Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er dette noe damer finner fascinerende, eller er de bare i veien. Gir dere de oppmerksomhet eller lar dere de bare være i fred. Jeg personlig elsker å bli kilt, klemt og slikket på pungen.

Damehender er fantastisk;-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Kvinneline
Skrevet

Gir de masse oppmerksomhet!

Liker å leke med ballene!

• Liker 1
Skrevet

Er de gode å ta på? Synes du de er fine?

AnonymBruker
Skrevet

dog-ball-boy.jpg

Anonymous poster hash: c53da...a35
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

gir de en del oppmerksomhet, men mest fordi mange menn nyter det. Er ikke så veldig glad i de sånn ellers :P

Anonymous poster hash: 52057...e20
Gjest Kvinneline
Skrevet

Er de gode å ta på? Synes du de er fine?

Ja og ja. Er veldig glad i ballene. Hadde det ikke vært baller der, hadde blowjobs vært mye kjedeligere. Liker og ha de sånn halveis inn i munnen. Virker som om det også blir tatt godt i mot, så da er det jo greit :)

• Liker 1
Skrevet

Er dette noe damer finner fascinerende, eller er de bare i veien. Gir dere de oppmerksomhet eller lar dere de bare være i fred. Jeg personlig elsker å bli kilt, klemt og slikket på pungen.

Damehender er fantastisk;-)

De er slett ikke i veien, kan ha mye gøy med de!

De får altså masse oppmerksomhet om mannen vil det :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt ærlig så vet jeg knapt hva jeg kan gjøre med de. Har spurt han flere ganger om hvordan han liker det ol, men han virker ikke så interessert i den delen han heller.. :rodme:

Anonymous poster hash: 8e103...857
Skrevet

Ta på dem, sleike på dem, kile dem og kanskje bite litt løst. Ta hele i munnen mens du runker han.

AnonymBruker
Skrevet

Baller er fantastiske. :wow:

Anonymous poster hash: 715d0...fb3
Skrevet

Ta på dem, sleike på dem, kile dem og kanskje bite litt løst. Ta hele i munnen mens du runker han.

Bite? :haar:

AnonymBruker
Skrevet

Fascinerende er vel å dra det litt langt. Men ja, liker å gi ballene oppmerksomhet.

Anonymous poster hash: 58988...95e
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes de er helt jævlige. Svette og ekle, lukter vondt og kjennes bare rart. Og så er de litt patetiske også.

Anonymous poster hash: 1e635...59e
  • Liker 4
Skrevet

Jeg synes de er helt jævlige. Svette og ekle, lukter vondt og kjennes bare rart. Og så er de litt patetiske også.

Du får be han vaske seg.

Patetiske? :jolie:

• Liker 2
Skrevet

Helt ærlig så vet jeg knapt hva jeg kan gjøre med de. Har spurt han flere ganger om hvordan han liker det ol, men han virker ikke så interessert i den delen han heller.. :rodme:

Anonymous poster hash: 8e103...857

Hva kan man gjøre med pupper?

AnonymBruker
Skrevet

Glimrende sagt Tøytigeren :-)

Anonymous poster hash: cf7c5...a8f

Skrevet

Lurer på hva damer hadde svart hvis noen begynte å si at noe ved deres kropp var i veien under sex.

• Liker 2
Skrevet

Glimrende sagt Tøytigeren :-)

Anonymous poster hash: cf7c5...a8f

:)

AnonymBruker
Skrevet

Du får be han vaske seg.

Patetiske? :jolie:

så utrolig svake, liksom. og så det uttrykket "få deg noen baller" da... minst logiske i hele verden

• Liker 2
Gjest Uhumskheter
Skrevet

Syns de kjennes litt som kjevehenget på gamle damer. Men bevares, de skal da ha sin plass i verden de også. Og siden de er der, så kan man like gjerne ha det gøy med dem.

(ballene, ikke kjevehenget)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...