16. juni 2014 Rett og slett fordi jeg ikke er så himla opptatt av å fremstå som intelligent. Er det noen som er så dumme at de velger å dømme meg for ett eneste innlegg hvor jeg skriver noe de er uenige med meg om og hvor jeg bruker ord de ikke liker, ja da får de bare gjøre det. Sier mer om dem enn meg. Det der tror jeg faktisk ikke noe på. Det er ingen som ØNSKER Å fremstå som dummere enn de er. Bare det at du forsvarer uttrykket sier jo alt, hadde du ikke brydd deg hadde du ikke disuktert heller. Hadde noen fortalt meg at noe jeg sa hørtes dumt ut, hadde jeg virkelig tatt det til meg. Sånn derre "girlpower-stand up for what you believe in" hører ikke hjemme her. Anonymous poster hash: d40a8...68e
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #64 Skrevet 16. juni 2014 Haha! Jeg døde! Det du klager over er så latterlig sant. Anonymous poster hash: 39dba...ccb
Gjest Evel Skrevet 16. juni 2014 #65 Skrevet 16. juni 2014 Det der tror jeg faktisk ikke noe på. Det er ingen som ØNSKER Å fremstå som dummere enn de er. Bare det at du forsvarer uttrykket sier jo alt, hadde du ikke brydd deg hadde du ikke disuktert heller. Hadde noen fortalt meg at noe jeg sa hørtes dumt ut, hadde jeg virkelig tatt det til meg. Sånn derre "girlpower-stand up for what you believe in" hører ikke hjemme her. Anonymous poster hash: d40a8...68e Jeg har kanskje brukt dette mot to brukere her på kg. To ganger over 3 år. Så, er jeg dum, eller er jeg intelligent? Fortell meg.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #66 Skrevet 16. juni 2014 Jeg har kanskje brukt dette mot to brukere her på kg. To ganger over 3 år. Så, er jeg dum, eller er jeg intelligent? Fortell meg. Jeg kjenner ikke til deg og din bruker, så jeg har virkelig ikke noe grunnlag for å uttale meg. Men jeg syns du tar dette vel personlig til å kun ha brukt uttrykket to ganger. Det er også en forskjell på å være uintelligent - og å høres sånn ut. Det er jo det sistnevnte som gjelder her. Anonymous poster hash: d40a8...68e
Gjest crazycatlady Skrevet 16. juni 2014 #67 Skrevet 16. juni 2014 Ønsker De rosinbolle, solskinnsbolle, skolebolle eller sjokoladebolle? Eller hva med en firkløverbolle eller en solobolle? Eller er De så konservativ at De kun spiser vanlige boller? 1
Gjest Evel Skrevet 16. juni 2014 #68 Skrevet 16. juni 2014 Jeg kjenner ikke til deg og din bruker, så jeg har virkelig ikke noe grunnlag for å uttale meg. Men jeg syns du tar dette vel personlig til å kun ha brukt uttrykket to ganger. Det er også en forskjell på å være uintelligent - og å høres sånn ut. Det er jo det sistnevnte som gjelder her. Anonymous poster hash: d40a8...68e Klart jeg tar det personlig. Hva venter du egentlig? Jeg er et menneske jeg også, og ikke en politisk korrekt maskin.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #69 Skrevet 16. juni 2014 Ønsker De rosinbolle, solskinnsbolle, skolebolle eller sjokoladebolle? Eller hva med en firkløverbolle eller en solobolle? Eller er De så konservativ at De kun spiser vanlige boller? .......ingen bombe fra den kanten....... Need I say more? Anonymous poster hash: 7ab5d...12b 2
Gjest Evel Skrevet 16. juni 2014 #70 Skrevet 16. juni 2014 Ønsker De rosinbolle, solskinnsbolle, skolebolle eller sjokoladebolle? Eller hva med en firkløverbolle eller en solobolle? Eller er De så konservativ at De kun spiser vanlige boller? Rosinbolle er best!
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #71 Skrevet 16. juni 2014 Rosinbolle er best! Dette blir litt sånn: "Jammen jeg er ikke dum jeg da!" "Ikke si sånnt til meg, for jeg er egentlig kjempesmart, jeg bare tenker meg ikke alltid like godt om!" "Dere er dumme som syntes jeg er dum" Også kommer en annen unge og tar oppmerksomheten din ett sekund så er du der igjen: "Bolle er morro, hahahahhaaa " "Rosinbolle er enda morroere!" "Hihihi, så morsomme vi er. BOLLE BOLLE BOLLE! " Og om en stund er vi "voksne" skikkelig teite igjen, for du er jo egentlig innmari smart! Jadda............................. Anonymous poster hash: 7ab5d...12b 1
dillyduzit Skrevet 16. juni 2014 #72 Skrevet 16. juni 2014 Ble så inspirert av tråden at jeg faktisk måtte lage meg rosinboller.
Gjest Evel Skrevet 16. juni 2014 #73 Skrevet 16. juni 2014 Dette blir litt sånn: "Jammen jeg er ikke dum jeg da!" "Ikke si sånnt til meg, for jeg er egentlig kjempesmart, jeg bare tenker meg ikke alltid like godt om!" "Dere er dumme som syntes jeg er dum" Også kommer en annen unge og tar oppmerksomheten din ett sekund så er du der igjen: "Bolle er morro, hahahahhaaa " "Rosinbolle er enda morroere!" "Hihihi, så morsomme vi er. BOLLE BOLLE BOLLE! " Og om en stund er vi "voksne" skikkelig teite igjen, for du er jo egentlig innmari smart! Jadda............................. Anonymous poster hash: 7ab5d...12b Jeg tror det er en misforståelse at de med mest intelligens oppfører seg virkelig voksne og sier og skriver veldig rasjonelt hele tiden. Må si jeg digger Albert Einsteins voksne kjærlighetshistorie og arbeidsmetode. Jeg mener, fyren hadde garantert brukt uttrykket selv!
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #74 Skrevet 16. juni 2014 Ble så inspirert av tråden at jeg faktisk måtte lage meg rosinboller. Er ikke den litt oppbrukt nå? Bare 3-4 stykker som har vært like "glupe" som deg og kommet med den festligheten der! Men men...gjør jo ikke noe annet enn å bevise poenget i hovedinnlegget. Anonymous poster hash: 7ab5d...12b 1
dillyduzit Skrevet 17. juni 2014 #76 Skrevet 17. juni 2014 Er ikke den litt oppbrukt nå? Bare 3-4 stykker som har vært like "glupe" som deg og kommet med den festligheten der! Men men...gjør jo ikke noe annet enn å bevise poenget i hovedinnlegget. Anonymous poster hash: 7ab5d...12b Jeg var for opptatt med å lage boller, enn å følge med i tråden. Så nei.
Gjest lurven Skrevet 17. juni 2014 #77 Skrevet 17. juni 2014 finnes noen bitre og sure mennesker her inne, de trenger å ta seg en bolle. Eventuelt trenger de å bolle (dansk)
QueenOfTheSidewalk Skrevet 17. juni 2014 #78 Skrevet 17. juni 2014 Jeg tenker på sjokoladeboller noen sekunder, men så fortsetter diskusjonen. 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #79 Skrevet 17. juni 2014 Er det noen jeg har vanskeligheter med å ta seriøst her så er det TS. Du dømmer andre mennesker ut ifra EN frase, spyr rundt deg med ufine karakteristikker og bruker den klassiske "alle som ikke er enig med meg er teite". Barnehage sa du? Anonymous poster hash: 6ba74...8be 1
Gjest Evel Skrevet 17. juni 2014 #80 Skrevet 17. juni 2014 Noen her som husker hvilken tråd det var som utløste irritasjonen til ts?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå