Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

For å være ærlig er jeg litt redd for dem. Er ikke så veldig erfaren, og vet ikke helt hva jeg skal gjøre med dem. Skal virkelig prøve meg litt frem neste gang.

Videoannonse
Annonse
Gjest Heartbeat
Skrevet

Glatte, barberte baller er bare fantastiske å slikke kose og stryke på ;)

Skrevet

Tar jo på dem og, men er ikke slik at jeg synes de er fine. Blir rart å si at man synes noe er fint med kjønnsorganet, for det er ingenting som er fint med det :P

Anonymous poster hash: 1ab14...abc

Personlig syns jeg det mannlige kjønnsorganet er meget fint å se på!

Skrevet

Jeg syns kroppen kjønnsorganet sitter på, er viktigere enn kjønnsorganet, så sånn sett er jeg antagelig enig med den Anonymbruker som du svarer. Man trenger ikke være aseksuell fordi man tenner mer på andre deler av mannskroppen.

De to mennene du viser bilde av, var lite fristende. Han første er for kraftig og han siste ser dvask ut. Og da er faktisk kjønnsorganene også uten interesse. Jeg har aldri skjønt meg på de mennene som sender kvinner bilder av penisen. Nei, ta heller bilde av hele kroppen.

:sjokkert::sjokkert::hakeslepp::hakeslepp: Du tuller, ikke sant??? Please, si at du tuller!!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så glad for at jeg har små baller. For da får kona hele pungen inn i gapet. Fantastisk... :)

Anonymous poster hash: cec3b...2a4
Gjest HarryDotter
Skrevet

For å være ærlig er jeg litt redd for dem. Er ikke så veldig erfaren, og vet ikke helt hva jeg skal gjøre med dem. Skal virkelig prøve meg litt frem neste gang.

EN ting kan jeg fortelle deg. Du trenger ikke være redd for dem :fnise:

Bare ikke klaps til dem på noe som helst vis....Og ikke strekk i dem sånn i overkant mye. Begge deler gjør JÆÆÆÆÆVELIG vondt :laugh::grine:

Bare stryk og kos forsiktig med dem....suge litt er også veldig veldig deilig. Du kan ikke drite deg ut på noe vis om du bare ikke er veldig hardhendt ;)

Menn liker det iallefall VELDIG godt...vel....de fleste av oss da

Gjest HarryDotter
Skrevet

:sjokkert::sjokkert::hakeslepp::hakeslepp: Du tuller, ikke sant??? Please, si at du tuller!!

Må være ærlig å si at jeg stusset litt over den "dvask" merkelappen han siste der fikk ;)

Om HAN er dvask...hva er da normalt slanke utrente folk som meg da? :hoho:

• Liker 1
Skrevet

Må være ærlig å si at jeg stusset litt over den "dvask" merkelappen han siste der fikk ;)

Om HAN er dvask...hva er da normalt slanke utrente folk som meg da? :hoho:

Personlig syns jeg begge var dødsflotte :sikle:

Skrevet

Personlig syns jeg begge var dødsflotte :sikle:

Tissemennene eller mennene?

Skrevet

Tissemennene eller mennene?

Eh jeg snakket om mennene. De var flotte. Alt på de var fint! Syns jeg da.

Skrevet

Kanskje jeg valgte feil adjektiv på den nederste. Jeg mente ikke dvask som i "feit", men dvask som i "utrent".

Skrevet

Kanskje jeg valgte feil adjektiv på den nederste. Jeg mente ikke dvask som i "feit", men dvask som i "utrent".

Viser bare hvor forskjellige preferanser vi mennesker har. Jeg syns ikke det er noe ved den kroppen som lyser imot med meg med merkelappen "utrent", men så syns ikke jeg han første var kraftig heller da!

Skrevet

EN ting kan jeg fortelle deg. Du trenger ikke være redd for dem :fnise:

Bare ikke klaps til dem på noe som helst vis....Og ikke strekk i dem sånn i overkant mye. Begge deler gjør JÆÆÆÆÆVELIG vondt :laugh::grine:

Bare stryk og kos forsiktig med dem....suge litt er også veldig veldig deilig. Du kan ikke drite deg ut på noe vis om du bare ikke er veldig hardhendt ;)

Menn liker det iallefall VELDIG godt...vel....de fleste av oss da

Det er virkelig godt å høre! Det er ikke akkurat lett å vite hva man skal gjøre med dem når man ikke har noe tilsvarende selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...