Gå til innhold

Hvordan takle dette kvinnemennesket på jobb?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Virker lettere psykisk syk? tenker sine egne tanker om ting som er sagt og gjort ( ikke alltid slik i virkeligheten), sladrer om alt og alle, prøver å få folk mot hverandre.

Går på nåler for og ikke si og gjøre en feil, men dette mennesket krever mye av meg, setter jeg vanlige grenser er det ikke måte på hvordan det "demonstreres" med kroppsspråk, ikke hilse osv/ til slutt ender det i lett gråt og beskyldninger jeg faktisk ikke har peiling på, står der som ett stort ????????????????????

Er sliten og lei, hvordan håndtere ? ( nytter ikke konfrontere, da tror jeg vedkommende tipper over helt )



Anonymous poster hash: 80fbc...2a8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God kveld.

Det første jeg merker meg er at du skriver "ikke alltid slik i virkeligheten". Hva er så denne "virkeligheten"?
Jeg mener det er viktig å anerkjenner at alle involverte har sin subjektive opplevelse av situasjonen man befinner seg i.

Det virker som at vedkommende har en vidt annen oppfattelse av konfliktene enn det du har.
Og det er jo selvfølgelig kjedelig, slik som oftest uenigheter er.

Mitt råd til deg er å prøve å forstå henne. Du burde kanskje prøve å få til en dialog, dere to på enerom?
Jeg vet av erfaring at hvis du konfronterer henne (som du skrev du/henne ikke klarer) , kanskje med aggresjon, vil hun gå i defensiv. Det er, så vidt jeg kan forstå, menneskets natur.
Så, tenkt deg godt om, overvei ordene dine omhyggelig. Kanskje hun har utfordringer ellers i livet som gjør henne mer følelsesvar enn f.eks. deg?

Ellers har du alltids strategien i å unngå situasjoner som kan medføre denne type stress for deg? Hvertfall så godt du kan? Hvis ikke det er noe å gjøre/hjelpe henne med, så bortkaster du kun energi på dette.




Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar.

Når man innbiller seg ting som ikke har blitt gjort eller sagt, men tror det ligger en konflikt der ( som kun er eget tankespinn ) og så lager en konflikt av det blir veldig slitsomt i lengden;)



Anonymous poster hash: 80fbc...2a8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...