Gå til innhold

hæ? en kvinne som snart er pensjonist fikk jobben!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Søkte. Ikke intervju, ikke hørte jeg et kvekk. Jeg er høyt utdannet, men litt uerfaren. Jeg har alderen i min favør og studier. Fikk nail om at en kvinne som snart går av med pensjon ble ansatt! Dette er i staten...Hvordan kan de være tjent med det?

Anonymous poster hash: 29487...212

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun har nok erfaring og kompetanse hun har ervervet gjennom årevis med arbeid. En erfaring du foreløpig ikke har, og som de ønsker. Flott at de ansatte en eldre dame, alt for få gidder å ansette noen som er litt "oppi årene".

Anonymous poster hash: 63c04...4ea

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle ikke hun bli valgt? Flott at de stiller henne på lik linje med de andre, selvom hun skulle være litt oppi åra.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For all del. Jeg begynner allikevel å lure, for enten er jeg for ung og euerfaren. Så er det noe annet jeg manger. Man skal heller ikke være for gammel. Jeg får den ene overraskelsen etter den andre. Hvordan komme seg inn på arbeidsmarkedet..??

Anonymous poster hash: 29487...212

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det offentlige gjelder kvalifikasjonsprinsippet, som vil si at den best kvalifiserte har rett på jobben. Så da var hun vel best kvalifisert da...

Og om de hadde droppa henne pga alder hadde det faktisk vært ulovlig aldersdiskriminering...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skal man få jobb i det offentlige som nyutdannet og uerfaren da? Om det kun er de best kvalifiserte som får jobben? :s

Da kan jeg vel bare drite i den jobben jeg har søkt på nå. Kjenner ei anna som har søkt og hu har mer erfaring enn meg.

Sorry for avsporing. (Er ikke ts)

Anonymous poster hash: 89b1b...818

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse