lillbilly Skrevet 10. juni 2014 #21 Skrevet 10. juni 2014 Typen til venninna mi ble sugd av to jenter samtidig. Hun ble ikke så glad da hun fant det ut i og med at ingen av jentene var henne. Selv er jeg jente, og jeg ville aldri sugd noen sammen med en annen jente, uansett om hun hadde vært helt fremmed eller en nær venn. Men som du hører er det jo forskjellig, mange jenter som er lette på tråden. Virkelig....??? Den var jo ganske så drøy, syns jeg. Er jeg lett på tråden da fordi om jeg har latt to menn ta meg samtidig?? 5
Gjest heihallo1998 Skrevet 10. juni 2014 #22 Skrevet 10. juni 2014 Virkelig....??? Den var jo ganske så drøy, syns jeg. Er jeg lett på tråden da fordi om jeg har latt to menn ta meg samtidig?? Jeg vil si det, ja. Men så finnes det like mange definisjoner på hva det vil si å være lett på tråden som det finnes mennesker. 4
Gjest BræikingBæd Skrevet 10. juni 2014 #23 Skrevet 10. juni 2014 Jeg vil si det, ja. Men så finnes det like mange definisjoner på hva det vil si å være lett på tråden som det finnes mennesker. Er man lett på tråden om man har hatt to mannlige partnere separat? Eller er det bare multitaskingen som utgjør slutstempel? Hvis nei; har du hatt, eller vil du iløpet av livet sannsynligvis ha to eller flere sexpartnere? 4
lillbilly Skrevet 10. juni 2014 #24 Skrevet 10. juni 2014 Jeg vil si det, ja. Men så finnes det like mange definisjoner på hva det vil si å være lett på tråden som det finnes mennesker. Jeg ønsker deg lykke til med å være prektig, og håper du slipper å gå på en smell! Er man lett på tråden om man har hatt to mannlige partnere separat? Eller er det bare multitaskingen som utgjør slutstempel? Hvis nei; har du hatt, eller vil du iløpet av livet sannsynligvis ha to eller flere sexpartnere? Jeg er rimelig sikker på at det er multitaskingen som gjør meg til en slut her og dette til en case hun ikke kan svelge.... 6
Gjest Heartbeat Skrevet 10. juni 2014 #25 Skrevet 10. juni 2014 Typen til venninna mi ble sugd av to jenter samtidig. Hun ble ikke så glad da hun fant det ut i og med at ingen av jentene var henne. Selv er jeg jente, og jeg ville aldri sugd noen sammen med en annen jente, uansett om hun hadde vært helt fremmed eller en nær venn. Men som du hører er det jo forskjellig, mange jenter som er lette på tråden. Lette på tråden fordi at vi har forsynt oss av det deilige med to menn? Tror du er litt ung her 7
Chifru Skrevet 10. juni 2014 #26 Skrevet 10. juni 2014 Lette på tråden fordi at vi har forsynt oss av det deilige med to menn? Tror du er litt ung her Signerer. Denne jenta er tydelig ung å med veldig lite erfaring, om jeg skulle gjette. 1
Skilpadden Skrevet 10. juni 2014 #27 Skrevet 10. juni 2014 Jeg og ei venninne sugde en yngre gutt på et do engang. Vi byttet på å suge han og vi fikk begge spruten over oss. Deilig Han var i ekstase, så jeg håper du får oppleve dette Akkurat hvor yngre er dette snakk om?
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #28 Skrevet 10. juni 2014 Lette på tråden fordi at vi har forsynt oss av det deilige med to menn? Tror du er litt ung her Ja, det vil jeg si. Jente 21 Anonymous poster hash: 29bf7...76f
pinar Skrevet 10. juni 2014 #29 Skrevet 10. juni 2014 Tråden er ryddet i henhold til Hildes Vis hensyn innlegg. pinar, mod.
Gjest BræikingBæd Skrevet 11. juni 2014 #30 Skrevet 11. juni 2014 Var ikke dette en tråd om en fyr som drømmer søtt om å ha seg med to jenter, og så ender diskusjonen som vanlig om løse jenter?
Gjest BræikingBæd Skrevet 11. juni 2014 #31 Skrevet 11. juni 2014 (endret) Dåbbelpost Endret 11. juni 2014 av BræikingBæd
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #32 Skrevet 11. juni 2014 Lette på tråden fordi at vi har forsynt oss av det deilige med to menn? Tror du er litt ung her Profilen sier 16 år. TS drøm er ganske vanlig. Den som ikke tror det kan jo forsøke å spørre noen gutter eller menn Anonymous poster hash: fadc5...20a
Gjest HarryDotter Skrevet 11. juni 2014 #33 Skrevet 11. juni 2014 Profilen sier 16 år. TS drøm er ganske vanlig. Den som ikke tror det kan jo forsøke å spørre noen gutter eller menn Anonymous poster hash: fadc5...20a Tror de aller fleste gutter ville elske en sånn opplevelse. Noen ville syntes det er greit i et forhold og noen kunne kun tenkt seg det når man er singel. Jeg ville nok digget det bra Men ikke om det var sånn skikkelig full sex 3kant med to damer....
Gjest Alohaa Skrevet 11. juni 2014 #34 Skrevet 11. juni 2014 Jeg har ikke opplevd det, da jeg er jente. Men har opplevd å gi det til en fyr, med ei annen jente. Og joda, han likte det godt han ihvertfall.
Gjest Lille-pus Skrevet 11. juni 2014 #35 Skrevet 11. juni 2014 Tror de aller fleste gutter ville elske en sånn opplevelse. Noen ville syntes det er greit i et forhold og noen kunne kun tenkt seg det når man er singel. Jeg ville nok digget det bra Men ikke om det var sånn skikkelig full sex 3kant med to damer.... Personlig spørsmål, så du trenger ikke svare, men er du av dem som ikke tenner på tanken om 2 bi damer og deg? Ellers syntes da tråden i sin naive form med sine "æsj", og "nei", og "løs på tråden" og "ville slått opp" å være veldig tenåringspreget. - interessen for å gi noe i forumet begynner å bli svært liten for å si det forsiktig. 2
Mike Waters Skrevet 11. juni 2014 #36 Skrevet 11. juni 2014 (endret) Personlig spørsmål, så du trenger ikke svare, men er du av dem som ikke tenner på tanken om 2 bi damer og deg? Ellers syntes da tråden i sin naive form med sine "æsj", og "nei", og "løs på tråden" og "ville slått opp" å være veldig tenåringspreget. - interessen for å gi noe i forumet begynner å bli svært liten for å si det forsiktig. Min favoritt er de som blir kvalme over helt ordinær sex mellom samtykkende - kanskje en tur til legen hadde vært på sin plass Slut-shaming skal man bare klappe pent og nonchalant på hodet og si "jada, jada" Endret 11. juni 2014 av Mike Waters 4
Gjest HarryDotter Skrevet 11. juni 2014 #37 Skrevet 11. juni 2014 (endret) Personlig spørsmål, så du trenger ikke svare, men er du av dem som ikke tenner på tanken om 2 bi damer og deg? Ellers syntes da tråden i sin naive form med sine "æsj", og "nei", og "løs på tråden" og "ville slått opp" å være veldig tenåringspreget. - interessen for å gi noe i forumet begynner å bli svært liten for å si det forsiktig. For å ta det personlige spørsmålet først...ahem... Jeg kunne ikke tenke meg det pga at jeg ikke er noen sånn typisk mannlig pulemaskin (i mangel av et bedre ord ). Jeg tror ikke jeg klarer å ha pikken i en dame samtidig som jeg skal kunne gi hun andre det hun trenger også. Jeg ville helt klart følt meg utilstrekkelig. Jeg fikk sjangsen en gang, men klarte å sno meg unna på en bra måte slik at ikke de følte at jeg ikke hadde lyst på dem.... Jeg er av typen som kommer raskt og blir veldig følsom og engasjert i sex. For meg er det derfor kritisk å ta meg god tid med det menneske jeg er heldig å havner sammen med. jeg må kunne forstå hvordan hun tenker og hva hun tenner på. Jeg er rett og slett avhengig av å kunne putte all energien inn i å gi EN dame det hun trenger. Tanken på 3kant med to damer er selvsagt forlokkende sånn rent fantasi messig......men nei...ville ikke gjort det. Har dumpet borti mange rare tråder her inne nå Best når det er skikkelig diskusjoner om seriøse temaer ja...enig i det Endret 11. juni 2014 av HarryDotter 1
lillbilly Skrevet 11. juni 2014 #38 Skrevet 11. juni 2014 Tror de aller fleste gutter ville elske en sånn opplevelse. Noen ville syntes det er greit i et forhold og noen kunne kun tenkt seg det når man er singel. Jeg ville nok digget det bra Men ikke om det var sånn skikkelig full sex 3kant med to damer.... Krever sin mann å holde to damer i ånde! De fleste har nok med den ene Da er den andre varianten mye mer interessant 2 menn og 1 dame Syns for øvrig at det er trist når et sånt tema blir møtt med alle de ukvemsordene. JEg vil tippe at de fleste menn, om de tør å svare ærlig da, har hatt/ har en sånn fantasi. Synd når det blir sett på som unormalt 2
Gjest Heartbeat Skrevet 11. juni 2014 #39 Skrevet 11. juni 2014 Akkurat hvor yngre er dette snakk om? Har det noe å si da? Han var endel år yngre enn meg, ja
Gjest HarryDotter Skrevet 11. juni 2014 #40 Skrevet 11. juni 2014 Krever sin mann å holde to damer i ånde! De fleste har nok med den ene Da er den andre varianten mye mer interessant 2 menn og 1 dame Syns for øvrig at det er trist når et sånt tema blir møtt med alle de ukvemsordene. JEg vil tippe at de fleste menn, om de tør å svare ærlig da, har hatt/ har en sånn fantasi. Synd når det blir sett på som unormalt Ja helt enig. Jeg må virkelig si med hånden på hjertet at jeg respekterer alles meninger, men skulle ønske det var mer toleranse på dette her..... Og ja...sånn 3kant med to menn og en dame ville jeg gjerne prøvd Da er det bare ETT menneske jeg trenger å konsentrere meg om. Og da vet jeg jo samtidig at hun får det hun trenger. Nå hadde jeg som sagt ikke strinektet med to damer heller...jeg anser det som greit å "prøve" før man bestemmer seg....men du skjønner den andre forklaringen min over her ikke sant?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå