Gå til innhold

P-piller og uregelmessig mens/mellomblødninger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har gått på Loette p-piller ca et års tid og de første månedene kom mensen regelmessig og uten mellomblødninger. I en periode der jeg var litt stresset og slurvet mye med p-pillene fikk jeg så plutselig blødninger som varte ca en ukes tid, selv om jeg var midt på brettet. Etter dette sluttet jeg på pillene et par måneder før jeg begynte igjen, og da gikk det 3 uker fra jeg tok første pillen (på første dag av mensen) til jeg igjen fikk mensen (noe som jo skal stemme?). Nå har jeg imidlertid fått mensen igjen, bare 7 dager ut i brettet. Jeg blør ikke mye, men det føles akkurat som mensen (luft i magen og menssmerter - dog noe mildere enn normalt). Må tilføye at jeg glemte å ta pillen i går og derfor tok to i dag - kan dette ha noe med saken å gjøre? Er dette noe å bekymre seg over (mtp at dette aldri skjedde i løpet av de første månedene jeg gikk på pillen), eller er det normalt?

Anonymous poster hash: 9c785...091

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Evelynita

Det kan ta tid før det stabiliserer seg, det er bare normalt. Og ihvertfall hvis du ikke er flink og tar de regelmessig. Vent et par mnd, og ta de som du skal så vil det helt sikkert ordne seg. Hvis ikke, kanskje du kan prøve et nytt merke :)

OG! ALDRI ta dobbelt opp hvis du glemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...