Gjest Evans Skrevet 16. juni 2014 #21 Skrevet 16. juni 2014 Det er et fåtall som bruker slike idiotfraser da, så man trenger ikke akkurat å omvende hele forumet. De aller fleste klarer å argumentere uten slikt tull.Anonymous poster hash: 29923...e24 Selv om det kanskje ikke er mange som sier "ta deg ei bolle", så bruker man vel andre ord som likså godt kunne vært det samme? Slik som skjerp deg, ro deg ned, slutt å tull osv?
Gjest avocadoen Skrevet 16. juni 2014 #22 Skrevet 16. juni 2014 Hvorfor vil man stemple seg selv som uintelligent? Kommer de en gang med et godt argument blir det jo bare borte i svadaen. Et eksempel på det her:Jeg har aldri lagt merke til burkernavnet ditt, toothfairy, men fra nå av vil jeg bare assosiere det med flåsete svada og antageligvis hoppe over det du kommer med i interessante debatter. (Har en følelse av at du kanskje ikke er så aktiv i slike?). Er ikke det litt dumt gjort? Med mindre man bare er her inne for å skrive svada, da, for mange er sikkert det også. Jeg skjønner det ikke, er det bare infantil humor? Anonymous poster hash: 7ab5d...12b Og du klager på at folk sier "ta deg en bolle" og så kommer du her med personangrep? Nei veit du hva. Ta deg en bolle 7
Gjest avocadoen Skrevet 16. juni 2014 #23 Skrevet 16. juni 2014 Og jeg som synes boller er så godt. Anonymous poster hash: dd83f...6f2 Åh, jeg og. Jeg tar meg gjerne en bolle 1
Gjest New_Girl Skrevet 16. juni 2014 #24 Skrevet 16. juni 2014 Og du klager på at folk sier "ta deg en bolle" og så kommer du her med personangrep? Nei veit du hva. Ta deg en bolle Ikke sant? Det innlegget var jo mye verre enn en flåsete "ta deg en bolle". 3
Chizue Skrevet 16. juni 2014 #25 Skrevet 16. juni 2014 Så utrolig morsom du er! Ler meg nesten ihjel akkurat nå......not! Anonymous poster hash: 7ab5d...12b Oh my,eier du ikke humor nå? Noen ganger henger jeg på andre forumer, da det er enda mer seriøse debatter der. Det drives sjeldent med personangrep og folk forstår at andre tenker ulikt. Mens her inne er det humørsyke hormon bomber og kvinnehatende menn som florerer
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #26 Skrevet 16. juni 2014 Oh my,eier du ikke humor nå? Noen ganger henger jeg på andre forumer, da det er enda mer seriøse debatter der. Det drives sjeldent med personangrep og folk forstår at andre tenker ulikt. Mens her inne er det humørsyke hormon bomber og kvinnehatende menn som florerer Sier de ta deg ei bolle der?Anonymous poster hash: 29923...e24
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #27 Skrevet 16. juni 2014 Og du klager på at folk sier "ta deg en bolle" og så kommer du her med personangrep? Nei veit du hva. Ta deg en bolle Poenget til ts ble jo bare bevist med det innlegget. Vil ikke kalle det personangrep. Ts peker jo bare på fakta. Hvorfor skal man ikke kunne diskutere seriøse saker på KG? Bare fordi det er et 'kvinneforum"? MÅ det være flåsete og stupid fordi det er flest damer her?Anonymous poster hash: 29923...e24
Chevelle Skrevet 16. juni 2014 #28 Skrevet 16. juni 2014 Idiotisk. Barnslig og uintelligent svar, og de som bruker det legger jeg godt merke til og tenker at de mangler ei krone på femmern. Tar de aldri seriøst etter det.Anonymous poster hash: 29923...e24 Så vedkommende som ber en annen bruker "ta seg en bolle" er etter din mening helt useriøs, helt uavhengig av HVA de svarte" ta deg en bolle til"? Ting må sees i kontekst til hva det svares til av utsagn. Om vedkommende sier "ta deg en bolle" til en bruker som kommer med saklig fremstilling i innlegg, uten hersketeknikker og person angrep, da er jeg enig med deg. Om vedkommende derimot "svarer ta deg en bolle" til en annen idiots uforskammede innlegg, synes jeg det er helt legitimt å gjør det. Dog bruker jeg oftest andre fraser enn bolle til slikt.
Gjest fotballflue Skrevet 16. juni 2014 #30 Skrevet 16. juni 2014 Jeg skjønner ikke dette begrepet... Ta deg en bolle? Kan noen forklare dette? Ro deg ned? Slapp av? Ta deg en valium? Ellers er "STRÅMANN!!!!" også hyppig brukt her. Anonymous poster hash: feda8...86d Hva menes med "stråmann". Her er det noe jeg har gått glipp av
nattsvermer Skrevet 16. juni 2014 #31 Skrevet 16. juni 2014 Anonymous poster hash: 848c1...aae Dette var dråpen! I kveld blir det baking! 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #32 Skrevet 16. juni 2014 Så vedkommende som ber en annen bruker "ta seg en bolle" er etter din mening helt useriøs, helt uavhengig av HVA de svarte" ta deg en bolle til"? Ting må sees i kontekst til hva det svares til av utsagn. Om vedkommende sier "ta deg en bolle" til en bruker som kommer med saklig fremstilling i innlegg, uten hersketeknikker og person angrep, da er jeg enig med deg. Om vedkommende derimot "svarer ta deg en bolle" til en annen idiots uforskammede innlegg, synes jeg det er helt legitimt å gjør det. Dog bruker jeg oftest andre fraser enn bolle til slikt. Brukere som kommer med uforskammede innlegg er det bedre å bare ignorere. Man må ikke gå ned på deres nivå. Å skrive ta deg ei bolle er, for meg, like idiotisk som å svare slike med "Slutt opp du da din bæsjepromp".Anonymous poster hash: 29923...e24 1
Hjarte Skrevet 16. juni 2014 #33 Skrevet 16. juni 2014 Anonymous poster hash: 848c1...aae Oooooh Tror jeg vil bake litt jeg.
Gjest Evel Skrevet 16. juni 2014 #34 Skrevet 16. juni 2014 Anonymous poster hash: 848c1...aae Nam nam nam nam.... Ååååååå hvorfor mååååååte duu posste det bildet deeeeeerrrr!!!??? Nomme nom! Dette var dråpen! I kveld blir det baking! Kan jeg få noen med ekspresspost?? Please?? Nei men seriøst, jeg har brukt dette uttrykket selv en par ganger. Og alltid er det da en bruker som av en eller annen grunn har funne det for godt å kverulere så jeg får meninger jeg ikke har og som det etterhvert ikke går an å diskutere med på et saklig vis. At vedkommende ofte kommer med hauevis med personangrep, det skal jeg liksom da ta hensyn til bare for at enkelte her har imot bruk av dette uttrykket???? Det er da mange som sier myyyyyee grovere og mye styggere personhets enn akkurat det uttrykket der. Så jeg støtter fullt og helt de her som sier de bruker det når det måtte passe. For ikke tale om jeg skal sitte her og bare ta imot drittslenging når en person ikke klarer å styre seg. Så får det avsluttes med å ta en bolle. Om noen skulle si det til meg så sitter ikke jeg i dusjen og griner av det.
Gjest Evel Skrevet 16. juni 2014 #35 Skrevet 16. juni 2014 Brukere som kommer med uforskammede innlegg er det bedre å bare ignorere. Man må ikke gå ned på deres nivå. Å skrive ta deg ei bolle er, for meg, like idiotisk som å svare slike med "Slutt opp du da din bæsjepromp".Anonymous poster hash: 29923...e24 Javel, deg om det da.
Chevelle Skrevet 16. juni 2014 #36 Skrevet 16. juni 2014 (endret) Så du synes det da er greit å ta ifra den uforskammede ansvaret, og heller ilegge den som ber de ta seg en bolle "skylden" du da? Kun fordi du ikke liker boller? ATT: #32 Endret 16. juni 2014 av Chevelle
Gjest avocadoen Skrevet 16. juni 2014 #37 Skrevet 16. juni 2014 Poenget til ts ble jo bare bevist med det innlegget. Vil ikke kalle det personangrep. Ts peker jo bare på fakta. Hvorfor skal man ikke kunne diskutere seriøse saker på KG? Bare fordi det er et 'kvinneforum"? MÅ det være flåsete og stupid fordi det er flest damer her?Anonymous poster hash: 29923...e24 Om poenget til TS er at han kan slenge dritt så mye han vil, men når han får beskjed om å skjerpe seg eller ta seg en bolle så klikker det for han så skjønner jeg det Dette er et forum og folk har lov til å ha det morsomt her. 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #38 Skrevet 16. juni 2014 Om poenget til TS er at han kan slenge dritt så mye han vil, men når han får beskjed om å skjerpe seg eller ta seg en bolle så klikker det for han så skjønner jeg det Dette er et forum og folk har lov til å ha det morsomt her. Ja, en tråd når alltid nye høyder når noen kommer med den morsomme ta-deg-ei-bolle vitsen! Tjihihi, fnis,fnis, promp og bæsj! Og bilde av boller er jo bare enda morsommere! For det er jo INGEN som har gjort det før! Anonymous poster hash: 7ab5d...12b
Chizue Skrevet 16. juni 2014 #39 Skrevet 16. juni 2014 Ja, en tråd når alltid nye høyder når noen kommer med den morsomme ta-deg-ei-bolle vitsen! Tjihihi, fnis,fnis, promp og bæsj! Og bilde av boller er jo bare enda morsommere! For det er jo INGEN som har gjort det før! Anonymous poster hash: 7ab5d...12b Hva er problemet ditt? 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #40 Skrevet 16. juni 2014 På vestlandet sier vi "ta deg ei pære",på dialekt - ta deg ei pera ... aldri hørt om bolle Anonymous poster hash: c412c...c03
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå