Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡

missdior

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så rart, for jeg var jo tidlig UL i uke 10 :klo: Hms. Ringer jeg bare til den kvinneklinikken?

Bare ring sykehuset og be om å få snakke med de som setter opp timer til ultralyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ring sykehuset og be om å få snakke med de som setter opp timer til ultralyd :)

Jeg ringte til kvinneklinikken da jeg endra timen til tidlig UL... hm... skal jeg ringe i morgen kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte til kvinneklinikken da jeg endra timen til tidlig UL... hm... skal jeg ringe i morgen kanskje?

OUL foretas på føden/barsel, så kanskje ringe de i stedet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg hadde ikke OUL på Kvinneklinikken, var i 7. etasje hvor føden er men ikke inne på føden/barsel. Jeg fikk innkalling til OUL i posten dagen etter henvisninga ble sendt :nigo: Så rakk ikke bli utålmodig, bare sjokkert istedenfor, ble litt mer virkelig da at jeg var gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var forresten en gang på kvinneklinikken pga mini hadde høy puls som ble oppdaga hos fastlegen, dro rett fra fastlegen og hun sa at kvinneklinikken lå i 7. etasje. Men jeg fant den ikke og spurte hele 3 ansatte på føden/barsel og de viste ikke hvor kvinneklinikken er! Er ikke det litt rart? :vetikke: Man skulle tru at de viste det. Så måtte helt ned og sjekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...