Gå til innhold

kvalm uke 5?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg begynner å føle meg litt småkvalm.. ikke at jeg føler at jeg må kaste opp men bare litt kvalm. Er det vanlig så tidlig? Er 5+0 uker i dag..

Anonymous poster hash: e5a21...c10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble kvalm i uke 5 i mitt andre svangerskap. Men aldri så kvalm at jeg måtte kaste opp, bare konstant uggen følelse(natt og dag)

I første svangerskap var jeg knapt nok kvalm og ble det ikke før i uke 8.



Anonymous poster hash: 57725...241
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble kvalm i uke 5 i mitt andre svangerskap. Men aldri så kvalm at jeg måtte kaste opp, bare konstant uggen følelse(natt og dag)

I første svangerskap var jeg knapt nok kvalm og ble det ikke før i uke 8.

Anonymous poster hash: 57725...241

ja det er den uggen følelsen jeg har også.. håper det er med det også og ikke blir noe mer..

TS

Anonymous poster hash: e5a21...c10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også uggen og småkvalm men ikke av typen at jeg må legge meg ned eller ha toalettet i nærheten. I mitt forrige svangerskap testet jeg ikke før en uke etter forventet mens (altså to dager lengre enn jeg er nå) og da hadde jeg tydeligvis ingen kvalme såpass tidlig i svangerskapet for jeg ante ikke og hadde ingen tegn til at jeg var gravid. Husker jeg ikke helt feil kom kvalmen rundt slutten på uke 6-7 da så jeg er tydeligvis tidligere på`n denne gangen enn forrige gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble kvalm så raskt jeg så en positiv test (uke 5) :fnise:, var nok psykisk vil jeg tro, men ble skikkelig kvalm og spydde i uke 6 :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg spydde flere ganger daglig fra uke 4- uke 18 så det er nok vanlig for noen. Desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble også uggen og småkvalm i uke fire (før jeg testet positivt). Den ordentlige kvalmen med oppkast kom noen uker senere for min del.

Anonymous poster hash: 3e64f...c5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært kvalm fra uke 4 i begge mine svangerskap. 100% sykemeldt fra uke 6 pga. kvalme døgnet rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gangen ble jeg kvalm og andre symptomer 6+0. Andre gangen ikke kvalme i det hele tatt men div symptomer fra dagen før IKM.

Noen får symptomer rund IKM og noen flere uker etter.

Anonymous poster hash: a30cb...ff6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...