Gå til innhold

Sugd av 2 jenter samtidig

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En av mine store sexuelle drømmer er å bli betraktet og sugd av to damer der de samarbeider om å gi meg en superorgasme. Er det noen som er så heldige å fått oppleve dette?

Anonymous poster hash: a9c47...30e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd det på swingersklubb i København. Det levde absolutt opp til forventingene. De byttet på å jobbe med ballene og pikken min, også klinte de begge med hverandre mens pikkhodet mitt var mellom tungene deres. Spruten ble selvsagt jevnt fordelt i begge to.

Så jeg var veldig fornøyd med det. Har forresten også prøvd trekant med to damer, og det var mer krunglete med tanke på at jeg måtte bytte kondom hver gang jeg byttet dame (noe som er forståelig selvsagt) så man mistet litt flyten. Men morro det også ;)

Anonymous poster hash: 22a2b...b61
Gjest Heartbeat
Skrevet

Jeg og ei venninne sugde en yngre gutt på et do engang. Vi byttet på å suge han og vi fikk begge spruten over oss. Deilig :) Han var i ekstase, så jeg håper du får oppleve dette :)

• Liker 9
Skrevet

Jeg har opplevd det på swingersklubb i København. Det levde absolutt opp til forventingene. De byttet på å jobbe med ballene og pikken min, også klinte de begge med hverandre mens pikkhodet mitt var mellom tungene deres. Spruten ble selvsagt jevnt fordelt i begge to.

Så jeg var veldig fornøyd med det. Har forresten også prøvd trekant med to damer, og det var mer krunglete med tanke på at jeg måtte bytte kondom hver gang jeg byttet dame (noe som er forståelig selvsagt) så man mistet litt flyten. Men morro det også ;)

Jeg har også fått pikken sugd av to damer på swingersklubb (en gang i Tyskland og en gang i Norge), og det er en meget deilig følelse :)

AnonymBruker
Skrevet

Anonymous poster hash: 22a2b...b61

Ubeskyttet oralsex, men beskyttet samleie? Hvorfor gjøre ting så halvveis?

Anonymous poster hash: 2872d...b0a

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Ubeskyttet oralsex, men beskyttet samleie? Hvorfor gjøre ting så halvveis?

Fordi risikoen ved oral er vesentlig mindre. Hvis alle er sykdomsfri er det også et poeng å unngå graviditet.

Jeg har sugd kjæresten min med andre jenter i trekant, og han synes det var helt topp, selvfølgelig.

Anonymous poster hash: 3657d...f7b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Fordi risikoen ved oral er vesentlig mindre. Hvis alle er sykdomsfri er det også et poeng å unngå graviditet.

Anonymous poster hash: 3657d...f7b

Jeg forstår ikke at man tar sjansen uansett jeg da, men det er meg.

Dessuten er det vel begrenset hvor kontroll man kan ha på helsestatusen til de som frekventerer en swingers-klubb, og som attpåtil har ubeskyttet sex.

• Liker 2
Skrevet

Jeg forstår ikke at man tar sjansen uansett jeg da, men det er meg.

Dessuten er det vel begrenset hvor kontroll man kan ha på helsestatusen til de som frekventerer en swingers-klubb, og som attpåtil har ubeskyttet sex.

Enig i at man alltid bør ha beskyttelse, så jeg vil ikke ha på meg at jeg oppfordrer til sex uten kondom. Så Til det jeg ville si ; det er faktisk ikke slik st de som frekventerer en swingersklubb er skitne uteliggere. Det er som regel vanlige familiefolk som er like opptatt som alle andre på å holde en "ryddig og grei" stil

Gjest BræikingBæd
Skrevet

Enig i at man alltid bør ha beskyttelse, så jeg vil ikke ha på meg at jeg oppfordrer til sex uten kondom. Så Til det jeg ville si ; det er faktisk ikke slik st de som frekventerer en swingersklubb er skitne uteliggere. Det er som regel vanlige familiefolk som er like opptatt som alle andre på å holde en "ryddig og grei" stil

Njæ, men nå kjenner jo basselusker ingen grenser ovenfor hverken en slank og vakker oppegående kvinne av ei 2,5 barnsmor&kone med skikkelig ordentlig livsstil og trailertrashdama på den lokale lugubre puben som mister skjenkebevilling annenhver uke.

Hadde forsåvidt ansett dette som en helt naturlig del av en trekant, men ubeskyttet på en sexklubb? Nei. Neineinei.

• Liker 2
Skrevet

Njæ, men nå kjenner jo basselusker ingen grenser ovenfor hverken en slank og vakker oppegående kvinne av ei 2,5 barnsmor&kone med skikkelig ordentlig livsstil og trailertrashdama på den lokale lugubre puben som mister skjenkebevilling annenhver uke.

Hadde forsåvidt ansett dette som en helt naturlig del av en trekant, men ubeskyttet på en sexklubb? Nei. Neineinei.

Nei nei, du misforsto :-)

Poenget var ikke at basseluskene vet forskjell på folk, men tonen til anonym bruker som mer enn antydet at folk som frekventerer slike steder er ekstra "smittsomme"

Var derfor jeg skrev at det er også bare vanlige mennesker

AnonymBruker
Skrevet

Nei nei, du misforsto :-)

Poenget var ikke at basseluskene vet forskjell på folk, men tonen til anonym bruker som mer enn antydet at folk som frekventerer slike steder er ekstra "smittsomme"

Var derfor jeg skrev at det er også bare vanlige mennesker

Men de er jo sannsynligvis ekstra smittsomme av det faktum at de frekventerer slike steder... Det er vel folk som har mer sex enn gjennomsnittet... med flere folk enn gjennomsnittet...

Anonymous poster hash: a2baa...990

• Liker 2
Skrevet

Men de er jo sannsynligvis ekstra smittsomme av det faktum at de frekventerer slike steder... Det er vel folk som har mer sex enn gjennomsnittet... med flere folk enn gjennomsnittet...

Uten at jeg vet hvor mye sex folk har og med hvem, så tror jeg faktisk ikke at det er mennesker som har mer sex som går slike steder. Men jeg skjønner jo at de har annerledes sex.

Jeg har vært inne på en swingersklubb en gang, og det fremsto i alle fall som et respektabelt sted, med medlemmer osv. Jeg tror derfor ikke at noen som går der nødvendigvis har sex med flere enn noen som er singel og kaster seg over ene ons'n etter den andre...

Om noen lurer så hadde jeg ikke sex der, men jeg ble med kjæresten min dit sånn at han kunne få sett seg rundt der. Man måtte være et par for å slippe inn der, og han hadde en fantasi om å se et slikt sted innenfra. :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Nja.....

Swingers er ofte påpasselige med å teste seg hyppig og bruke kondom. Single og/eller utro derimot.......

At de skal ha mer sexpartnere enn gjennomsnittet har jeg ikke sett noen dokumentasjon på, har du? Mer sex derimot har de sikkert, det sier seg selv at dette ikke er en arena for de som bare er middels opptatt av sex ;)

Endret av Mike Waters
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og ei venninne sugde en yngre gutt på et do engang. Vi byttet på å suge han og vi fikk begge spruten over oss. Deilig :) Han var i ekstase, så jeg håper du får oppleve dette :)

Lol.

Anonymous poster hash: 29bf7...76f

• Liker 5
Gjest BræikingBæd
Skrevet

Lol.

Anonymous poster hash: 29bf7...76f

Når ble lissom blowjobs på doer noe å stusse over? :P

AnonymBruker
Skrevet

Nja.....

Swingers er ofte påpasselige med å teste seg hyppig og bruke kondom. Single og/eller utro derimot.......

At de skal ha mer sexpartnere enn gjennomsnittet har jeg ikke sett noen dokumentasjon på, har du? Mer sex derimot har de sikkert, det sier seg selv at dette ikke er en arena for de som bare er middels opptatt av sex ;)

Det hadde jeg ikke tenkt på, håper det. :)

Jeg tenkte at siden de "swinger" så går jo det ut på å skifte partnere? Er ikke det konseptet?

Skrevet

Jeg tenkte at siden de "swinger" så går jo det ut på å skifte partnere? Er ikke det konseptet?

Konseptet er jo å bytte partnere, det er klart.

Men likevel er jeg enig med Mike Waters... jeg ville følt meg utryggere med en "vanlig" ons, eller med et utro mannfolk, for når det koker i topplokket på de, så tror jeg ikke de er så nøye på det for å si det sånn.

På en sånn klubb er diskresjon og sikkerhet for seg selv og andre i høysetet.

Skrevet

Jo, det er i korte trekk konseptet. Det er kontrollert og planlagt sex med andre innenfor trygge, diskre og samtykkende rammer.

Hvis man syntes beskyttet sex mellom single er ok så ser jeg ingen grunn til at det skal være noe annerledes for par, med mindre man sliter med konseptet da vel og merke ;)

Gjest heihallo1998
Skrevet (endret)

.

Endret av heihallo1998
  • Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...