Gå til innhold

Til dere voksne damer her inne

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns dere får altfor mye tyn her inne, fra menn som mener at ungjentene er så mye deiligere enn dere..

Jeg er IKKE ENIG!

Selv er jeg mann på 26 år, og kunne ikke under noen omstendigheter ligget med f.eks en 18-åring. Personlig elsker jeg damer over 30, og trenger ikke være så rynkete og se så gamle ut som mange skal ha det til.. Det er bare tull!

Jeg syns formene på voksne kvinner er ekstremt sexy, og ikke disse beinranglene i tenåra.

Jeg har masse erfaringer med damer i både 30 og 40 åra, men jeg ser at også i 50-åra finnes det mye deilig. Se på f.eks Demi Moore, eller Benedicte Adrian. Flotte, sexy kvinner på 50+.

Det finnes faktisk oss gutter som ikke er så opptatt av utseende. Kjæresten jeg hadde da jeg var 20, var overvektig og veide 95 kilo, men hun hadde verdens peneste ansikt og et smittende humør og nydelig personlighet. Den deiligste sexen jeg noengang har hatt.

Jeg har ingen planer om å gå under 30 år på en partner, og iallefall ingen som er yngre enn meg! Hadde hatt null problem med å bli sammen med ei dame i 40-åra.

Jeg vet at det krever mye mer arbeid for en gutt i min alder å få en 40-åring på kroken, enn ei 18-åring, men arbeidet er så mye mer verdt det.

Takk til alle voksne damer, for at dere er til ;)

Anonymous poster hash: c72be...018
  • Liker 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er riktignok noe uffattelig sexy med en kvinne som er ferdig med å være usikker hele jævla tiden, men for meg er ikke en kvinnes alder automatisk en garanti for tenning, så det kommer helt an på.

Endret av Mike Waters
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ikke for å skuffe deg, men tror de færreste 50 åringer ser ut som Demi Moore. Forresten fryktelig merkelig å velge partnere etter alder istedet for hvor mye man passer.

Anonymous poster hash: cea03...b34

• Liker 1
Skrevet

Jeg er bare 25, så det er mulig at jeg ikke helt forstår hva som fungerer på "voksne damer," men for meg så dette bare ut som nedlatenhet og 'backhanded compliments.' Dere trenger ikke nødvendigvis være så rynkete og se så gamle ut? Jeg er ikke opptatt av utseende, og bryr meg ikke om overvekt, så bare ta det med ro - jeg vil ha dere.:klo:

• Liker 7
Skrevet

Jeg er bare 25, så det er mulig at jeg ikke helt forstår hva som fungerer på "voksne damer," men for meg så dette bare ut som nedlatenhet og 'backhanded compliments.' Dere trenger ikke nødvendigvis være så rynkete og se så gamle ut? Jeg er ikke opptatt av utseende, og bryr meg ikke om overvekt, så bare ta det med ro - jeg vil ha dere. :klo:

Jeg tror ikke den fremgangsmåten fungerer på godt voksne menn på sognsvann heller så kanskje en ide å revurdere "movsa" (er det ikke det dere kids sier idag?) ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min som er 10år eldre enn meg synes jeg var for ung når vi møttes. Jeg var helt i starten av 20årene. Hadde det ikke vert for han synes det at jeg var mor gjorde meg mer kvinnelig tror jeg ikke jeg hadde hatt en sjangse på han. Det å selvtilliten jeg hadde når det gjaldt kropp og sex. Menn tenner jo på forskjellige ting de å...

Anonymous poster hash: 4ca80...696

Skrevet

Jeg tror ikke den fremgangsmåten fungerer på godt voksne menn på sognsvann heller så kanskje en ide å revurdere "movsa" (er det ikke det dere kids sier idag?) ;)

Det vil helt sikkert lønne seg. :ler2:
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er enig i at voksne modne damer er de beste knullerskene. Men i det daglige liv bør ts tenke seg om flere ganger. Det blir mange pinlige situasjoner.

Jeg hadde en affære med en fin voksen dame som var en utrolig bra knullerske, men det ble straks pinlig når jeg møtte dattra hennes som nesten var like gammel som meg.

Anonymous poster hash: 5b578...877
Skrevet

Beste moves å ha er å være selvsikker uansett størrelsen og alder, men ikke ille at man blir høy på seg selv. :)

Skrevet

Hei TS.

Hva får deg til å tro at disse damene vil ha DEG da?

Synes du virker svært uferdig som mann.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hei TS.

Hva får deg til å tro at disse damene vil ha DEG da?

Synes du virker svært uferdig som mann.

Jeg tipper han ser ut som en yngre utgave av George Clooney?

Skrevet

Det vil helt sikkert lønne seg. :ler2:

Er du virkelig 25 år - jeg har alltid tenkt at du var 88 ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er bare 25, så det er mulig at jeg ikke helt forstår hva som fungerer på "voksne damer," men for meg så dette bare ut som nedlatenhet og 'backhanded compliments.' Dere trenger ikke nødvendigvis være så rynkete og se så gamle ut? Jeg er ikke opptatt av utseende, og bryr meg ikke om overvekt, så bare ta det med ro - jeg vil ha dere. :klo:

Jeg er 35, og kan love deg at TS ikke hadde kommet noen vei her, i alle fall. Det er lite sjarmerende med smågutter som tror de gjør meg en tjeneste ved å ligge med meg.

Anonymous poster hash: d84aa...654

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Fyller 30 i år og har ikke ansett meg selv som "ikke blant ungpikene" før jeg leser denne tråden. :fnise:

Så lenge puppene fortsatt har sprett, rumpa ikke henger og jeg ikke har begynt å få rynker ennå så akter jeg å føle meg ung! :)

Og er tusen ganger mer fornøyd med meg selv og kroppen min nå enn for 12 år siden.

Anonymous poster hash: df97c...25c
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Fyller 30 i år og har ikke ansett meg selv som "ikke blant ungpikene" før jeg leser denne tråden. :fnise:

Så lenge puppene fortsatt har sprett, rumpa ikke henger og jeg ikke har begynt å få rynker ennå så akter jeg å føle meg ung! :)

Og er tusen ganger mer fornøyd med meg selv og kroppen min nå enn for 12 år siden.

Hvordan står det til med musa da. Har den forandret seg noe nevneverdig fra du var 18 år?

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan står det til med musa da. Har den forandret seg noe nevneverdig fra du var 18 år?

Neppe så mye, er barnløs fortsatt og har ikke hatt fisting som hobby heller. Ennå.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Neppe så mye, er barnløs fortsatt og har ikke hatt fisting som hobby heller. Ennå.

ok. Og den er ikke blitt tørrere

AnonymBruker
Skrevet

Elsker også godt voksne damer på 30+, og er mann 24 år selv. Erfaringen og selvsikkerheten mer enn veier opp for det litt eldre utseendet.

Anonymous poster hash: 9dc59...9ae
  • Liker 2
Skrevet

Jeg tipper han ser ut som en yngre utgave av George Clooney?

Haha, ikke at jeg tror det hjelper :P Clooney er en av få som faktisk ser bedre ut som gammel enn ung.

1400275361976.jpg

• Liker 4
Skrevet

Elsker også godt voksne damer på 30+, og er mann 24 år selv. Erfaringen og selvsikkerheten mer enn veier opp for det litt eldre utseendet.

Anonymous poster hash: 9dc59...9ae

Du bør ta på deg hjelm før du kaller damer på 30+ for "godt voksne"...

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...