Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tar jo på dem og, men er ikke slik at jeg synes de er fine. Blir rart å si at man synes noe er fint med kjønnsorganet, for det er ingenting som er fint med det :P

Anonymous poster hash: 1ab14...abc

Videoannonse
Annonse
Gjest avocadoen
Skrevet

Syns de kjennes litt som kjevehenget på gamle damer. Men bevares, de skal da ha sin plass i verden de også. Og siden de er der, så kan man like gjerne ha det gøy med dem.

(ballene, ikke kjevehenget)

Hahahahaha! Hvor ofte kjenner du på kjevehenget til gamle damer tør jeg spørre? :fnise:
  • Liker 2
Gjest Uhumskheter
Skrevet

Hahahahaha! Hvor ofte kjenner du på kjevehenget til gamle damer tør jeg spørre? :fnise:

Jeg har to bestemødre som har vært gamle siden jeg ble født :fnise:

Gjest avocadoen
Skrevet

Hah :P
AnonymBruker
Skrevet

er de barberte så elsker jeg å leke med de med munnen :P

men er de ikke barberte så bruker jeg hendene :) er ikke så digg å få munnen full av hår :P

Anonymous poster hash: 53213...a3e
AnonymBruker
Skrevet (endret)

Tar jo på dem og, men er ikke slik at jeg synes de er fine. Blir rart å si at man synes noe er fint med kjønnsorganet, for det er ingenting som er fint med det :P

? Jeg synes det mannlige kjønnsorganet er fantastisk flott. Veldig tennende.

www.nudemalemodels.net/00/S/Samuel_Star/SS1.jpg

bitchgangbang.info/wp-content/uploads/2013/11/naked-male-models.jpg

:wow::wow::wow: Helt perfekt. Synd du ikke ser det vakre med det.

Anonymous poster hash: 715d0...fb3

Endret link til ikke-klikkbar.

Niennas, mod.

Endret av Niennas
Skrevet (endret)

Hva kan man gjøre med pupper?

For så vidt et godt spørsmål.

Endret av Hulderen
Skrevet

Sikker på at du er sammen med riktig kjønn, hvis du ikke finner noe av det tiltrekkende?

Skrevet

Jeg tror ikke de har to ballesteiner under haken.

Skrevet

Er dette noe damer finner fascinerende, eller er de bare i veien. Gir dere de oppmerksomhet eller lar dere de bare være i fred. Jeg personlig elsker å bli kilt, klemt og slikket på pungen.

Damehender er fantastisk;-)

Syns igrunn det høres ut som du er usikker på om kroppen din er bra nok.

Det er ingen grunn til å lure på om man er attraktiv, hvis man er sammen med riktig person. Hvis personen gjør deg usikker på om du er attraktiv nok og kjønnsorganet ditt er tilfredstillende, tror jeg at jeg vile revurdert forholdet.

Hvis du ikke føler du selv får riktige stimuli under sex får du snakke med henne.

• Liker 1
Skrevet

Ingen av de jeg har vært med har hatt noen interesse av ballekos. Men jeg kan finne på å stryke på dem og massere litt.

Skrevet (endret)

? Jeg synes det mannlige kjønnsorganet er fantastisk flott. Veldig tennende. http://www.nudemalemodels.net/00/S/Samuel_Star/SS1.jpg http://bitchgangbang.info/wp-content/uploads/2013/11/naked-male-models.jpg :wow::wow::wow: Helt perfekt. Synd du ikke ser det vakre med det. Anonymous poster hash: 715d0...fb3

Jeg syns kroppen kjønnsorganet sitter på, er viktigere enn kjønnsorganet, så sånn sett er jeg antagelig enig med den Anonymbruker som du svarer. Man trenger ikke være aseksuell fordi man tenner mer på andre deler av mannskroppen.

De to mennene du viser bilde av, var lite fristende. Han første er for kraftig og han siste ser dvask ut. Og da er faktisk kjønnsorganene også uten interesse. Jeg har aldri skjønt meg på de mennene som sender kvinner bilder av penisen. Nei, ta heller bilde av hele kroppen.

Endret av Hulderen
Gjest lillelarve
Skrevet

Jeg liker dem, jeg. Gode og myke... Ikke i veien :)

Hadde vel sett litt merkelig ut uten også :/

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns kroppen kjønnsorganet sitter på, er viktigere enn kjønnsorganet, så sånn sett er jeg antagelig enig med den Anonymbruker som du svarer. Man trenger ikke være aseksuell fordi man tenner mer på andre deler av mannskroppen.

De to mennene du viser bilde av, var lite fristende. Han første er for kraftig og han siste ser dvask ut. Og da er faktisk kjønnsorganene også uten interesse. Jeg har aldri skjønt meg på de mennene som sender kvinner bilder av penisen. Nei, ta heller bilde av hele kroppen.

Jeg forstår ikke hva du vil frem til med det første avsnittet. Jeg har ikke hevdet noe annet. Jeg har aldri skrevet noe om at kjønnsorganet er viktigst eller at man er aseksuell dersom man ikke synes at kjønnsorganet er pent.

Nå var det uansett kjønnsorganene til disse mennene jeg fokuserte på da, ikke selve personen. Det var det som var poenget. Jeg synes at det mannlige kjønnsorganet er veldig pent, og på disse bildene ser det hvertfall flott ut. Nå vet jeg ikke helt om svaret ditt kun var rettet mot bilder av menn du ikke kjenner eller mot menn generelt. Dersom det sistnevnte gjelder virker du temmelig overfladisk når du mener at han ene er for kraftig og han andre for dvask til at du kan finne kjønnsorganene interessant. Er det ikke vanskelig å finne en partner når man har så store krav? For min del er personlighet avgjørende for om jeg vil finne en person attraktiv eller ikke. Uansett så synes jeg det mannlige kjønnsorganet er perfekt på generell basis.

Uansett var det ikke det jeg opprinnelig spurte ABabc om. Jeg ønsket at hun skulle utdype innlegget hun skrev. Jeg var ute etter hvorfor det er rart å si at man synes noe er fint med kjønnsorganet. Så var jeg også ute etter hvorfor hun i det hele tatt mener at det ikke er noe fint med kjønnsorganet.

Gjest Blubbs
Skrevet

Koser masse med ballene, med hendene.

Er han berbert lar jeg munn, lepper, og tunge leke litt i tillegg.

Skrevet

Jeg forstår ikke hva du vil frem til med det første avsnittet. Jeg har ikke hevdet noe annet. Jeg har aldri skrevet noe om at kjønnsorganet er viktigst eller at man er aseksuell dersom man ikke synes at kjønnsorganet er pent.

Nå var det uansett kjønnsorganene til disse mennene jeg fokuserte på da, ikke selve personen. Det var det som var poenget. Jeg synes at det mannlige kjønnsorganet er veldig pent, og på disse bildene ser det hvertfall flott ut. Nå vet jeg ikke helt om svaret ditt kun var rettet mot bilder av menn du ikke kjenner eller mot menn generelt. Dersom det sistnevnte gjelder virker du temmelig overfladisk når du mener at han ene er for kraftig og han andre for dvask til at du kan finne kjønnsorganene interessant. Er det ikke vanskelig å finne en partner når man har så store krav? For min del er personlighet avgjørende for om jeg vil finne en person attraktiv eller ikke. Uansett så synes jeg det mannlige kjønnsorganet er perfekt på generell basis.

Uansett var det ikke det jeg opprinnelig spurte ABabc om. Jeg ønsket at hun skulle utdype innlegget hun skrev. Jeg var ute etter hvorfor det er rart å si at man synes noe er fint med kjønnsorganet. Så var jeg også ute etter hvorfor hun i det hele tatt mener at det ikke er noe fint med kjønnsorganet.

Takk for omsorgen, men jeg har alt funnet min perfekte partner :-)

Skrevet

Ja jeg liker ballene til en mann som er hot og jeg har kjemi med ;) De bør være ganske hårfrie da.. Liker ikke å ta på eller annet med hårballer akkurat..

Men det er jo moro å gi partner masse glede med de da ;)

Meeeen har erfart at man skal være sykt forsiktig med dem! En var jeg så vidt bortpå og han hoppet til! Det var for vondt for han! Hele sengevalsen holdt på å ryke..! -Heldigvis gikk det greit ;)

AnonymBruker
Skrevet

Min kjære får mye ballekos. Stryker, klemmer, slikker, suger og kiler på dem. Han barberer seg, og da er det bare godt å ha en glatt balle i munnen. :)

Anonymous poster hash: 4cf98...d41
AnonymBruker
Skrevet

Min kjære får mye ballekos. Jeg gir henne den ene hårballen etter den andre, og hun vil bare ha hårballer siden de er så fine og ikke skallet.

Anonymous poster hash: 2547c...e92

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...