Gå til innhold

"Dette må du gjøre før du dør"


Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Gjest Badebuksa

En særdeles pessimistisk og stressende påstand.

Det listes gjerne opp en hel del du enten må lese, høre på, se på eller oppleve på andre måter "før du dør". Du MÅ liksom oppleve det før du dør. DU MÅ!!!!!!!!!!

- Hvordan vet man at man rekker å gjøre det?

- Hva skjer hvis man ikke rekker å gjøre alt før man dør?

- Hvordan vet man at man dør noen gang?

- Hva for noen mennesker er det som påstår at de er en fasit, som slår fast at de har svaret på hva man må gjøre før man (eventuelt) dør?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest fotballflue

Nei, nå spør du vanskelig altså :fnise:

Hvordan vet man at man rekker å gjøre det? Du gjør det i morgen! får bare håpe man ikke dør før den tid.

Resten får noen andre svare på :jepp:

Endret av fotballflue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En særdeles pessimistisk og stressende påstand.

Det listes gjerne opp en hel del du enten må lese, høre på, se på eller oppleve på andre måter "før du dør". Du MÅ liksom oppleve det før du dør. DU MÅ!!!!!!!!!!

- Hvordan vet man at man rekker å gjøre det?

- Hva skjer hvis man ikke rekker å gjøre alt før man dør?

- Hvordan vet man at man dør noen gang?

- Hva for noen mennesker er det som påstår at de er en fasit, som slår fast at de har svaret på hva man må gjøre før man (eventuelt) dør?

Jeg syns ikke det er pessimistisk å gjøre ting mens man kan istedenfor å utsette alt til senere. Og hvis du tror du ikke dør noen gang, er du i overkant optimistisk.

Anonymous poster hash: f7166...360

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

Nei, nå spør du vanskelig altså :fnise:

Hvordan vet man at man rekker å gjøre det? Du gjør det i morgen! får bare håpe man ikke dør før den tid.

Resten får noen andre svare på :jepp:

Mn må liksom bare håpe på det da! Men hva hvis, hva om, dersom man ikke rekker det? Iiiik!

Jeg syns ikke det er pessimistisk å gjøre ting mens man kan istedenfor å utsette alt til senere. Og hvis du tror du ikke dør noen gang, er du i overkant optimistisk. Anonymous poster hash: f7166...360

Det får så være!

Det er jo pessimistisk å anta at man dør. Forsvinner ut av alt, blir ikkeeksisterende.

Lurer på hvilke av filmene jeg har sett på 100 filmer du må se før du dør"-lista.

:x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans

Jeg tror det er få ting du MÅ gjøre før du dør, i hvert fall slike ting som feks hoppe i strikk og se 1001 filmer ;)

Hvordan du får tid til det? Så lenge du ikke er dødssyk og sengeliggende, så er det jo her og nå vi lever og har muligheten til å gjøre det vi ønsker å gjøre før vi dør. De fleste av oss vil vel dø når vi er gamle, og noen vil dø brått. Når vi dør raskt har vi ikke mulighet til å organisere det vi kanskje ønsker å få gjort, men er vi feks syke, men samtidig ikke sengeliggende, kan vi kanskje få gjort en del?

Uansett tenker jeg det er lite vi MÅ gjøre før vi dør. Så lenge vi får sagt ha det bra til de vi er glade i, så tror jeg det går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...