AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #1 Skrevet 16. juni 2014 Hva tenker dere om brukere som drar 'Ta-deg-ei-bolle' kortet i debatter her inne? For meg er det et STORT, lysende infoskilt på at den som skriver det mangler kunnskaper og evne til å debattere. Jeg mister all respekt for brukeren og klarer aldri å ta den seriøst igjen. Det er på nivå med 'erta-berta-buse' og 'Du a, fisefjerten'. Og, ja jeg vet at nå kommer alle til å svare 'ta deg ei bolle'...... kjempeartig! Anonymous poster hash: 7ab5d...12b 9
Gjest missjentå Skrevet 16. juni 2014 #2 Skrevet 16. juni 2014 Har ikke annet å si enn at jeg tenker det samme og er enig!
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #3 Skrevet 16. juni 2014 Folk flest kan ikke debattere. Enten er det "ta deg en bolle", eller så er det personangrep. Anonymous poster hash: a65c8...aa2 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #5 Skrevet 16. juni 2014 Ta deg ei-... Woops, unnskyld Så utrolig morsom du er! Ler meg nesten ihjel akkurat nå......not! Anonymous poster hash: 7ab5d...12b 10
chouette Skrevet 16. juni 2014 #6 Skrevet 16. juni 2014 Så utrolig morsom du er! Ler meg nesten ihjel akkurat nå......not! Anonymous poster hash: 7ab5d...12b Ønsker de et glass til bollen dems? 8
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #7 Skrevet 16. juni 2014 Noen fortjener jo slike boller så... Spesielt dem som er frekke og bare skriver dritt uansett. Anonymous poster hash: f26b3...0e1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #8 Skrevet 16. juni 2014 Ønsker de et glass til bollen dems? Hvorfor vil man stemple seg selv som uintelligent? Kommer de en gang med et godt argument blir det jo bare borte i svadaen. Et eksempel på det her: Jeg har aldri lagt merke til burkernavnet ditt, toothfairy, men fra nå av vil jeg bare assosiere det med flåsete svada og antageligvis hoppe over det du kommer med i interessante debatter. (Har en følelse av at du kanskje ikke er så aktiv i slike?). Er ikke det litt dumt gjort? Med mindre man bare er her inne for å skrive svada, da, for mange er sikkert det også. Jeg skjønner det ikke, er det bare infantil humor? Anonymous poster hash: 7ab5d...12b 6
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #9 Skrevet 16. juni 2014 Jeg tenker at det er et nokså lavnivå østlandsuttrykk. Anonymous poster hash: bb92b...ab8 1
Gjest Lykkeliky Skrevet 16. juni 2014 #10 Skrevet 16. juni 2014 Noen fortjener jo slike boller så... Spesielt dem som er frekke og bare skriver dritt uansett. Anonymous poster hash: f26b3...0e1 Mange svarer jo dette på innlegg som verken er frekke eller dumme. De svarer det fordi de er uenige og ikke klarer å argumentere for sine egne standpunkter, og da er det vel heller bedre å holde kjeft? 3
chouette Skrevet 16. juni 2014 #11 Skrevet 16. juni 2014 Hvorfor vil man stemple seg selv som uintelligent? Kommer de en gang med et godt argument blir det jo bare borte i svadaen. Et eksempel på det her: Jeg har aldri lagt merke til burkernavnet ditt, toothfairy, men fra nå av vil jeg bare assosiere det med flåsete svada og antageligvis hoppe over det du kommer med i interessante debatter. (Har en følelse av at du kanskje ikke er så aktiv i slike?). Er ikke det litt dumt gjort? Med mindre man bare er her inne for å skrive svada, da, for mange er sikkert det også. Jeg skjønner det ikke, er det bare infantil humor? Anonymous poster hash: 7ab5d...12b Føler du kvinneguiden er den rette arena å flashe sin intellektuelle kapasitet på da? Jo takk for svar, men så langt har du ikke akkurat bidratt til noe særlig folkeopplysning du heller. Syt, vil jeg kalle det. Det er rundt 50 000 brukere her inne eller noe, lykke til med å omvende forumet. 3
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #12 Skrevet 16. juni 2014 Og jeg som synes boller er så godt. Anonymous poster hash: dd83f...6f2 3
Hjarte Skrevet 16. juni 2014 #14 Skrevet 16. juni 2014 Jeg trodde det uttrykket var noe som hørte til Pondusverden, men ser nå i det siste at jeg har tatt feil.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #15 Skrevet 16. juni 2014 Jeg skjønner ikke dette begrepet... Ta deg en bolle? Kan noen forklare dette? Ro deg ned? Slapp av? Ta deg en valium? Ellers er "STRÅMANN!!!!" også hyppig brukt her. Anonymous poster hash: feda8...86d 1
Chevelle Skrevet 16. juni 2014 #16 Skrevet 16. juni 2014 Ta deg en bolle- legitimt å si til kverulanter som er usaklige, kommer med personangrep, tillegger deg meninger du ikke har, mobber deg eller trakasserer deg. For meg betyr det: get lost-goodbye 5
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #17 Skrevet 16. juni 2014 Men hvorfor akkurat bolle? Anonymous poster hash: feda8...86d 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #18 Skrevet 16. juni 2014 Idiotisk. Barnslig og uintelligent svar, og de som bruker det legger jeg godt merke til og tenker at de mangler ei krone på femmern. Tar de aldri seriøst etter det. Anonymous poster hash: 29923...e24
Gjest Evans Skrevet 16. juni 2014 #19 Skrevet 16. juni 2014 (endret) Ta deg en bolle- legitimt å si til kverulanter som er usaklige, kommer med personangrep, tillegger deg meninger du ikke har, mobber deg eller trakasserer deg. For meg betyr det: get lost-goodbye Helt enig. Av og til er det på sin plass å be folk ta seg en bolle, men tror ikke jeg bruker selve utrykket. Av og til tar jeg meg en bolle selv også. Solidaritet. Endret 16. juni 2014 av Evans
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #20 Skrevet 16. juni 2014 Føler du kvinneguiden er den rette arena å flashe sin intellektuelle kapasitet på da? Jo takk for svar, men så langt har du ikke akkurat bidratt til noe særlig folkeopplysning du heller. Syt, vil jeg kalle det. Det er rundt 50 000 brukere her inne eller noe, lykke til med å omvende forumet. Det er et fåtall som bruker slike idiotfraser da, så man trenger ikke akkurat å omvende hele forumet. De aller fleste klarer å argumentere uten slikt tull.Anonymous poster hash: 29923...e24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå