Cathrine88 Skrevet 13. juni 2014 #21 Skrevet 13. juni 2014 Er du virkelig 25 år - jeg har alltid tenkt at du var 88 Avslørt! Men jeg var 88 år da jeg registrerte meg for tre år siden. Brukernavnet ble som det ble fordi jeg og en venninne satt og lo av brukernavnene vi brukte som fjortiser, med navn og fødselsår. Jeg trodde jeg kom til å bli lei av KG i løpet av en uke, så det var jo ikke så viktig. Jeg er 35, og kan love deg at TS ikke hadde kommet noen vei her, i alle fall. Det er lite sjarmerende med smågutter som tror de gjør meg en tjeneste ved å ligge med meg. Anonymous poster hash: d84aa...654 Nettopp. Det var det jeg reagerte på. 1
Gjest Eurodice Skrevet 13. juni 2014 #22 Skrevet 13. juni 2014 ok. Og den er ikke blitt tørrere Anonymous poster hash: 5b578...877 Er du så dum som du virker i innleggene dine? 4
Mike Waters Skrevet 13. juni 2014 #23 Skrevet 13. juni 2014 Avslørt! Jeg lover å ikke si det til noen. Selv er jeg en gammel dame med 118 katter. Hysj! 1
Gjest BræikingBæd Skrevet 13. juni 2014 #24 Skrevet 13. juni 2014 Takk for at du gir meg æren av å glo på meg tross at ræva mi må ha et ekstra flysete nå som jeg er 33. Ta med ølbriller på neste date! 3
Gjest Lille-pus Skrevet 13. juni 2014 #25 Skrevet 13. juni 2014 Jaja... jeg ble ikke overveldende imponert av å lese HI nei. - enkelte av de øvrige kommenarerne var heller ikke noe 'å skrive hjem' om... for å si det uhyre forsiktig. Noen av oss gamlisene er ikke så giraa på å dra guttunger som febrilsk forsøker å smiske, vi holder oss til andre gamliser 4
Petra75 Skrevet 13. juni 2014 #26 Skrevet 13. juni 2014 Men for oss rundt førti som IKKE ser ut som Demi Moore og Benedicte Adrian, og som er akkurat så rynkete og tørre som folk skal ha det til - vi har vel egentlig ikke noe mer å leve for da, eller...? 3
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #28 Skrevet 13. juni 2014 Finnes det tørre kvinner? Ja, og vi tørker tydeligvis inn etter fylte tretti år. Anonymous poster hash: df97c...25c 2
Petra75 Skrevet 13. juni 2014 #29 Skrevet 13. juni 2014 Finnes det tørre kvinner? Jepp. Når vi bikker 45 må vi håndteres med forsiktighet, hvis ikke knekker vi som noen kvister.
jojo66 Skrevet 13. juni 2014 #30 Skrevet 13. juni 2014 Det finnes deilige og flotte damer i alle aldre, selv foretrekker jeg damer rundt min egen alder. Jeg er straks 44. 1
Mike Waters Skrevet 13. juni 2014 #31 Skrevet 13. juni 2014 Ja, og vi tørker tydeligvis inn etter fylte tretti år. Anonymous poster hash: df97c...25c Jepp. Når vi bikker 45 må vi håndteres med forsiktighet, hvis ikke knekker vi som noen kvister. Kan det ha noe med teknikken hans å gjøre? 1
Apehjerne Skrevet 13. juni 2014 #32 Skrevet 13. juni 2014 Det finnes deilige og flotte damer i alle aldre, selv foretrekker jeg damer rundt min egen alder. Jeg er straks 44. ok. vis meg en hot dame på 88 plz
Gjest Lille-pus Skrevet 13. juni 2014 #33 Skrevet 13. juni 2014 ok. vis meg en hot dame på 88 plz Om du spør 'gutta' i 80-årene så tenker jeg de kan vise deg både en og to og flere til 2
Petra75 Skrevet 13. juni 2014 #34 Skrevet 13. juni 2014 Kan det ha noe med teknikken hans å gjøre? Det er mulig
Gjest New_Girl Skrevet 13. juni 2014 #35 Skrevet 13. juni 2014 Jeg er bare 25, så det er mulig at jeg ikke helt forstår hva som fungerer på "voksne damer," men for meg så dette bare ut som nedlatenhet og 'backhanded compliments.' Dere trenger ikke nødvendigvis være så rynkete og se så gamle ut? Jeg er ikke opptatt av utseende, og bryr meg ikke om overvekt, så bare ta det med ro - jeg vil ha dere. Det var sånn jeg leste det også. "Jeg kan være sammen med deg jeg, for jeg er ikke så opptatt av utseende". Jo, takk du! 1
Gjest HarryDotter Skrevet 13. juni 2014 #36 Skrevet 13. juni 2014 Fyller 30 i år og har ikke ansett meg selv som "ikke blant ungpikene" før jeg leser denne tråden. Så lenge puppene fortsatt har sprett, rumpa ikke henger og jeg ikke har begynt å få rynker ennå så akter jeg å føle meg ung! Og er tusen ganger mer fornøyd med meg selv og kroppen min nå enn for 12 år siden. Anonymous poster hash: df97c...25c Du er da ung fordi om du er 30 vel!? ....begriper ikke de som mener noe annet. Ta en titt på denne linken og forstå hva "over 30" betyr. imdb.com/list/ls000683570/ Jeg er selv helt i starten av 30 årene og er fornøyd med at jeg er i samme aldersgruppe som de i linken Nå ser ikke jeg i nærheten så bra ut selvfølgelig, men utstråling og selvsikkerhet er mye bedre nå enn da jeg var 18. Er flere av de stjernene i den linken som er helt naturlige mennesker. Hvorfor er ikke da oss vanlige folk i den aldersgruppen like "unge"? 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #37 Skrevet 13. juni 2014 Det var sånn jeg leste det også. "Jeg kan være sammen med deg jeg, for jeg er ikke så opptatt av utseende". Jo, takk du! Jeg er bare 25, så det er mulig at jeg ikke helt forstår hva som fungerer på "voksne damer," men for meg så dette bare ut som nedlatenhet og 'backhanded compliments.' Dere trenger ikke nødvendigvis være så rynkete og se så gamle ut? Jeg er ikke opptatt av utseende, og bryr meg ikke om overvekt, så bare ta det med ro - jeg vil ha dere. Snakk om å overanalysere og være paranoid. Neida Poenget mitt var at jeg liker de over 30, enten de er strøkne eller ikke. Jeg ville aldri brydd meg om jenta hadde appelsinhud eller slikt. Det kan likegodt de yngre jentene ha, som de på 30+. Men skjønner at jeg hadde en uheldig formulering der. Det var slett ikke meningen. Syns det dog er rart at det kapper hodet av både de som sier de liker yngre jenter, OG de som forsvarer dere som er over tenåringsalder.. Bestem dere Jeg er MEGET klar over at jeg som ung mann ikke automatisk får voksne damer, fordi jeg er ung og hot og de er ikke.. Det er ikke sånn det fungerer. De fleste damer i 40-åra tiltrekkes neppe av ungfoler i 20-åra. I tillegg er ikke jeg heller noe spesielt hot, bare en vanlig ung mann.. Damer i 40-åra er defintivt ofte "out of my league". Meningen med innlegget var bare å forsvare dere fra 25 eller 30 og oppover. Har lest innlegg hvor menn nærmest utelukker de under 25, og det syns jeg er litt spesielt. Derfor ville jeg bare vise at det finnes en motvekt, at ikke alle gutter er slik. Anonymous poster hash: c72be...018 3
Gjest Eurodice Skrevet 13. juni 2014 #38 Skrevet 13. juni 2014 Jeg er MEGET klar over at jeg som ung mann ikke automatisk får voksne damer, fordi jeg er ung og hot og de er ikke.. Det er ikke sånn det fungerer. De fleste damer i 40-åra tiltrekkes neppe av ungfoler i 20-åra. I tillegg er ikke jeg heller noe spesielt hot, bare en vanlig ung mann.. Damer i 40-åra er defintivt ofte "out of my league". Meningen med innlegget var bare å forsvare dere fra 25 eller 30 og oppover. Har lest innlegg hvor menn nærmest utelukker de under 25, og det syns jeg er litt spesielt. Derfor ville jeg bare vise at det finnes en motvekt, at ikke alle gutter er slik. Anonymous poster hash: c72be...018 Jeg kan ikke akkurat påberope meg å være ung, men jeg kan være et fyrverkeri sammen med den rette mannen 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #39 Skrevet 13. juni 2014 Jeg kan ikke akkurat påberope meg å være ung, men jeg kan være et fyrverkeri sammen med den rette mannen hmmm...tar du den feks i toern? Anonymous poster hash: 5b578...877
Susa84 Skrevet 13. juni 2014 #40 Skrevet 13. juni 2014 Fyller 30 i år og har ikke ansett meg selv som "ikke blant ungpikene" før jeg leser denne tråden. Så lenge puppene fortsatt har sprett, rumpa ikke henger og jeg ikke har begynt å få rynker ennå så akter jeg å føle meg ung! Og er tusen ganger mer fornøyd med meg selv og kroppen min nå enn for 12 år siden. Anonymous poster hash: df97c...25c Samme her, fylte 30 nå i mai. Min samboer er noen år yngre en meg, men føler meg ikke gammel i forhold til han uansett
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå