lillbilly Skrevet 11. juni 2014 #41 Skrevet 11. juni 2014 Ja helt enig. Jeg må virkelig si med hånden på hjertet at jeg respekterer alles meninger, men skulle ønske det var mer toleranse på dette her..... Og ja...sånn 3kant med to menn og en dame ville jeg gjerne prøvd Da er det bare ETT menneske jeg trenger å konsentrere meg om. Og da vet jeg jo samtidig at hun får det hun trenger. Nå hadde jeg som sagt ikke strinektet med to damer heller...jeg anser det som greit å "prøve" før man bestemmer seg....men du skjønner den andre forklaringen min over her ikke sant? Tro meg, Harry... Jeg forsto hvert et ord
Gjest Lille-pus Skrevet 11. juni 2014 #42 Skrevet 11. juni 2014 (endret) De fleste med litt mer enn ungdomsskolenivå på skalaen 'erfaringer' (på både godt og mindre godt) vil nok kunne bekrefte at en enkelt mann og 2 stk 110% ni-hetro kvinner er like med trøbbel. Trøbbel fordi det krever sin mann å holde 2 kvinner happy, spesielt dersom de begge klarer mer enn bare en omgang hver. Et scenario hvor damene også har sans for hverandre, og ikke alt overlates til den ene mann alene, blir et mye friere scenario for den ene mannen. - det er kanskje denne konstellasjonen som i sitt utgangspunkt har størst sannsynlighet for å være direkte vellykket for de fleste. Et scenario hvor en mann alene kun vil ha to 110% hetro kvinner som klatrer rundt på og 'betjener' ham... - han har skaffet seg et gedigent problem med mindre han er sånn litt i overkant utholdende eller raskt kan suges hard og klar igjen Edit: Dyttet inn et utelatt % tegn. Endret 11. juni 2014 av Lille-pus 3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #43 Skrevet 11. juni 2014 Krever sin mann å holde to damer i ånde! De fleste har nok med den ene Da er den andre varianten mye mer interessant 2 menn og 1 dame Poenget er vel at damene også skal kunne holde hverandre i ånde ved behov. Og de fleste menn jeg kjenner greier da å tilfredsstille to damer om det kniper. Anonymous poster hash: 3657d...f7b
Gjest HarryDotter Skrevet 11. juni 2014 #44 Skrevet 11. juni 2014 De fleste med litt mer enn ungdomsskolenivå på skalaen 'erfaringer' (på både godt og mindre godt) vil nok kunne bekrefte at en enkelt mann og 2 stk 110 ni-hetro kvinner er like med trøbbel. Trøbbel fordi det krever sin mann å holde 2 kvinner happy, spesielt dersom de begge klarer mer enn bare en omgang hver. Et scenario hvor damene også har sans for hverandre, og ikke alt overlates til den ene mann alene, blir et mye friere scenario for den ene mannen. - det er kanskje denne konstellasjonen som i sitt utgangspunkt har størst sannsynlighet for å være direkte vellykket for de fleste. Et scenario hvor en mann alene kun vil ha to 110% hetro kvinner som klatrer rundt på og 'betjener' ham... - han har skaffet seg et gedigent problem med mindre han er sånn litt i overkant utholdende eller raskt kan suges hard og klar igjen Veldig enig Lille-pus. Jeg er heldigvis så heldig at jeg er klar for flere runder veldig kjapt, men uansett...som du beskriver her....Man må gi så mye av sin egen psyke og konsentrere seg så grundig for å komme "under huden" på EN dames personlighet, at jeg ville bli helt "lost" om to skjønnheter trengte oppmerksomhet samtidig. Det frister bare ikke desverre
lillbilly Skrevet 11. juni 2014 #45 Skrevet 11. juni 2014 Poenget er vel at damene også skal kunne holde hverandre i ånde ved behov. Og de fleste menn jeg kjenner greier da å tilfredsstille to damer om det kniper. Anonymous poster hash: 3657d...f7b Ja da kjenner du "sprekere" menn enn meg, for jeg sliter ut de jeg "styrer" meg med. Når jeg er ferdig med en mann så er han ferdig! Og slippe en dame til hos meg er ikke aktuelt for meg
Gjest Lille-pus Skrevet 11. juni 2014 #46 Skrevet 11. juni 2014 Veldig enig Lille-pus. Jeg er heldigvis så heldig at jeg er klar for flere runder veldig kjapt, men uansett...som du beskriver her....Man må gi så mye av sin egen psyke og konsentrere seg så grundig for å komme "under huden" på EN dames personlighet, at jeg ville bli helt "lost" om to skjønnheter trengte oppmerksomhet samtidig. Det frister bare ikke desverre Det respekteres selvsagt, - skulle bare mangle! Jeg prøvde bare vise litt flere kliniske aspekter ved begrepet 3-kant enn enkelte av debattantene synes ha tenkt ennå Innlegget ditt gir en veldig fin vikling inn temaet slik det ser ut fra ditt ståsted, og med dine egne ord. Det er viktig å ikke miste mannens stemme i en slik diskusjon. Takk til både deg og Mike for å bære mannens stemme her nå.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #47 Skrevet 11. juni 2014 Jeg synes det er nærmest grenseløst hva man skal holde på med seksuelt i dag. Kan virke som noen tror de går glipp av så mye om de ikke har hatt gruppesex, bisex, trekant med både 2 menn og 2 kvinner og sadosex og vaniljesex og jeg vil bare være babysex og kall meg en horesex og kom skal vi gå å bæsjesex og alle de 1000vis av andre sexleker. Er man ikke helt vellykket og normal hvis man bare vil elske med den personen man håper å leve lenge sammen med? Altså hva med kjærligheten? Anonymous poster hash: 80401...24a 2
Mike Waters Skrevet 11. juni 2014 #48 Skrevet 11. juni 2014 Er man ikke helt vellykket og normal hvis man bare vil elske med den personen man håper å leve lenge sammen med? Anonymous poster hash: 80401...24a Hva syntes du selv?
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #49 Skrevet 11. juni 2014 Jeg synes det er nærmest grenseløst hva man skal holde på med seksuelt i dag. Kan virke som noen tror de går glipp av så mye om de ikke har hatt gruppesex, bisex, trekant med både 2 menn og 2 kvinner og sadosex og vaniljesex og jeg vil bare være babysex og kall meg en horesex og kom skal vi gå å bæsjesex og alle de 1000vis av andre sexleker. Er man ikke helt vellykket og normal hvis man bare vil elske med den personen man håper å leve lenge sammen med? Altså hva med kjærligheten? Anonymous poster hash: 80401...24a Heeelt enig. Anonymous poster hash: 954d3...9d0
Mike Waters Skrevet 11. juni 2014 #50 Skrevet 11. juni 2014 Jeg har aldri hatt hverken sadosex, bæsjesex, babysex (WTF!?) og/eller kall meg horesex, men føler ikke at jeg går glipp av noe av den grunn Klarer fint å skille begreper som sex og kjærlighet også uten å mane fram sodoma/gomorra og seksuell armageddon på bakgrunn av en fjollete tråd på KG av den grunn 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #51 Skrevet 11. juni 2014 Hadde jeg skullet prøvd med to damer skulle det ha vært mens jeg var singel. Jeg å kjæresten min har snakket om det for morro skyld, og hun er bifil så det er samma hvilket kjønn det skulle vært, men problemet som kan oppstå i ettertid er sjalusi. F.eks om vi hadde hatt det med en ekstra mann at han hadde tilfredstilt henne bedre enn meg eller om vi hadde hatt en annen dame at jeg hadde pult henne mer osv. Så vi har luftet tanken men vi skal ikke ha det. ( i hvertfall ikke enda!) Anonymous poster hash: 7c5c6...ff5
Skilpadden Skrevet 11. juni 2014 #52 Skrevet 11. juni 2014 Har det noe å si da? Han var endel år yngre enn meg, ja Om dere var sånn 25 og han 21 osv betyr det ingenting. Men når du sier "en del år yngre" så høres det nesten ut som om han er under 18 år. Forsåvidt ingenting galt i det heller, så lenge han er over 16. Men likevel litt ... Ja 1
Gjest Heartbeat Skrevet 11. juni 2014 #53 Skrevet 11. juni 2014 Om dere var sånn 25 og han 21 osv betyr det ingenting. Men når du sier "en del år yngre" så høres det nesten ut som om han er under 18 år. Forsåvidt ingenting galt i det heller, så lenge han er over 16. Men likevel litt ... Ja Så når jeg sier endel år yngre så høres det ut som at han er under 18 ??? Vet ikke om jeg skal le eller gråte, snakk om å skape seg et problem i hodet Ja, han er OVER 18 2
Gjest HarryDotter Skrevet 11. juni 2014 #54 Skrevet 11. juni 2014 Det respekteres selvsagt, - skulle bare mangle! Jeg prøvde bare vise litt flere kliniske aspekter ved begrepet 3-kant enn enkelte av debattantene synes ha tenkt ennå Innlegget ditt gir en veldig fin vikling inn temaet slik det ser ut fra ditt ståsted, og med dine egne ord. Det er viktig å ikke miste mannens stemme i en slik diskusjon. Takk til både deg og Mike for å bære mannens stemme her nå. Takker for hyggelig svar jeg vil bare legge til at om jeg kjente begge damene veldig godt og var helt supertrygg på begge, ville jeg ikke nektet, om de hadde veldig lyst. Jeg vil hele tiden prøve og utvide mine grenser....Så ville ikke vært vrang på det. Bare en sånn greie jeg i utgangspunktet ikke kunne tenke meg 1
Gorgonzola Skrevet 11. juni 2014 #55 Skrevet 11. juni 2014 Var ikke dette en tråd om en fyr som drømmer søtt om å ha seg med to jenter, og så ender diskusjonen som vanlig om løse jenter? Hvis du plusser på diskusjon om bassilusk spredninger og risiko i swingersklubber så treffer du spikeren. Velkommen til KG Topic: Ja, jeg har opplevd det og det er/var en av mine desiderte seksuelle høydepunkt ja.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #56 Skrevet 11. juni 2014 Jeg synes det er nærmest grenseløst hva man skal holde på med seksuelt i dag. Kan virke som noen tror de går glipp av så mye om de ikke har hatt gruppesex, bisex, trekant med både 2 menn og 2 kvinner og sadosex og vaniljesex og jeg vil bare være babysex og kall meg en horesex og kom skal vi gå å bæsjesex og alle de 1000vis av andre sexleker. Er man ikke helt vellykket og normal hvis man bare vil elske med den personen man håper å leve lenge sammen med? Altså hva med kjærligheten? Anonymous poster hash: 80401...24a Anonymous poster hash: 6c75a...2b3 1
Gorgonzola Skrevet 11. juni 2014 #57 Skrevet 11. juni 2014 .......Altså hva med kjærligheten? Hvorfor blander du det inni denne diskusjonen?? 2
Skilpadden Skrevet 11. juni 2014 #58 Skrevet 11. juni 2014 Så når jeg sier endel år yngre så høres det ut som at han er under 18 ??? Vet ikke om jeg skal le eller gråte, snakk om å skape seg et problem i hodet Ja, han er OVER 18 Måtte spørre, når du ikke virker veldig gammel selv
Mike Waters Skrevet 12. juni 2014 #59 Skrevet 12. juni 2014 (endret) Hvorfor blander du det inni denne diskusjonen?? For å strupe den selvsagt. Ingenting ødelegger en diskusjon om begjær, lyst, variasjon og seksuellt mangfold som litt etterspørsel etter mer kjærlighet......det er en av de mest grunnleggende feminine hersketeknikker der ute Etter min mening er det de som maser mest om kjærlighet også de som er best på hat Endret 12. juni 2014 av Mike Waters
Hottrio Skrevet 12. juni 2014 #60 Skrevet 12. juni 2014 Ja da kjenner du "sprekere" menn enn meg, for jeg sliter ut de jeg "styrer" meg med. Når jeg er ferdig med en mann så er han ferdig! Og slippe en dame til hos meg er ikke aktuelt for meg Hva med to menn + deg, trekant? To biseksuelle menn kanskje? Da kan dere kose sammen alle tre og du slipper å slippe til ei dame
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå