Gå til innhold

Betty`s humoristiske betrakninger.


Diaz

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gavegutter :hoho::hoho: , snakk om skriveleif....................................Hadde det enda vært så vel (gavegutter altså) og ikke gravegutter som det var :ler::ler:

Takker for hilsner :klem: .

Esther, Takk for du gjorde meg oppmerksom på min litt artige skrivemåte :wink: .

Håper du er bedre nå og at du får sove deilig inatt, med eller uten gavegutter :hoho:

Kverula, karnsje du heller får søke tilflukt hos meg, nå som min oppkjørsel er helt tom for både gravemaskiner og lastebiler :wink::ler:

Anonyma, fudge karameller :wow: , det beste jeg vet :sikle:

*forsyner meg med grådig i skålen*

Tusen takk , du er en :rosaengel:

Lunacia, så hygglig at du tar turen innom, sender en stor :klem: til deg også :)

Saeria, håper du har hatt en flott dag, og :klem: `er deg tilbake :)

Herren har nå akkurat passert og deklarert at det tordner og nu bør pc`en skrues av :o .........

Fruen derimot trosser naturkreftene og taster ivrig videre :sjarmor: , med herrens advarende tilrop.

Nå får hvertfall blomstene vannet seg igjen, ja.........for her bøtter det ned :evil:

Du verden for smell, nei jeg får vel bøye hode og la naturen tordne litt uten min pc igang :cry:

Det er litt igjen av fudge-karamellene.........så jeg setter skålen pent frem så gjestene gså kan ta...........

Har da jøssenavn dannelse :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonyma var innom med en skål vanilje fudge, ja :wink: , kjempegodt...............og jeg som elsker fudge :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

*smaker på fudge*

*hva er dette, mon tro... :roll: *

Innkjørslen er fri for både gravemaskiner og div. skrot - klar bane! FERIETID!!!

Blir borte ei ukes tid, Betty, men når jeg er tilbake titter jeg innom dagboka di! :D

Ha det fint så lenge!

:klem:

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Betty! :vinke: Håper du har en fin dag fortsatt i fred for g®avegutter og bråk! ;)

Sitter og slapper av før jeg skal på jobb jeg da. Akkurat nå skinner sola strålende, men det varer nok ikke lenge før torden og hagl er over oss, sånn har det vært her de siste dagene også. Så ustabilt at en stakkar jo blir helt forvirra.

Da er det godt å sitte inne ved pcen og kose seg. (Selvom du må trosse Mannen litt.) :ler:

Ha det godt så lenge Betty!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaniljefudge er godt, men sjokoladefudge er bedre! ;) Man får det på Deli deLuca! :sikle: Men, viktig at det ikke er sånn man får i selvplukkgodteriet, for de smaker plastikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol, dere SOL............................... :kul:

Å vilken underbar morgon :digge: , Betty er i det lyriske hjørne idag, preget av solens stråler som atter en gang varmer hennes sinn..........

Både gravegutter og gavegutter :ler: er ute fra tomten.........igjen ligger leirehavet :evil: , men roen har atter senket seg, og hode har kommer i godt humør modus igjen :)

Takker for alle koselige hilsner og klemmer, hva skulle en stakkars frue gjort uten dere til og muntre opp mine dager :wink:

Kverula, håper du får en deilig ferie med masse sol og kjærlighet :wink: .

Gleder med til og se deg igjen og høre hvordan dagene har vært :)

Soul, Må du på jobb i solen :trøste: , burde nesten vært fridag dette, så lenge som vi har ventet på litt varme :)

God vakt, håper du også får en herlig dag :klem:

Lunacia, Ser du har god kjennskap til skikkelig fudge :wink: , er forøvrig het enig med deg :)

Ha en fantastisk dag du også .

Idag tar vi solskinnboller til frokost, dere :) , dagen må feires og intet er vel bedre en solskinnboller, iste og et fat med vannmelon.

Forsyn dere damer, og kos dere i solen :ekstra kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, har konsumert ganske mye fudge... Har noe liggende i skapet, men det er slik med nøtter og sånn i, og de er jeg ikke like begeitret for. Jeg fikk en boks da jeg kom til Skottland, av vennene mine der. :):sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter innom for lunsj. Forsyner meg med litt melon, og en fudgebit, før jeg setter noen kurver jordbær på bordet, og en stor skvett fløte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jordbær og fløte :wow:

* tar en stor skål*

Tusen takk Saeria, :kysse: du er vel en engel :rosaengel: .

Lunacia, i England (skottland også) der får man skikkelig god fudge, ja :sikle: ....................

Fruen har vært på spasertur med elste mann ( vel hun er vel jente :ler: ),

Har kost oss og ruslet rundt i det flotte været.

Herren er på vei hjem og har deklarert at nå er båtværet kommet..........

Så det blir nok en tur på bølja blå ikveld muligens :wink: .

Det trengs også, for fruen er utrolig hvit til at det faktisk er juli :o , nei dette må det gjøres noe med :sjarmor:

Har en tendens til og gå hardt ut med altfor llite solfaktor og ende opp med en lite kledelig :oops: rødfarge :ler: . Og kjenner jeg meg selv godt, så gjør jeg nok det i år også................. :ler:

Husker når jeg var unge, da ble vi smurt med jordnøtt olje................da var det skikkelig solbrente unger rundt omkring, ja :roll:

Godt tidene har forandret seg en smule :wink::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jordnøttolje? :o ikke rart ungene var solbrente nei!

Kos deg på båttur, så skal jeg kose meg i dagboken din litt :wink:

*tar en liten smak av fudgen*

Mmmm :sikle:

*..og setter frem en stor gryte med pasta og skinkesaus til alle sultne*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunacia' date=' i England (skottland også) der får man skikkelig god fudge, ja :sikle:[/quote']

Ja. :) Og i Skottland får man også noe godterier som heter "Scotish Tablet". Det minner litt om fudge, men har en litt annen konsistens og er søtere. Skikkelig nam! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

heisann!

Takk for hilsen i dagboka mi!!!

Har ikke leste hele dagboka di, 25 sider er litt mye sånn på kvelden... Men ser det står om noen gravegutter.. Er de kjekke?? Kan jo alltids bytte hus med meg til de er ferdige... :tunge1:

Håper du får sove i fred i helga da!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At jeg aldri lærer.........................nok en gang er sikkert 1 kg moreller fortært, og her sitter jeg med mageknip de lux :cry: ...........

Blir nok en natt til og fra det lille rom, ja :roll: .

Nå må¨vel snart morellsesongen være over............magen min tåler ikke mer, og viljestyrke...... :-? tja hvor var den tro :roll:

Magen romler nå såpass at det høres ut som rene jordskjelvet :o

Herren har hoserystene gått til sengs, med de trøstene ord, " at du aldri lærer".. Vel, man får se på det som er skikkelig renselsesprosess :ler:

Takker for hilsner Mylian ( så snill du er som har med mat på besøk :kysse: )

og Lunacia ( vi har snakket så mye om skikklig fudge nå, så det er like før jeg må ta en tur over sjøen for og kjøpe noen :ler: )

Becca ( så hygglig at du tok turen innom, gavegutter, ja..........er nok heldigvis kvitt de under soveromsvinduet mitt nå, så karnsje jeg for sove lenger enn til kl 0700 i ferien min......gavegutta var selvfølgelig gravegutta :oops: skriveleifer hender stadig vekk :ler: )

Nei, jeg får vel lide litt til med min gjenstridige mage, og klage er det vel ingen grunn til for dette har du stelt i stand selv, som min kjære mor brukte og si :wink::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få kjøpt skikkelig fudge på Deli deLuca! Bl. a. i den på Oslo City.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset, da spørs det om ikke det blir en Oslo-tur snart, ja :wink:

Bare morellsesongen er over :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...