Diaz Skrevet 18. juli 2004 Forfatter #401 Del Skrevet 18. juli 2004 *vekker Lunacia med en godt kopp te og nybakte kanelsnurrer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 18. juli 2004 #402 Del Skrevet 18. juli 2004 *skvetter litt* :-) *drikker fornøyd teen og gomser på kanelsnurrene* Takk. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Esther Skrevet 18. juli 2004 #403 Del Skrevet 18. juli 2004 Takk for koselig hilsen, Betty - ønsker en fin sommer til deg og :-) Skrives Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 18. juli 2004 Forfatter #404 Del Skrevet 18. juli 2004 Takk for hilsener Lunacia og Esther Herren er nå benket seg ned med James Bond på Tvèn. Dette er filmer som hannkjønnet her i huset kan se omatt og omatt......... Fruen synes vel karnsje ikke de er så veldig inspirerende, men gleder de herren er hun glad......... Litt konjakk i glasset hører også med mener herren og siden mor er i et ualminderlig godt humør idag, får han vel få lov til det........... Ellers går nå fruen med store planer om Harry-tur....Kjenner gottebutikken formelig drar meg mot seg, og sukkersuget er meget sterkt. Ungene har også stemt for en slik tur , så det blir vel en av de nærmeste dagene. Bruker jo bare 1 12 time dit så det er jo ingen vei og snakke om Nei, jeg får vel gå inn og holde herren i hånden mens han studerer de flotte kvinnekroppene på Bond-filmen Kan henne han trenger en kvinne og lene seg på ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 18. juli 2004 #405 Del Skrevet 18. juli 2004 Hei Betty! Jeg liker ikke Pepsi Max, men antar du gjør det. Så jeg tenkte du kunne få en Pepsi Max av meg som takk for at du hadde lyst til å hjelpe meg med mitt brusproblem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eponine Skrevet 19. juli 2004 #406 Del Skrevet 19. juli 2004 Godtebutikken :o Noe imot om jeg sniker til meg en bit eller to fra godteposen? Håper dere får en fin tur! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 19. juli 2004 #407 Del Skrevet 19. juli 2004 God morgen! Harrytur er topp... - godt med litt på fyll av diverse varer .. du trenger vel det ... du som nesten driver kafeteria her for oss... - så da regner vi med litt skikkelig servering i tiden fremover da.. Ja en god dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 19. juli 2004 Forfatter #408 Del Skrevet 19. juli 2004 Så snill du er Optimist , joda Pepesi Max er nok yngligsdrikken til fruen Idag står Harrry-tur på programmet, frue på tur( blir det smugling tro ) Nei , sukkerkvoten har vel steget så da kan jeg vel ta med den "sekken" med smågodt jeg har tenkt og kjøpe med god samvittighet Ellers blir det vel kyllingfileet og svin indrefileet som står på kjøttmenyen. Vel, fruen får vel pakke og dra, og blir det stille her noen dager så sitter jeg vel i arrest på Svinesund Da får dere ta ansvar og hente meg Ha en plettfri dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 19. juli 2004 #409 Del Skrevet 19. juli 2004 Da kommer vi og befrir deg for ingen kan sette solskinnsfruen i arresten. Selv om hun har med for mye godis......... Ha en god tur, så skal vi prøve å være plettfrie imens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 19. juli 2004 #410 Del Skrevet 19. juli 2004 Tror de fjernet sukkerkvoten, faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 19. juli 2004 #411 Del Skrevet 19. juli 2004 Pepsi Max er konge! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 19. juli 2004 #412 Del Skrevet 19. juli 2004 Tror de fjernet sukkerkvoten, faktisk. Stemmer det .. så lenge du holder deg under verdigrensen på 6000,- kroner - så er det ingen begrensning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 19. juli 2004 #413 Del Skrevet 19. juli 2004 Genialt spør du meg. Jeg liker forresten heller ikke Pepsi Max. Liker ingen lettbrus. Det smaker rart av den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 19. juli 2004 #414 Del Skrevet 19. juli 2004 Maia-hii maia-hoo maia-haa maia-haha Synger litt inn her og jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 20. juli 2004 Forfatter #415 Del Skrevet 20. juli 2004 Vel, fruen er tilbake igjen, kom meg heldigvis igjennom tollen, for igår var det faktisk tollkontroll :o . Må nok innrømme at pulsen var på 214 nå jeg plutselig så tolleren ut i veien med stoppskilt..........men heldigvis var det bilen bak meg og ikke min som skulle inn . Det hjalp jo ikka akkurat på nervene at junior satt i baksette og ropte "mamma, sa ikke du at vi hadde for mye kjøtt med oss :oops: "...... Jeg må nok innrømme at jeg har ikke noe greie på kvoter, så jeg kan nok muligens ha sprengt kjøttkvota igår, men heldigvis slapp jeg og finne ut det hos tollvesent igår kveld. Bra at sukkerkvota er borte for mor og barn hadde kjøpt smågodt for 800 kr , man blir så lett revet med i slike butikker :oops: . Så nå setter jeg frem en stor bolle med smågodt til damene, her er det småsjokolader og salt, seigt og surt godis . her skal vi kose oss, ja............. Herren ble nærmest blek når han så vår meget tunglastede bil svinge inn på gårdsplassen vår, han ble enda blekere når han begynte og bære ut................for fruen hadde virkelig overgått seg selv Da jeg tilslutt serverte nyheten at jeg hadde sett meg ut en bronsjefisk til damfontene, :o ja da tok herren en øl Håper og få meg meg en kompis med stor bil når jeg skal over og hente fisken og dammen den skal være i Fruen fikk prøvet tålmodigheten sin også igår, kø-ståing i 1 mil før grensa. Jeg tror nesten jeg hadde gått fortere.......... Men det beste var og følge med på alle som lot seg irritere over køen, det var ratt tromming, intens røyking, tendenser til kranglig osv osv i flere av bilene rundt oss. Mens ungene og jeg satt og sang oss gjennom mila...Der gikk det i Rompa mi med DDe, Du måkke komme her og komme her , med Øystein Sunde og endel andre sanger......... Vi sang for åpende vinduer så jeg tror nok det var endel som både fikk store øyne :o , og en god latter . Det gjelder og være kreativ i bilkø med barn Tusen takk for hilsner damer, dere slapp og hente med på Svinesund (selvom det var så vidt ) Nå får vi kose oss med godene fra den lille utenlandsturen til fruen En stor til alle gjestene mine som kommer innom en liten frues betrakninger om livet. Dagboken min ville ikke vært den samme uten dere. Tusen takk :kysse: Husk og spis litt smågodt under lesningen , fruen har ikke godt av alt selv :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 20. juli 2004 #416 Del Skrevet 20. juli 2004 Vi har funnet ut at det lønner seg å dra til Årjeng eller noe når vi drar til Sverige. Mindre tollkontroll :oops: og, ikke minst, mindre trafikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 20. juli 2004 #417 Del Skrevet 20. juli 2004 Vi har funnet ut at det lønner seg å dra til Årjeng eller noe når vi drar til Sverige. Mindre tollkontroll :oops: og' date=' ikke minst, mindre trafikk.[/quote'] .. men dyrere mener jeg vi kom frem til da vi sammenlignet priser.. Tar med en neve smågodt ut i hagen og ser for meg fontenten med fisken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 20. juli 2004 Forfatter #418 Del Skrevet 20. juli 2004 Enig med Bille der, det er dyrere i Årjeng. Dessuten kjøper jeg alltid alllergimat i Sverige og den har de ikke i Årjeng, dessverre Men nå midt i høysesongen kan det nok være greit og dra til Årjeng, hvis men ikke skal ha så mye mat og f.eks bare skal på polet (noe fruen faktisk ikke orket igår ) Liker du fisken Bille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 20. juli 2004 #419 Del Skrevet 20. juli 2004 Ja de barna, de barna Fint at dere ikke ble stoppet da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coral Skrevet 20. juli 2004 #420 Del Skrevet 20. juli 2004 Takk for koselig hilsen inne hos meg :blomst_opp: Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå