Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡

Fremhevede innlegg

Skrevet

Wow, 11 uker!! :hjerte::strix: :strix: :blomst:

Og enig med deg i både pluss- og minuspoeng til mannen, altså!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Off, sånt hater jeg! Har hatt noen (en del opp gjennom årene ;) ) slike episoder med R også. Såå irriterende. Bare vent til minien deres er her, og han i tillegg bruker dagen derpå på å være dårlig slik at mesteparten faller på deg. :P Nei, kjenner jeg er glad for at R ikke drikker så ofte lengre. :)

Skrevet

Takk skal du ha :strix: Også brownies da, omnomnom! Jeg skal drikke masse vann i dag, for å ikke tørke ut :ler:

Alt er fint, men jeg er trøtt og kvalm og sviimmel :snurt:

JEG ER SÅ VARM HELE TIDEN. Jeg liker varme, men herregud... Jeg holder på å dævve sånn som det er nå. Til og med katta holder på å dævve.

Trøtt, kvalm og svimmel ja. Du kjenner i hvert fall at du lever :fnise:

Nå skal jeg sette meg ut på verandaen og nyte sola, mens naboene fortsatt sover. Så sær er jeg :ler: Føler de stirrer på den stygge balkongen vår..

Skrevet

Wow, 11 uker!! :hjerte::strix: :strix: :blomst:

Og enig med deg i både pluss- og minuspoeng til mannen, altså!

Snart er du også 11 uker, tihihi :hoppe: Hahaa, ja, for en tosk! :ler:

Off, sånt hater jeg! Har hatt noen (en del opp gjennom årene ;) ) slike episoder med R også. Såå irriterende. Bare vent til minien deres er her, og han i tillegg bruker dagen derpå på å være dårlig slik at mesteparten faller på deg. :P Nei, kjenner jeg er glad for at R ikke drikker så ofte lengre. :)

Han har jo vært rolig en stund, men nå har det vært to helger på rad, + neste helg, og deretter helga etter det igjen. Så får han roe ned assa ;) Så greit at han kutta ned, man er jo to om å få en baby så :jepp:

JEG ER SÅ VARM HELE TIDEN. Jeg liker varme, men herregud... Jeg holder på å dævve sånn som det er nå. Til og med katta holder på å dævve.

Trøtt, kvalm og svimmel ja. Du kjenner i hvert fall at du lever :fnise:

Nå skal jeg sette meg ut på verandaen og nyte sola, mens naboene fortsatt sover. Så sær er jeg :ler: Føler de stirrer på den stygge balkongen vår..

Jeg og! Forbaska varme altså :snurt: Neida, skal ikke klage på varmen, men det ER litt vel varmt nå... Pusi her driter i varmen, ligger og sover på hagemøblene i 26 grader. Rare kattedyret vårt :hjerte:

Du er skikkelig tidlig påan ass! Har dere stygg balkong? :klo:

Skrevet

Mannen våkna klokka to i dag, og kunne ikke huske noenting fra kvelden før... Det skal han være glad for tror jeg. Han har heldigvis vært dårlig i dag, og jeg har sett på drittprogrammer på TLC og spist POLO i hele dag. Så bestilte vi kinesisk på Lotus og spiste digg kinesike mat. Deretter lurte mrdior meg, og jeg har spilt ludo i dag, noe som overhodet ikke var planen :snurt: Og jeg har fått til å gå på do! (tickeren stemmer... :fnise: ) og nå ser vi kamp og spiser Sørlandschips med bacon og honningsmak. Hmz, snodig.

• Liker 1
Skrevet

Mannen våkna klokka to i dag, og kunne ikke huske noenting fra kvelden før... Det skal han være glad for tror jeg. Han har heldigvis vært dårlig i dag, og jeg har sett på drittprogrammer på TLC og spist POLO i hele dag. Så bestilte vi kinesisk på Lotus og spiste digg kinesike mat. Deretter lurte mrdior meg, og jeg har spilt ludo i dag, noe som overhodet ikke var planen :snurt: Og jeg har fått til å gå på do! (tickeren stemmer... :fnise: ) og nå ser vi kamp og spiser Sørlandschips med bacon og honningsmak. Hmz, snodig.

Hæ.. du mener. dere har spilt? eller har han klart å lure deg til å spille ludo alene :skratte:

Skrevet

Hæ.. du mener. dere har spilt? eller har han klart å lure deg til å spille ludo alene :skratte:

Hahhaa, ja farsken... ludo er jo et spill for to :ler:

Skrevet

Hahhaa, ja farsken... ludo er jo et spill for to :ler:

begynte å lure ass............

jeg kom til å tenke på at... kvelden før jeg fikk de syke magesmertene som varte i 16 timer som jeg måtte til sykehuset for........ så spilte vi ludo. Altså..12 timer før det startet. TROR DU det kan ha foråsaket det?????

Kroppen fikk sikkert sjokk fordi det er hundre år siden sist. haha... da kan det jo plutselig sette i gang fødsel da, jeg tør ikke spille mer!!!!!

Skrevet

Jeg og! Forbaska varme altså :snurt: Neida, skal ikke klage på varmen, men det ER litt vel varmt nå... Pusi her driter i varmen, ligger og sover på hagemøblene i 26 grader. Rare kattedyret vårt :hjerte:

Du er skikkelig tidlig påan ass! Har dere stygg balkong? :klo:

Ja.. Jeg prøver å få gjort mye ting her hjemme mens jeg har fri men neida..

Jeg skal ta bilde av balkongen å sende til deg. Da skjønner du hva jeg mener.

Skrevet

Fysj!! Fulle mannfolk får klare seg selv ja - og du bestiller deg en pizza eller tre med god samvittighet uten kommentarer fra han i framtiden!

Skrevet

begynte å lure ass............

jeg kom til å tenke på at... kvelden før jeg fikk de syke magesmertene som varte i 16 timer som jeg måtte til sykehuset for........ så spilte vi ludo. Altså..12 timer før det startet. TROR DU det kan ha foråsaket det?????

Kroppen fikk sikkert sjokk fordi det er hundre år siden sist. haha... da kan det jo plutselig sette i gang fødsel da, jeg tør ikke spille mer!!!!!

Ånei, tror du det var grunnen? Kan jo være tusen grunner da! Men hva sa legene på sykehuset? Ludo skal jo ikke være farlig, det er jo RISK som er det (hehehe, pun INTENDED)

Ja.. Jeg prøver å få gjort mye ting her hjemme mens jeg har fri men neida..

Jeg skal ta bilde av balkongen å sende til deg. Da skjønner du hva jeg mener.

HAha, kjenner følelsen. Får aldri gjort en shit når jeg har fri, får mer gjort på en kveld etter jobb (slutter 20.00). Send bilde! :hoppe:

Fysj!! Fulle mannfolk får klare seg selv ja - og du bestiller deg en pizza eller tre med god samvittighet uten kommentarer fra han i framtiden!

Helt enig med deg :ler: OG ja, det kommer jeg til å gjøre! Heldigvis var han så fyllesyk i går at han takka ja med en gang til å kjøpe kinesisk takeaway :hoppe:

------------------

Hellige gud i himmelen, gi oss litt KALDERE vær! Trenger ikke være så mye, men sånn.. 25 grader istedenfor 30? Vi hadde 33 grader i butikken i dag... -Drakk 3 liter vann på jobb, og har nå bøtta i meg nesten en liter iste. Herregud altså! Gruer meg til natta, kommer ikke til å få sove....

Så på kakekrigen i stad og de lagde marsipankake. Så nå fikk jeg lyst på det. Også har jeg lyst på brødpudding, selv om jeg aldri har smakt det. Bare tror det er digg. Nå kom jeg på at vi har sjokoladekake i fryseren... tror dere det er godt å gnafse på? Når den er fryst liksom? :nigo:

Skrevet

Trur ikke det er så digg! Men 30 sekunder i mikro så er den ready 😁 jeg har fryst kransekake, det funker fryst!

Men akkurat nå er vi hos svigermor ute i teltet og spiser så jææææævlig mye sjokkis.....(så nå har jeg turner i magen)

Imorra skal jeg bake eplekake og marmorkake til biiiiirsdagen min 😁😁

Svar på svaret ditt: altså,,. Jeg turte ikke å si at vi hadde spilt ludo da!!!!!!! De sa bare at jeg ikke skulle stresse kroppen og slutte å gjøre så mye! Så han ikke ville ut. Jeg bare tenkte tanken selv! Sikkert bare tilfeldigheter. Vi får prøve igjen for å se 😁😁

Skrevet

Jooooda, frossen kake er digg! Særlig om det er brownies eller noe annet lignende med mye fett/sukker og lite annen fuktighet. Da er de ikke så harde, bare ekstra seige. *hrrrrr*

Åja, og: hei! Erremulig, jeg tror ikke jeg har funnet denne boka før nå? :klo:

(nå luktet jeg sikkert at det var snakk om sjokolade ett eller annet sted :ler:)

Skrevet

Regna det hos dere for 2-3 timer siden? Det gjorde det her, fikk lyst å løpe ut og danse :fnise:

Kjenner du om du sliter ekstra nå i varmen som gravid? :)

Skrevet

Frossen sjokoladekake er best :rodmer:

Det var deilyyy :hjerte:

Trur ikke det er så digg! Men 30 sekunder i mikro så er den ready jeg har fryst kransekake, det funker fryst!

Men akkurat nå er vi hos svigermor ute i teltet og spiser så jææææævlig mye sjokkis.....(så nå har jeg turner i magen)

Imorra skal jeg bake eplekake og marmorkake til biiiiirsdagen min

Svar på svaret ditt: altså,,. Jeg turte ikke å si at vi hadde spilt ludo da!!!!!!! De sa bare at jeg ikke skulle stresse kroppen og slutte å gjøre så mye! Så han ikke ville ut. Jeg bare tenkte tanken selv! Sikkert bare tilfeldigheter. Vi får prøve igjen for å se

Det var faktisk dødsgodt!! Åh, kransekake må være den eneste kaka jeg ikke liker, hirrhirr :ler: Det hørtes digg ut. Mmm, sjokkiiiiis.......... Jamen dudaa, da får du aldri svar på om det kunne være grunnen! OG ja, syns absolutt dere skal prøve igjen :nigo:

Jooooda, frossen kake er digg! Særlig om det er brownies eller noe annet lignende med mye fett/sukker og lite annen fuktighet. Da er de ikke så harde, bare ekstra seige. *hrrrrr*

Åja, og: hei! Erremulig, jeg tror ikke jeg har funnet denne boka før nå? :klo:

(nå luktet jeg sikkert at det var snakk om sjokolade ett eller annet sted :ler:)

Det var vanlig langpanne, men hujedamej så godt det var :nigo:

Heeeiheeei!!! Det kan godt være! Her syder det ut alle slags lukter.. :lur:

Regna det hos dere for 2-3 timer siden? Det gjorde det her, fikk lyst å løpe ut og danse :fnise:

Ja, maasssse! Det var deilig for blomstene vil jeg tro :)

Jeg gjør det, ja. Har alltid slitt i varmen, men nå er det ekstremt. Blir så veldig varm alt for fort. Ikke får jeg sove heller :bond:

Skrevet

Idag har jeg kjøpt kjole osv til bryllupet vi skal i til helgen! Fort gjort det, 99,- på HM :nigo: Gleder meg!

Ellers så har jeg sett mrdior SINT for første gang i mitt liv. Naboungene spiller fotball ute på gårdsplassen, og annethvert skudd treffer bilen vår. Har gitt beskjed om at det ikke er greit før, men de fortsetter bare. Så i stad fikk han nok. Ut og kjefta, de løp, han tok med seg ballen deres inn i gangen. De får komme og si unnskyld hvis de skal ha den tilbake :Nikke:

• Liker 1
Skrevet

Oi, spenning i hverdagen! Skjønner godt at han blir sint, jeg, de kan jo ødelegge bilen :O

Skrevet (endret)

For min del kjenner jeg ikke så stor forskjell, annet enn at det er mer ubehagelig siden jeg er kvalm. Er nok verre når man er høygravid tror jeg.. :)

___

Mmm, deilig med kald sjokoade, da! Jeg skeiet ut og kjøpte en boks nugatti i går, så nå har jeg frotset tre brødskiver med nugatti :sjenert: Har det nesten aldri i hus, og det med god grunn :fnise:

Endret av Teriyaki
Skrevet

Oi, spenning i hverdagen! Skjønner godt at han blir sint, jeg, de kan jo ødelegge bilen :O

Fortsatt ingen som har ringt på her :fnise: Ja, er jo skikkelig unødvendig. Vi har jo ikke den nyeste bilen, men den kosta uansett hundretusen +++. Kjipt om ei rute går eller noe!

For min del kjenner jeg ikke så stor forskjell, annet enn at det er mer ubehagelig siden jeg er kvalm. Er nok verre når man er høygravid tror jeg.. :)

___

Mmm, deilig med kald sjokoade, da! Jeg skeiet ut og kjøpte en boks nugatti i går, så nå har jeg frotset tre brødskiver med nugatti :sjenert: Har det nesten aldri i hus, og det med god grunn :fnise:

Ja, kaka var digg som fråsen :nigo: Nugatti! Det liker ikke jeg faktisk, og takk gud for det..... Hahaha, tre brødskiver er ikke så mye da ;) Jeg spiser vel 5 brødskiver om dagen. To til frokost, en til lunsj, og to til kvelds. ALLE med leverpostei og rødbeter :nigo:

------------

Prosjekt rydde og vaske soverommet.... Har kanskje nevnt det før, men vi er noen rotehoder. Og det er ikke sånn som de som sier at "åneeei, det eeer så rotete her!" også ligger kanskje pleddet litt skjevt i sofaen... Her ER det rotete. Og det kommer kun av latskap. Og litt dårlig form fra min side :ler: Har fått ryddet i klærne på rommet nå, og i morgen skal jeg rydde i klesskapet. Sinnsykt mye klær der jeg ikke bruker! Pakke bort noe, også gi noe til Fretex eller sånn boks som sender til de som trenger det.

Vi har blitt enige om å vaske ett rom i uka fremover, og holde det ryddig. Greit med ryddig hus når husets nye herre (er sikker på at det er gutt!!!) ankommer ;)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...