Gå til innhold

Tips til lår som gnisser i sommervarmen...?


Nimis

Anbefalte innlegg

Gjest Funky Punk

Silk? Som i hårolje eller biosilk? 0_o

Ja :jepp:

Fikk tips om det av ei venninne som er frisør. Hun brukte det på legger og armer for at det skulle se finere ut om sommeren, og hun sa det funket fint mellom lårene også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Funky Punk

Det er bare å kjøre på med helt vanig deodorant :)

Anonymous poster hash: 78bba...0cd

Blir ikke det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke det samme.

Det blir bedre og lettere etter min mening. Jeg har også prøvd oljer, babypudder osv. Deodrant har virkelig vært det beste og letteste alternativet.

Anonymous poster hash: 78bba...0cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir bedre og lettere etter min mening. Jeg har også prøvd oljer, babypudder osv. Deodrant har virkelig vært det beste og letteste alternativet.

Anonymous poster hash: 78bba...0cd

Men deodorant,tørker ikke det bare inn og blir til omtrent ikkenoe på huden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja :jepp:

Fikk tips om det av ei venninne som er frisør. Hun brukte det på legger og armer for at det skulle se finere ut om sommeren, og hun sa det funket fint mellom lårene også

Husker at jeg pleide å bruke biosilken som fuktighetskrem da jeg jobba i salong, så kan tenke meg at den funker bra til det! Skal jammen meg prøve! :D

Og til dere som anbefaler deo, så kan ei med veldig store lår si at det ikke funka så veldig bra. ;P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men deodorant,tørker ikke det bare inn og blir til omtrent ikkenoe på huden?

Ikke visst du bruker den pressede typen ihvertfall. Jeg ikk tipse fra ei fra Chile, "alle" i hennes omgangskrets brukte deodorant, og de var store jenter. Jeg hadde ikke et eneste problem med det hele turen og jeg holdt på å få gnagsår før jeg fikk tipset. Har brukt roll on med suksess også, men liker best den pressede typen. Smører på et godt lag på hver side over hele innsiden av låret.

Anonymous poster hash: 78bba...0cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg får ikke så store sår/blemmer der det gnisser, så jeg pleier å sette et gnagsårplaster over:) Med mindre man bader veldig mye, så sitter det der i et par dager før det begynner å falle av, og da er ofte såret også blitt bedre :)



Anonymous poster hash: 4546e...f1b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja :jepp:

Fikk tips om det av ei venninne som er frisør. Hun brukte det på legger og armer for at det skulle se finere ut om sommeren, og hun sa det funket fint mellom lårene også

Haha! Jeg bruker den under armene etter jeg har barbert, og leggene ooog.. der nede.. Fungerer jo dødsbra.

Slet med lår som gnissa før, men jeg gikk ned i vekt, så jeg slipper heldigvis det nå.. Men jeg brukte faktisk sånn deodorant som det var bilde av her lengre oppe, det fungerte ganske bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Jeg bruker den under armene etter jeg har barbert, og leggene ooog.. der nede.. Fungerer jo dødsbra.

Slet med lår som gnissa før, men jeg gikk ned i vekt, så jeg slipper heldigvis det nå.. Men jeg brukte faktisk sånn deodorant som det var bilde av her lengre oppe, det fungerte ganske bra :)

Jammen har jeg ikke gått ned i vekt, men skallet mitt holder ikke følge, så det "blafrer litt i vinden" mellom der, så det blir så sårt så fysjom :sjokkert::trist::vekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKKE BRUK TALKUM I UNDERLIVET. DET ER KREFTFARE FORBUNDET MED DET.

Anonymous poster hash: ddee2...c33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker "sykkelshorts", fungerer knall :) Jeg har bare en foreløpig, og den er kjøpt på BikBok for noen år siden, så jeg vet ikke om de har inne nå. Zavanna har noen som virker veldig gode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Jeg bruker "sykkelshorts", fungerer knall :) Jeg har bare en foreløpig, og den er kjøpt på BikBok for noen år siden, så jeg vet ikke om de har inne nå. Zavanna har noen som virker veldig gode.

Kjedelig å gå med sykkelshorts på stranden da

Og for mange så har den en tendens til å rulle seg opp

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg smører vaselin mellom lårene. Vaselinen holder seg selv om jeg blir svett og klam. Har tidligere brukt talkum, men virkningen varer ikke lenge hvis jeg blir skikkelig svett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å ha korte treningsshortser under. I dry fit materiale. Fungerer fint. Jeg kan hoppe og sprette så mye jeg vil uten å være redd for at jeg viser alt til alle. Så varmt er det heller ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ClassyGirl

...helt til man begynner å svette :P

Pleier å bruke det jeg, aldri hatt noe problem med det :P Brukte det mye når jeg var i syden og det var til god nytte haha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cubus har helt tynne sykkelshortser. Nesten gjennomsiktig. Finnes i hud og svart hvertfall.

Perfekte!

Anonymous poster hash: f19a3...1a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cubus har helt tynne sykkelshortser. Nesten gjennomsiktig. Finnes i hud og svart hvertfall.

Perfekte! Anonymous poster hash: f19a3...1a3

Disse bruker jeg, henger i undertøysavdelingen. Glatter litt på siluetten, og er så tynn at den ikke varmer noe ekstra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen har jeg ikke gått ned i vekt, men skallet mitt holder ikke følge, så det "blafrer litt i vinden" mellom der, så det blir så sårt så fysjom :sjokkert::trist::vekt:

Jaa, sleit med det samme :-( Men sånn tørr deo funka innmari bra for meg. Ellers hadde jeg vurdert sånne lårbånd som var tidligere i tråden :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...