Gå til innhold

Hva savner du mest i graviditeten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, som overskriften sier - hva savner du mest? Jeg har så utrolig dilla på saltmat, og har så sinnsykt lyst på et skikkelig spekematmåltid. Drømmer om spekemat og rømmegrøt om natta! Hadde nesten trodd jeg ville savnet vinglasset mest, men nå drømmer jeg bare om spekemat... Salami... Roastbeef... :fnise:

Ikke minst savner jeg å kunne slippe meg løs i fornøyelsesparker! I sommer skal vi på Disneyworld, og da må jeg jo holde meg pent til de kjipe tingene...

Jo, også savner jeg å ikke måtte tisse hvert 5. minutt :Nikke:



Anonymous poster hash: 94b89...b28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Savner å kunne sove hele natten uten å måtte på do :P

Savner Svolværpostei og rødvinspølse :fnise:



Anonymous poster hash: c13f8...54b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spekemat, gode oster og bobler i glasset!

Anonymous poster hash: fa6ee...ad1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kunne bevege meg ubesværet! Og å kunne sove godt! Også blir det godt den dagen jeg kan ta et glass kald hvitvin på verandaen igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spekemat .........



Anonymous poster hash: fa957...b70
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Energi til litt mer enn det høyst nødvendige (merk: ikke overskudd, så storforlangende er jeg ikke. Men å gjøre noe som helst annet enn jobb og barn/hus ville vært fint).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg savnet stort sett alt jeg ikke hadde lov til å spise/drikke. Spekemat, myke oster, blodige biffer....etc, etc. Jeg hadde derfor bestemt meg for å ha et festmåltid uten like etter fødselen, men da hun var kommet ut, hadde jeg plutselig ikke lyst på noe av det lenger!

...Hva er det de sier? Man vil ha det man ikke kan få? :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha røyk... :flau:



Anonymous poster hash: 38b39...374
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første så savner jeg å kunne bevege meg fritt, uten smerter og ubehag. Bekkenløsningen kom allerede i uke 13. Vi hadde egentlig tenkt oss på storbyferie i sommer, noe jeg elsker. Å utforske en ny by, shoppe, museer osv, men det utgår gitt.

Savner igrunn ikke alkohol, men myke oster, roastbiff, medium stekt biff, kaffe!! (orker ikke lukta eller smaken lenger), og godteri (har svangerskapsdiabetes).

Og så savner jeg å sove natta igjennom uten å måtte opp å tisse x-antall ganger, og å være normal i magen - er konstant forstoppet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et smertefritt bekken.

Anonymous poster hash: d5958...a80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjeks med brie, spekeskinke og rødvin! Jeg savner ikke "fylla", men et par glass vin med typen en og annen helg til en bedre middag savner jeg. Og så savner jeg å sove bedre. Uten rare drømmer eller å våkne tidlig av tissetrangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Bevegelsesfrihet"...:sukk: Ikke bare gjør det aller meste vondt, men jeg er jo så trøtt og matt at jeg vet ikke om jeg hadde orket så mye selv uten smerter...

Og fersk skive med sprø skorpe og spekemat skal smake SYKT godt når babyen er ute!:biggrin: Under ei uke igjen nå, forhåpentligvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Savnet å kunne være oppe på kveldstid, hadde et veldig stort søvnbehov. Og savnet kaffe/energidrikker, selv om jeg drakk den tillatte mengden de fleste dager så skulle jeg gjerne hatt mye mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som høygravid savnet jeg å jogge. Svømte og trente på andre måter, men savnet frihetsfølelsen jeg får av en god joggerunde i skogen.

I hele graviditeten savnet jeg å kunne bøtte nedpå med kaffe, hehe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savnet å sove på magen. Og fårepølse, myke oster og tunfisk.

Vanlig tunfisk på boks kan vel gravide spise i normale mengder?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...