Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡

missdior

Anbefalte innlegg

Åh, så herlig at pusi er observert!!! Da slipper du i alle fall å være redd for at hun er død :klemmer:

Håper håper du finner henne snart!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaaa, føles fint at hun er blitt observert :hjerte: Fikk som sagt LITT trua igjen da.

------------

Har vært hos legen; 50% sykemeldt i tre uker i førsteomgang. Helt greit for meg kjenner jeg, for da får jeg jobbet litt OG slappa av. Satser på at det letter på trykket i hodet, samt alt stresset jeg føler omgir meg. Aner ikke hva det kommer av, men jeg er generelt dritstressa. Så, i dag er første fridag på forever. Skal bruke dagen på å slappe av. Og lage den endelige handlelisten for IKEA-turen vi skal på efterkvert.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan kjøre over til Finland å kjøpe Jaffa Veriiappelsiinii til meg

Kan vi vel alltids fikse! :nigo: Hotellet vi skal bo på er jo på finskesida!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lyst til å bake noeeee....... Men hvaaa.....

jeg har kokosmakroner i ovnen i dette sekund :wow:

lag muffins! Det er fort og enkelt! Eller banankake! brownies!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har kokosmakroner i ovnen i dette sekund :wow:

lag muffins! Det er fort og enkelt! Eller banankake! brownies!

Men altså...Det er enda tre mnd til jul! :fnise:

Jeg skal bake grove rundstykker neste uke! :nigo: Og muligens eplekake til å ha i fryseren!

Er jo kjempegodt med muffins da!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrdior ekke særlig høyt på lista mi i dag! Han kom hjem fra jobb 15.30 og har sitter ved pcen SIDEN DA. Ikke hjulpet til med en dritt. Eller, han satt på dass en halvtime og spilte på mobilen. jeg. er. så sur.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mrdior ekke særlig høyt på lista mi i dag! Han kom hjem fra jobb 15.30 og har sitter ved pcen SIDEN DA. Ikke hjulpet til med en dritt. Eller, han satt på dass en halvtime og spilte på mobilen. jeg. er. så sur.

høres ut som han jeg bor med.

.. bortsett fra at han har vært flink i fire dager nå etter litt kjeft og alvorsprat!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke alt han har gjort i dag, men dust har han vært!!! Sover heldigvis nå (kjentes som å sende en trassig treåring i seng i stad... :ler: )

Jeg og Askmeagain89 har kommet frem til at jeg kanskje har _litt_ mage allikevel? Hva tror dere? Dette er det første magebildet jeg ever har tatt, og er altså 20+2! (ser ut som jeg har fått mage på ræva/ryggen ? :klo: men altså, magen er på høyre side i bildet! :ler: )

936687_10154624676170311_252251543869686

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...