Gå til innhold

Villeste plassen du kan tenke deg å ha sex på!


niccoline

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest HarryDotter

Her har du helt rett. En kompis ville bli med meg på tur med hest. Vi satte oss på uten sal, han bak. Først klamret han seg hardt fast rundt livet mitt, men når han fant ballansen og synes det ble komfortabelt senket han hendene sine. Litt om gangen. Han trodde nok at ikke jeg merket det da. ;-) Jeg skjønte hvor han var på vei og satte meg sånn at musa ble fri og da var han ikke sen...

Jeg har aldri hatt damevenner som tillater en kompis å fingre henne :fnise: ....så artig alle andre har det altså...hahahahaha

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: ....Har sett en sånn profft filmet seanse hvor det var damefest eller bursdag og de leide inn menn som drev nettopp med det å pule damer i en sånn setting. Det var så rart å se på...men samtidig veldig spennende og morsomt :fnise: . Litt sånn fantasi for meg å se to som har seg i mitt påsyn. Men jeg lever så kjedelig at det vil aldri skje :)

Håper bare du ikke skammer deg over det i ettertid da? Det hørtes jo bare veldig gøy ut :fnise:

Skammer meg ikke nei. Under rette omstendigheter hadde jeg gjort det igjen. Liker sånt jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Skammer meg ikke nei. Under rette omstendigheter hadde jeg gjort det igjen. Liker sånt jeg.

Kjempekult! Syntes det er råbra at flere damer tenker sånn. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Den villeste er vel da jeg og sambo hadde sex i sjøen i Tyrkia med masse folk rundt oss...det var helt fantastisk, vi gjorde det 3 ganger ;)

Noe jeg kunne tenkt meg er, sex på en sol seng mens folk ser på,haha (får bli med tanken)

Eller noe sexuell på dansegulvet på en klub ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller nei. Det villeste må vel ha vært da jeg slikka vennina mi på sofaen fremfor hele festen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke det rareste, men i alle fall ganske dobbeltmoralsk: jomfrudommen forsvant som 13-åring i et telt på Norges største kristne festival :fnise: Og på en bitteliten haug med utsikt over festivalområdet på samme festival (liker å tro at det ikke var like god utsikt opp som ned...)

Har ellers ikke gjort det så mange ville steder. I bilen på en parkeringsplass langs en riksvei, på vaskemaskinen hos svigers, i et lite telt med 5 andre som sov (håper jeg i alle fall), i russetiden hvor vi var tre kjærestepar som skulle ta kongla og gikk bare typ 10m inn i skogen fra russebilen litt spredt - vi kunne se hverandre når vi holdt på.... fylla har skylda :fnise:

Ellers synes jeg alle steder som er offentlige/"skumle" er veldig fristende å ha seg på, men typen er ikke helt enig der da. Spesielt på fly, offentlig toalett, på stranda, osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt sex utenfor teltet mitt på festival. Og i en sidegate i Bergen mens det gikk folk forbi. Jeg kunne tenkt meg å hatt sex på en fjelltopp....

Anonymous poster hash: 9adf3...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi prøvde på spøkelsehuset på tusenfryd men ble liksom ikke ferdig,det er det mest villeste.. Ellers på do i kjøpesenter,i bilen, stranda, trampolina, hagen, bak en busk på hove festivalen.



Anonymous poster hash: f2fbe...b33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex med svigermor i senga til svigerfar, hehe:P

Anonymous poster hash: 69796...0c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villeste jeg har gjort er nok på sofaen til typen med persienna nesten helt åpen ut til gata.

Men skulle gjerne hatt sex i skogen med kler på ei eng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opp etter garderobeskapene på jobben- med min synnsykt hele sjef.. Åh..



Anonymous poster hash: 01820...cc8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to villeste plassene jeg har hatt sex er i Den Blå Lagune og i flyet på vei til Island...

Drømmer om å gjøre det på en strand (øde).



Anonymous poster hash: c9bdb...bce
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt sex på strender(ei hvor hurtigruta seilte forbi under hyrdestunden), ute i vannet, offentlige toalett i fleng, i trappa ute på barneskolen jeg gikk på (i fylla med en kjæreste etter jeg ble voksen), på fjelltopp, rasteplass, inni en mye besøkt turist attraksjon (grotte som morsomt nok blir omtalt som ei kirke) etc. Jeg og typen har laget et nytt konsept for oss; stikk ut-stikk inn ;)

Kunne tenkt meg å joine mile high club, men det lar seg vanskelig gjøre på et trangt fly med masse folk og ansatte overalt. Også vært kult å hatt sex ved kjente turistattraksjoner rundt om i verden :P

Ser for meg den nye trenden! Mobilen er stappfull av after sex selfies med kjente landsmerker/turistatraksjoner i bakgrunn xD

Anonymous poster hash: 601f8...34a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Villeste stedet jeg har hatt sex på... hmmm. Det blir vel på hotellrommet i Paris. Ikke veldig unaturlig, men vi hadde rom i 3 etasje og vinduet var åpent! :P så de på andre siden av gaten hadde full sikt inn. I hetens stund glemmer man sånt :P

Kunne ellers tenkt meg å ha sex i eller på bilen. Denne kommer vel til å skje en eller annen gang da bådw jeg å kjæresten kunne tenkt oss å prøvd det en gang :P

Anonymous poster hash: 601f8...34a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt fingra på bussen, hatt sex bak et tre på et badested, og på rommet til lillesøstera til kjæresten min (One Direction-plakater på veggene... det var rart.) Har lyst til å ha sex på et fly, og i en kirke :P

Endret av Apocalypse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den mest ekstreme må vel være i sjøen i midjehøyde (i syden) med mange mensker tett på, både i sjøen og på stranda. Blir skikkelig flau av å tenke på det.

Så lå vi på samme strand i samme solseng og klinte, men da ropte politiet i ropert om at dette var forbudt - hahaha på dagtid foran alle. Politiet holdt til i et bygg andre siden av gaten.

Vi har inviet alle verandaer vi har har hatt. Samt boden med hønsenetting. Har det kommet inn noen så har vi blitt fersket.

Vi gjorde det i bila utenfor glattkjøringen. Hadde noen minutter før det begynte. Flau, flau flau

Vi hadde sex i sofaen, mens de andre forhåpentlig sov etter en fest.

Ble fingret utenfor mange boligblokker mens vi satt på en benk.

Vi hadde vært fra hverandre noen dager og vi stoppet på vei hjem og tok doggystillingen utenfor bilen.

Vi har gjort det på kjøkkenbenken, i skogen, på dissa, ja herregud så flau jeg blir når jeg tenker over det. Han ville ta meg på discoteket også, men da nektet jeg :rodme:

Jeg kan kanskje beklage min dårlige oppførsel nå som jeg har blitt eldre, men herregud så mye dumt vi har gjort. Når jeg leser gjennom dette så virker jeg som en tøs, men jeg har gjort alle disse stuntene med den samme gutten/mannen. Vi har vært sammen i 30 år om noen måneder :rodmer:



Anonymous poster hash: e4bf2...ef7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Den mest ekstreme må vel være i sjøen i midjehøyde (i syden) med mange mensker tett på, både i sjøen og på stranda. Blir skikkelig flau av å tenke på det.

Så lå vi på samme strand i samme solseng og klinte, men da ropte politiet i ropert om at dette var forbudt - hahaha på dagtid foran alle. Politiet holdt til i et bygg andre siden av gaten.

Vi har inviet alle verandaer vi har har hatt. Samt boden med hønsenetting. Har det kommet inn noen så har vi blitt fersket.

Vi gjorde det i bila utenfor glattkjøringen. Hadde noen minutter før det begynte. Flau, flau flau

Vi hadde sex i sofaen, mens de andre forhåpentlig sov etter en fest.

Ble fingret utenfor mange boligblokker mens vi satt på en benk.

Vi hadde vært fra hverandre noen dager og vi stoppet på vei hjem og tok doggystillingen utenfor bilen.

Vi har gjort det på kjøkkenbenken, i skogen, på dissa, ja herregud så flau jeg blir når jeg tenker over det. Han ville ta meg på discoteket også, men da nektet jeg :rodme:

Jeg kan kanskje beklage min dårlige oppførsel nå som jeg har blitt eldre, men herregud så mye dumt vi har gjort. Når jeg leser gjennom dette så virker jeg som en tøs, men jeg har gjort alle disse stuntene med den samme gutten/mannen. Vi har vært sammen i 30 år om noen måneder :rodmer:

Anonymous poster hash: e4bf2...ef7

Tøs nei...høres ut som du har hatt det spennende og bra :) Dere har vel ikke sluknet helt enda vel? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...