Gå til innhold

Fjerde gangs eksamen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har fått innvilget fjerde gangs eksamen etter tre stryk? Skal det mye til, som feks sykdom eller lignende? :(



Anonymous poster hash: f92fe...d46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Naria

Har aldri hørt om noen som har blitt nektet dette. Husk at det også er i skolens interesse at du består.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være en mulighet for at du kan stå hos oss. Har du levert tre eksamener som har vært helt på jordet får du ikke et fjerde forsøk.



Anonymous poster hash: 28032...4d0
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være en mulighet for at du kan stå hos oss. Har du levert tre eksamener som har vært helt på jordet får du ikke et fjerde forsøk.

Anonymous poster hash: 28032...4d0

Hvem er "oss"?

Anonymous poster hash: f92fe...d46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Naria

Det må være en mulighet for at du kan stå hos oss. Har du levert tre eksamener som har vært helt på jordet får du ikke et fjerde forsøk.

Anonymous poster hash: 28032...4d0

Dette gir jo ikke mening. Har man strøket, har man jo per definisjon vært helt på jordet og da vil jo det i praksis si at det ikke finnes muligheter for et fjerde forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke har klart å stå på tre forsøk, så er vel ikke faget noe for deg...



Anonymous poster hash: 076cc...e57
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette gir jo ikke mening. Har man strøket, har man jo per definisjon vært helt på jordet og da vil jo det i praksis si at det ikke finnes muligheter for et fjerde forsøk.

Ja, men har man typ en feil i den sisteeksamenen og læreren vet at det skyles f.eks. livssituasjonen akkurat det året så gir lærerne til oss et fjerde forsøk. Dette er matteeksamener da, hvor lista for å stå er høy, og mange stryker. Tipper at det på en typisk samfunnsfaglig/humanistisk eksamen stiller seg veldig annerledes, stryker du tre ganger der har du kanskje ikke livets rett på akkurat det studiet.

Anonymous poster hash: 28032...4d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en eksamen igjen på siste året på min bachelorgrad, var de siste 10 poengene jeg manglet for å få graden min. Fikk innvilget et fjerde forsøk etter en mail jeg sendte. Kom med masse teite unnskyldninger om at jeg ikke møtte opp på 3. og at jeg ikke fikk trekt meg osv. Var null stress.

Som nevnt, er i skolens interesse at du står også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...