Gå til innhold

Spotting og menstruasjonssmerter..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Onsdag forrige uke skjedde det et lite uhell. Kondomet sprakk under samleiet. Jeg var raskt ute og fikk tatt angrepille etter bare 3-4 timer. De siste par dagene har jeg hatt menstruasjonslignende smerte i nederste del av magen, men de har vært svakere enn de jeg pleier å ha under mensen. Nå nettopp så jeg at jeg hadde begynt å spotte. Var en del brunt utflod i trueinnlegget mitt..

Nå begynner jeg jo å bli redd for at pillen ikke har funket og at jeg spotter fordi jeg er gravid! Så det jeg lurer på er om det er noen andre som har opplevd dette etter å ha tatt angrepille?

Tusen takk for svar på forhånd :)



Anonymous poster hash: 6eaec...a01
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for svar! :) I dag blør jeg rødt blod. Ikke mye da. Får håpe det er angrepillen som gjør det..



Anonymous poster hash: 6eaec...a01
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar! :) I dag blør jeg rødt blod. Ikke mye da. Får håpe det er angrepillen som gjør det..

Anonymous poster hash: 6eaec...a01

Når var du i syklusen når du tok angrepillen da? Kan jo også være mensen du har fått.

Anonymous poster hash: 56d60...7e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når var du i syklusen når du tok angrepillen da? Kan jo også være mensen du har fått.

Anonymous poster hash: 56d60...7e8

Fikk mensen sist 21.mai og ble ferdig med mensen 28.mai. Uhellet skjedde nøyaktig en uke etterpå.

Kan ikke dette med syklusen..haha

Anonymous poster hash: 6eaec...a01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mensen sist 21.mai og ble ferdig med mensen 28.mai. Uhellet skjedde nøyaktig en uke etterpå.

Kan ikke dette med syklusen..haha

Anonymous poster hash: 6eaec...a01

Når man er voksen, har sex og ikke går på hormonell prevensjon kan det være greit å ha noenlunde kontroll på syklusen, selv om man bruke kondom som prevensjon.

For som du har sett så kan uhell skje.

Den dagen du hadde uhellet var du på syklusdag 15, dvs si at om du har normal og 28 dagers syklus, hadde du antagelig eggløsning på den tiden.

Har skjønt det sånn at angrepillen ikke alltid virker som den skal om den blir tatt for sent i forhold til eggløsning(dvs når eggløsning allerede er i gang)

I og med at du blør nå så er nok sjansen liten for at du er gravid, men for sikkerhetsskyld så ta en test om en ukes tid for å sjekke.

Anonymous poster hash: 56d60...7e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når man er voksen, har sex og ikke går på hormonell prevensjon kan det være greit å ha noenlunde kontroll på syklusen, selv om man bruke kondom som prevensjon.

For som du har sett så kan uhell skje.

Den dagen du hadde uhellet var du på syklusdag 15, dvs si at om du har normal og 28 dagers syklus, hadde du antagelig eggløsning på den tiden.

Har skjønt det sånn at angrepillen ikke alltid virker som den skal om den blir tatt for sent i forhold til eggløsning(dvs når eggløsning allerede er i gang)

I og med at du blør nå så er nok sjansen liten for at du er gravid, men for sikkerhetsskyld så ta en test om en ukes tid for å sjekke.

Anonymous poster hash: 56d60...7e8

Oi.... :sjokkert: nå ble jeg skikkelig stressa. Tusen takk for svar...nå vet jeg i hvertfall hvordan det er med syklusen..

Anonymous poster hash: 6eaec...a01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet jeg forresten at jeg har en 28 dagers syklus? Antall dager fra en mens til en annen?



Anonymous poster hash: 6eaec...a01
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet jeg forresten at jeg har en 28 dagers syklus? Antall dager fra en mens til en annen?

Anonymous poster hash: 6eaec...a01

Du teller fra første dag med mens til og med dagen før du får mens igjen. Eggløsning finner som oftest sted 14 dager FØR du får mens.

Anonymous poster hash: 56d60...7e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...