Saeria Skrevet 21. juli 2004 #441 Del Skrevet 21. juli 2004 Titter innom, og gir vår alles kjære Betty en stor :dagensrose: for all den oppvartning hun steller i stand for oss. Snill er du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 22. juli 2004 #442 Del Skrevet 22. juli 2004 Støtter Saeria der! En :dagensrose: til Betty! Håper du har en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 22. juli 2004 #443 Del Skrevet 22. juli 2004 Putter også en :dagensrose: inn i buketten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 22. juli 2004 Forfatter #444 Del Skrevet 22. juli 2004 Damer, jeg blir helt rørt jeg :oops: , sitter her og tørker tårer og setter de nydelige rosene i vase. TUSEN TAKK, dere er en kjempegjeng og taste med En nydelig :dagensrose: til alle dere som lysner opp mine dagboksider med gode ord og hilsner :klem2: Fruen har vært aktiv idag, jentelag hos meg med stort og smått..............Og det kreves sin kvinne... Etter Sverigeturen har jo kjøleskapet vært sprekkferdig så vi har mesket oss med hjemmebakt brød med masse godt pålegg til, spekeskinke og eggerøre og sitronfromasje til dessert.... Det var vel en gjeng velfylte damer som forlot åstedet i ettermiddag Har alltid følt det som viktig og pleie vennskap og det har resultert i at jeg i dag har venner i alle samfunnslag og alder. Dette var veldig viktig spesielt etter at jeg mistet moren min ifjor og hadde det kjempetungt. Hvem kom på besøk med ferdig laget lunch til meg når jeg ikke greide og spise....jo det var venninnegjengen... Og hver dag var det en av jentene som ringte for og høre at jeg var kommet meg opp og fungerte nogenlunde. Til og med i begravelsen stilte samtlige opp (selvom de ikke kjente mamma så godt) og støttet meg, barna og mann min. Det er utrolig verdifullt for meg, og vennskap er en livsviktig ting og ha. Vel, det var dagens visdomsord fra en frue som er ufattelig heldig som har så mange gode støttespillere rundt seg ( både i hverdagen og på nett ) Nok en gang takk for alle hilsner (og roser ), jeg er glad i dere alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 22. juli 2004 #445 Del Skrevet 22. juli 2004 Venner er viktige. Koselig å høre at du tar spånnvare på dine. Ha en fortsatt fin torsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 22. juli 2004 #446 Del Skrevet 22. juli 2004 Jeg blir skikkelig misunnelig på folk som har slike nære venninnegjenger... Jeg har en god del venner og bekjente, på sett og vis, men ikke så mange virkelig nære venner, og en del av de jeg regner for nærest bor langt borte, ja, noen til og med i andre land... Så det blir liksom ikke helt det samme. Men, samtidig som jeg kan være veldig soslia, så kan jeg til tider være skikkelig einstøing også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 23. juli 2004 Forfatter #447 Del Skrevet 23. juli 2004 Takk for mer besøk og hilsner Ja, venner er viktig, og de viktigste vennene er vel karnsje ikke de man er mest sammen med bestandig, men de som man vet alltid er der når man virkelig trenger en venn. Idag er fruen i planlegging modus, har flakset rundt i hagen med oransje spray og lekt tagger på plenen min Her skal nemlig graves dam....... Har alliert meg med en kamerat ( for herren skal slipe gulv), som skal hjelpe meg med gravingen. Så nå er det merking og diskusjoner om form og størrelse. Har ønsket meg dam i årevis, og NÅ har fruen sagt at hun ikke kan vente lenger . Dammen må bli en realitet..... Godt jeg har så mange herrevener også som stiller trofast opp når min egen herre er opptatt frem til jul med oppussing inne Vel, håper hertfall og få startet gravingen denne helgen, så får vi se.. Ellers så skal jo snart gjørmegrøfta settes i stand igjen, men det er heldigvis ikke mitt problem eller regning.. , men heller naboens hodebry Etter all den nedbøren som har vært her i traktene den siste tiden har undertegnede vært nødt til og gå til frontalangrep på bladlusa................ Den er jo friog bevare meg på alle planter snart.......mne ikke så veldig mye lenger nå vil jeg tro Mor har vært i gift skapet, og hentet frem både hansker, maske og sprøyte...så ikveld blir det krig Meg eller lusa :evil: Vi må vel ha litt mat til planleggingen, damer. Skal vi driste oss til litt vafler på morgenkvisten , Med nyrørte jordbær til........... Forsyn dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 23. juli 2004 #448 Del Skrevet 23. juli 2004 Vaffler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 23. juli 2004 #449 Del Skrevet 23. juli 2004 Tar en vaffel med nyrørt syltetøy! Mange kloke ord i boka di i dag. Det er når man har det vanskelig man virkelig ser hvem som er ekte venner ja. Og de gjelder det å ta vare på...skulle ønske jeg var enda flinkere til det, tida går ofte så fort i hverdagen. Håper du får en superduper dag Betty! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 23. juli 2004 #450 Del Skrevet 23. juli 2004 Hørte jeg vaffler??? Det er morro å planlegge hage etc.. og så deilig at du har venner som kan stille opp til å gjøre sånne jobber. (Går du tom for arbeid til dem .. kan du bare sende dem min vei ) Blir vel spennende å få på plass fontenen... Ønsker deg en riktig god dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 23. juli 2004 #451 Del Skrevet 23. juli 2004 God morgen Betty! Ønsker deg en god helg! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mel-anie Skrevet 23. juli 2004 #452 Del Skrevet 23. juli 2004 En kjempefin helg til deg, Betty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 23. juli 2004 #453 Del Skrevet 23. juli 2004 Åhnei, jeg gikk glipp av vaflene! Jeg som ikke har spist vafler på evigheter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coral Skrevet 23. juli 2004 #454 Del Skrevet 23. juli 2004 Ha en god natt, og en riktig god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 23. juli 2004 Forfatter #455 Del Skrevet 23. juli 2004 Jeg blir så glad av og lese alle hilsner i boken min, tusen takk og som jeg nå har sagt sikkert hundre ganger, dere er en gjeng kjempedamer. Skulle nesten invitert dere på garden-party når dammen blir ferdig Idag har fruen fartet til Drammen for så og reise til Oslo, og på sin vei har hun vært igjennom de fleste hagesentere. Her blir intete overlatt til tilfeldigheter når dam og damutstyr skal shoppes Nå satser jeg bare på at gutta stiller imorgen, for og starte første graveøkt. Dammen blir ca 5-6 kvm så det blir litt størrelse på den. Skal ikke lage den så altfor dyp, er så redd for drukning og unger, men har gjerde rundt hele eiendommen så loverket er fulgt. Gleder meg som en unge til og begynne Herren skal slipe gulv, kom hjem i dag med 3 forskjellige maskiner, og en haug med slipepapir, så dette blir nok bra. Vi skal lakke tregulvet i stua med litt hvitmaling i lakken, så det blir også spennende og se hvordan blir Også har jeg selvfølgelig greid det igjen..............nemlig og forspise meg på moreller (tror aldri dette tilbudet tar slutt jeg ), så nok en gang har vi en renselseskur i kropp og sjel og herren lurere nå på om man kan få et avhengihetsforhold til moreller , Tenk om jeg må på avrusing :o .... Har stekt opp en haug med vaffler igjen jeg, pluss nyrørte blåbær til, plukket idag. Årets første bærtur i skogen er unnagjort Forsyn dere damer, og bare ta litt moreller også, jeg tror ikke det er mulig og få ned fler for meg ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 23. juli 2004 #456 Del Skrevet 23. juli 2004 Nattmat ... Og har du vært innom alle havesenterene fra Drammen til Oslo .. har du jammen hatt en hektisk dag... Ha en fortsatt god kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredslilja Skrevet 23. juli 2004 #457 Del Skrevet 23. juli 2004 Lister meg inn i boken din og forsyner meg av litt moreller jeg, ettersom tilgangen min på sjokolade var heller dårlig her i gården.. Håper du får en riktig god og herlig natt kjære deg. Og at du drømmer deg tilbake til gode barndomsminner eller noe annet fint! Våkn opp og lag deg en bra lørdag i morgen! klem fra lilja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 23. juli 2004 #458 Del Skrevet 23. juli 2004 Si meg fikk du kjøpt de gode Pringlesene når du var i Sverige? Jeg vurderer en tur til uka for nå har jeg abstinenser etter dem. For ikke å glemme at jeg er lei av å kjøpe dyr røyk på Meny. Spennende hageprosjekt du har pågang, det blir sikker kjempe bra. Jeg holder på med litt oppussing selv her hjemme. X'n som nå er omdøpt til Halvferdig/Halvveis har malt en dør på den ene siden mens baksiden fortsatt er i furu + listene rundt fortsatt er furu. En annen dør er grunnet og har vært slik i 3 år + at en list på 135 cm i stua også har manglet i 3 år. Jeg er godt på vei med grunnarbeidet og det er deilig å bruke kroppen til noe annet enn å sole seg i ferien. Ikke det at det har vørt så mye soling da, rundt regnet 6 dager med sol og dette er min 2. ferieuke! Jentungen er på ferie i 14 dager så noe må jeg holde på meg for ellers flyr jeg på veggene her hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 24. juli 2004 #459 Del Skrevet 24. juli 2004 Oh, moreller. Nam! *gumse* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eponine Skrevet 24. juli 2004 #460 Del Skrevet 24. juli 2004 God ettermidag :-) Takk for hilsen i boka og håper du får en riktig så fin helg *lurer til seg et par moreller* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå