Gjest Whitestripes Skrevet 13. juni 2014 #41 Skrevet 13. juni 2014 Haha, ikke at jeg tror det hjelper Clooney er en av få som faktisk ser bedre ut som gammel enn ung. Oh lord! Late bloomer, kalles det vel. TS: Du virker som en hyggelig og oppegående kar med gode holdninger, til tross for noe uheldig ordvalg her og der. Du har skjønt at kjemi og personlighet er viktigere enn mye annet, og får dermed gode opplevelser sammen med damer du liker. Det er jo kjempeflott 4
Gjest HarryDotter Skrevet 13. juni 2014 #42 Skrevet 13. juni 2014 Samme her, fylte 30 nå i mai. Min samboer er noen år yngre en meg, men føler meg ikke gammel i forhold til han uansett Du er IKKE gammel! Rundt den årgangen der har man nær perfekt balanse i livet. Man har visdom OG utseende med seg Ingenting som er mer sexy en damer med erfaring og selvtillit på rundt 30-40 år. Bare min mening 3
Gjest BræikingBæd Skrevet 13. juni 2014 #43 Skrevet 13. juni 2014 (endret) Snakk om å overanalysere og være paranoid. Neida Poenget mitt var at jeg liker de over 30, enten de er strøkne eller ikke. Jeg ville aldri brydd meg om jenta hadde appelsinhud eller slikt. Det kan likegodt de yngre jentene ha, som de på 30+. Men skjønner at jeg hadde en uheldig formulering der. Det var slett ikke meningen. Syns det dog er rart at det kapper hodet av både de som sier de liker yngre jenter, OG de som forsvarer dere som er over tenåringsalder.. Bestem dere Jeg er MEGET klar over at jeg som ung mann ikke automatisk får voksne damer, fordi jeg er ung og hot og de er ikke.. Det er ikke sånn det fungerer. De fleste damer i 40-åra tiltrekkes neppe av ungfoler i 20-åra. I tillegg er ikke jeg heller noe spesielt hot, bare en vanlig ung mann.. Damer i 40-åra er defintivt ofte "out of my league". Meningen med innlegget var bare å forsvare dere fra 25 eller 30 og oppover. Har lest innlegg hvor menn nærmest utelukker de under 25, og det syns jeg er litt spesielt. Derfor ville jeg bare vise at det finnes en motvekt, at ikke alle gutter er slik. Anonymous poster hash: c72be...018 Enda en uheldig formulering? Men for all del, det er fint for den gitte kvinnen som liker (svært) unge gutter og i tillegg har vært uheldig med utseendet genetisk sett at ikke alle er sånn. Men de fleste, inkludert meg(i 30 åra og ikke supertjukkasburugle) har alltid likt gutter/menn på ca egen alder og eldre. Ikke yngre(selv om det finnes unntak selvsagt). Sånn var det når jeg var 15, og sånn er det nå. Jeg tiltrekkes bare ikke av et ungt utseende eller menn som ser/oppfører seg yngre enn faktisk alder - og jeg tiltrekkes særskilt ikke av yngre menn mentalt. Ergo er jeg fullstendig uinteressert seksuelt sett. Ergo spiller det liten trille for meg om noen/mange unge gutter synes kvinner på 30/40 eller hva er heite eller burugler, for vi havner aldri til sengs uansett Ikke skjønner jeg hvorfor man snakker om erfaring i visse aldre, jeg kjenner da mange i både 30, 40 og 50år som har minimalt med livserfaring som faktisk har kostet dem noe som helst av refleksjon og perspektiv. Å ha hatt et par forhold, jobbet noen år, kanskje fått en unge og studert litt kvalifiserer ikke som særlig til livserfaring som endrer en som (med)menneske. Endret 13. juni 2014 av BræikingBæd 2
lillbilly Skrevet 13. juni 2014 #44 Skrevet 13. juni 2014 Men for oss rundt førti som IKKE ser ut som Demi Moore og Benedicte Adrian, og som er akkurat så rynkete og tørre som folk skal ha det til - vi har vel egentlig ikke noe mer å leve for da, eller...? Jeg har skjønt at om man er dame og over 35 så er man på full fart utforbakke, Jeg forter meg å forfalle, jeg lever på overtid iflg denne tråden http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=844770
lillbilly Skrevet 13. juni 2014 #45 Skrevet 13. juni 2014 (endret) Snakk om å overanalysere og være paranoid. Neida Poenget mitt var at jeg liker de over 30, enten de er strøkne eller ikke. Jeg ville aldri brydd meg om jenta hadde appelsinhud eller slikt. Det kan likegodt de yngre jentene ha, som de på 30+. Men skjønner at jeg hadde en uheldig formulering der. Det var slett ikke meningen. Syns det dog er rart at det kapper hodet av både de som sier de liker yngre jenter, OG de som forsvarer dere som er over tenåringsalder.. Bestem dere Jeg er MEGET klar over at jeg som ung mann ikke automatisk får voksne damer, fordi jeg er ung og hot og de er ikke.. Det er ikke sånn det fungerer. De fleste damer i 40-åra tiltrekkes neppe av ungfoler i 20-åra. I tillegg er ikke jeg heller noe spesielt hot, bare en vanlig ung mann.. Damer i 40-åra er defintivt ofte "out of my league". Meningen med innlegget var bare å forsvare dere fra 25 eller 30 og oppover. Har lest innlegg hvor menn nærmest utelukker de under 25, og det syns jeg er litt spesielt. Derfor ville jeg bare vise at det finnes en motvekt, at ikke alle gutter er slik. Anonymous poster hash: c72be...018 Greier ikke dy meg... Får sånn "Jeg, meg og Irene" følelse her Endret 13. juni 2014 av lillbilly 1
Gjest Heartbeat Skrevet 13. juni 2014 #46 Skrevet 13. juni 2014 Følte meg plutselig veldig gammel og rynkete 2
Snipa Skrevet 13. juni 2014 #47 Skrevet 13. juni 2014 Finnes det tørre kvinner? Det finnes ihvertfall tørr humor.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #48 Skrevet 13. juni 2014 Greier ikke dy meg... Får sånn "Jeg, meg og Irene" følelse her Morsomt.. At jeg skrev jeg var hot, og voksne kvinner ikke, var bare for å illustrere et poeng.. Rent generelt, med andre ord. Sannheten er at jeg er helt ordinær. Anonymous poster hash: c72be...018
lillbilly Skrevet 14. juni 2014 #49 Skrevet 14. juni 2014 Morsomt.. At jeg skrev jeg var hot, og voksne kvinner ikke, var bare for å illustrere et poeng.. Rent generelt, med andre ord. Sannheten er at jeg er helt ordinær.Anonymous poster hash: c72be...018 Du kan ikke være ordinær og samtidig være hot! Skjønner du ikke det? Uansett hvilket poeng du vil understreke! Eller kanskje du tror at vi gamle damer ser dårlig, så bare du sier at du er hot så er det greit... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå