Gå til innhold

Dø i dag eller evig liv?


Gjest Steamboat

Anbefalte innlegg

Dødd idag. Tenk deg å flyte rundt i verdensrommet etter at jorden blir ødelagt, eller enda verre, bli slukt av et svart hull. Uten mulighet for at det skal stoppe..

Det er jo som tivoli :bolledeig: Det virker gøy så lenge man ikke fikk vondt og ble torturert uten å dø liksom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cartman

Og hva gjør du den dagen jorden blir slukt av solen eller noe lignende? Sveve rundt i verdensrommet i all evighet HELT alene? Enjoy your freetime :P

red: husk, du kan IKKE dø. Ikke engang om du ønsker det.

Ja hvorfor ikke. Livet som astronaut er både spennende og lærerikt. Jeg vil være det siste mennesket i verden. I am legend

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Det er jo som tivoli :bolledeig: Det virker gøy så lenge man ikke fikk vondt og ble torturert uten å dø liksom

Joa men du ville overlevd Jigsaws tester også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hvorfor ikke. Livet som astronaut er både spennende og lærerikt. Jeg vil være det siste mennesket i verden. I am legend

Astronaut du liksom :P Freefalling for eternity is more like it ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leve evig, helt klart, fordi jeg liker å utsette ting. Hvor fett hadde det ikke vært å kunne pisse bort 2-3-4000 år til av mitt liv med god samvittighet?

"Begynne å trene snart? Næh...vi tar det om ca. 200 år."

Og ikke minst det å få observere hvordan verden og livet utvikler seg både på jorda og kanskje andre steder i universet.

Filmtips: "The Man From Earth" (ikke at den er så bra, men den omhandler temaet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...