Soul Skrevet 17. juli 2004 #381 Del Skrevet 17. juli 2004 Hei Betty! Står det bra til i det Bettyske hjem en lørdags formiddag? Satser på at magen har det bedre. Du får se på det som en tarmskylling he he! Er ikke helt i slaget jeg så jeg er hjemme fra jobben i dag. Får litt dårlig samvittighet, men er man syk så er man syk. Blir nok en rolig og avslappende lørdag her i gården. En viss fare for at det innebærer noen timer her på KG...:oops: Ønsker deg en fortsatt fin lørdag! Stikker nok innom etter litt lørdagsgodt i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 17. juli 2004 Forfatter #382 Del Skrevet 17. juli 2004 Du verden så renset fruem føler seg idag, magen er så flat etter nattens eskapader på baderommet, så buksa føltes faktisk litt større Karnsje dette er og anbefale som slankekur ( slår meg selv på fingerne for dette er en bok kjemisk renste for slike utrykk :fy: ) Uansett er dette og anbefale for alle de der ute som måtte lide av forstoppelse Sol og nydelig vær, fruen har nesten tårer i øyne når hun skuer ut vinduet, og bare herren får stått opp , blir det nok båttur på salte bølger Karnsje undertegnede får jobbet litt med hudfagen også, den er jo som kjent melkehvit :-? Takker for hilsner jenter, Soul, :trøste: har vært innom boken din med både honning, paracet og trøstende ord. Håper du blir bedre snart og i mellomtiden får du kreve litt sykepass av Soulmannen , det har de bare godt av Lunacia, bare forsyn deg med moreller, magen min hadde satt pris på det :oops: , jeg kan visst nemlig ikke ha det i hus, virker det som Frokost jenter, nylagde scones, med ønsket pålegg og en stor kopp earl grey m sitronskive i Dette er ferie jenter Forsyn dere........................ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 17. juli 2004 #383 Del Skrevet 17. juli 2004 *tar en scones og smører på litt bringebærsyltetøy* Moreller er farlig godt (ja, det vet du alt om ) men jeg har heldigvis ikke råd til mer enn et hekto eller to om gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 17. juli 2004 Forfatter #384 Del Skrevet 17. juli 2004 Det er det som er problemet Mylian, butikken som ligger 5 min fra meg selger de for 39 kr kiloen ...................... Men nå må vel snart tilbudet være over, håper magen min hvertfall Bare forskyn deg Mylian, hyggelig med selskap til maten, herren sover jo ennå så..................... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 17. juli 2004 #385 Del Skrevet 17. juli 2004 Sulten i dag, så jeg forsyner meg av enda en scones. scones er enda en ting som er farlig godt! :o 39 kroner kiloen? oi. ja, hadde jeg bodd i nærheten av deg hadde jeg nok tilbrakt hver dag på dosetet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 17. juli 2004 #386 Del Skrevet 17. juli 2004 Å, scones? Jeg som er så sulten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 17. juli 2004 #387 Del Skrevet 17. juli 2004 Å du er en knupp! Deilig å bli stelt litt når man er syk. Soulmannen forstår heldigvis sin plikt. Idag har han til og med massert mine ømme skuldre... Godt å høre at fruen er bedre forresten! regner med at det blir en morell-fri båttur! Kos dere i finværet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 17. juli 2004 Forfatter #388 Del Skrevet 17. juli 2004 Båttur ja :-? , hvem hadde glemt og ta med båtnøkkelen fra bilen som står på service tro.................................................................................................................................Det var vel herren det :evil: . Så her sitter vi uten nøkkel denne ene helgen det endelig er fint vær :-? . Herren er i gang med selvpisking, og fruen er bare meget misfornøyd..... Vel, da blir det gå-tur istedefor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 17. juli 2004 #389 Del Skrevet 17. juli 2004 Båttur ja :-? , hvem hadde glemt og ta med båtnøkkelen fra bilen som står på service tro.................................................................................................................................Det var vel herren det :evil: . Så her sitter vi uten nøkkel denne ene helgen det endelig er fint vær :-? . Herren er i gang med selvpisking, og fruen er bare meget misfornøyd..... Vel, da blir det gå-tur istedefor :trøste: Sender over noen oppmuntringstanker! Herren får spandere på fruen et glass utepils eller noe godt hvis hun vil ha på veien syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. juli 2004 #390 Del Skrevet 17. juli 2004 Innom for å takke for rosene, og for å gi en helge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 17. juli 2004 #391 Del Skrevet 17. juli 2004 Huff da :trøste: All melidenhet til deg i går, for nå vet jeg hvordan det er å spise over et halvt kilo moreller og få kjempevondt i magen :-x måtte bare teste det jeg ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. juli 2004 #392 Del Skrevet 17. juli 2004 hei betty! Takk for hilsen i dagboka mi!! Alltid koselig når noen har vært innom Ønsker deg også en fin helg. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 17. juli 2004 #393 Del Skrevet 17. juli 2004 Takk for bollene jeg fikk i hulen min! Koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 18. juli 2004 #394 Del Skrevet 18. juli 2004 Det er det som er problemet Mylian, butikken som ligger 5 min fra meg selger de for 39 kr kiloen ...................... Men nå må vel snart tilbudet være over, håper magen min hvertfall .. ja og da kommer de vel opp i kilopris på 100-140 kroner.. og det begrenser opplagt inntaket.. Ønsker deg forøvrig en god - regnvåt - søndag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eponine Skrevet 18. juli 2004 #395 Del Skrevet 18. juli 2004 Hei Betty! :-) Takk for dagbok melding og de varme ordene. Ja det gjelder å holde seg sysselsatt Takk for at du syns jeg er sterk, men så har man jo ikke noe annet valg heller. Man må bare ta en dag av gangen og forsøke å glede seg over de små og store positive tingene som skjer. :-) Håper du får en fin dag:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coral Skrevet 18. juli 2004 #396 Del Skrevet 18. juli 2004 Takk for koselig hilsen i dagboken min Ønsker deg en fin fin dag :-) Klem fra Hanne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 18. juli 2004 Forfatter #397 Del Skrevet 18. juli 2004 Du verden , her har det virkelig vært besøk :o . Takker for alle koselig hilsner, dere er fantastiske hele bunten Hanne Eponine, Bille, Lunacia, Becca, Mylian, Saeria, Soul og Optimist. En stor og en :dagensrose: til dere alle sammen :kysse: ..... Setter frem litt kos til søndage jeg, tror vi går for pizza fra Pizza Ninni med masse hvitløksdressing til Forsyn dere damer, pizza er nam Hele fruen er i hvilemordus idag og nå er det blitt så sent på dagen så undertegnede har gitt opp håpet at arbeidslysten skal komme............... Nei, la denne dag bli en hviledag ( høres nesten ut som Gud nå gitt ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 18. juli 2004 #398 Del Skrevet 18. juli 2004 *kikker på pizzaen* Hva er det på denne, mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 18. juli 2004 Forfatter #399 Del Skrevet 18. juli 2004 Ali spesial.......Biffbiter, pepperoni, skinke, mozzarellaost, løk, paprika og masssssssssssse hvitløk håper det smaker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 18. juli 2004 #400 Del Skrevet 18. juli 2004 Okei, da melder jeg pass for denne gang, for den pizzaen der kan ikke jeg spise. *setter seg i et hjørne og dupper av litt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå