Gå til innhold

5 dager med smilefjes på Clear Blue Eggløsningstest


Haa84

Anbefalte innlegg

Hei,

Har kjøpt Clear Blue Digital eggløsningstest med dobbel hormonindikator. Der kan du få to dager med stort smilefjes som viser mår du har eggløsning. Jeg er i dag på min femte dag med stort smilefjes. Det kan ikke være riktig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm, jeg er egentlig ganske sikker på at jeg ikke er det. Vi er prøvere så jeg følger ganske godt med. Har hatt mensen som vanlig og de klassiske EL-tegnene runden her også. I følge mine vanlige beregninger skulle EL-fasen ha vært over for nesten en uke siden. Så enten har jeg bommet tidligere, eller så er kroppen min ute å kjører. Kanskje noe feil med testpinnene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testpinnene er det neppe noe feil med. Men det kan godt være at kroppen din forsøker å ha EL, men ikke klarer å slippe egget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, det har jeg ikke hørt om før.

Burde vel kanskje sjekke en syklus til da, og hvis det skjer igjen, kontakte lege?

Jeg har vært på innvendig UL, der så alt bra ut. Men de ser kanskje ikke hvor "sleppbare" eggene er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, da må du til med blodprøver, evt se på UL at et egg akkurat er sluppet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aah, da er det vel bare å stålsette seg til neste runde da. Bør vel kanskje starte med temping. Synes det høres litt stress ut, men men!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...