Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡

missdior

Anbefalte innlegg

Ja tenkte jeg ville ta det i uke 9-10 :P

Er det mange klinikker i nærheten der du bor? Her er det sånn... 3 stk, mrn alle er fulle til utpå høsten. Så anbefaler å bestille så snart som mulig :jepp:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wow, 11 uker allerede! :hoppe:

Syns faktisk de to siste ukene har gått fort :bond: Bare én uke til den magiske grensa 💕
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har pause på jobb nå, faktisk! Det er så rolig i byen at de kunne ta en person fra en annen butikk, sånn at jeg fikk 20 min pause. Det er deilig å slippe å smugspise bak kassa :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er helt horribelt at dere ikke har skikkelige pauser på jobb, MissDior :kjefte:

Godt du fikk en nå da :klemmer:

Endret av FruN
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mange klinikker i nærheten der du bor? Her er det sånn... 3 stk, mrn alle er fulle til utpå høsten. Så anbefaler å bestille så snart som mulig :jepp:

Jeg kan enkelt komme til Oslo og der er det bare å velge og vrake, så håper det går bra! Tenkte jeg skulle bestille time nå, men da får jeg time til når jeg er 8 uker så jeg må nok vente litt likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med pause på jobb, helt sykt at dere ikke har det hver en eneste dag altså :\

Hurra for 11 uker :hoppe: God helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er helt horribelt at dere ikke har skikkelige pauser på jobb, MissDior :kjefte:

Godt du fikk en nå da :klemmer:

Ja, det synes jeg også! Jeg ba jo om at det måtte tilrettelegges litt for meg da jeg snakka med kollega om det, men tydeligvis ikke :sukk:

Var deilig med pause, ja! Var en sinnsykt lang dag på jobb, ingen kunder, varmt og fryktelig kjedelig.

Jeg kan enkelt komme til Oslo og der er det bare å velge og vrake, så håper det går bra! Tenkte jeg skulle bestille time nå, men da får jeg time til når jeg er 8 uker så jeg må nok vente litt likevel :)

Men da så! Så heldig du er! :jepp:

Deilig med pause på jobb, helt sykt at dere ikke har det hver en eneste dag altså :\

Hurra for 11 uker :hoppe: God helg :klem:

Sykt er ordet! Og kjipt.

Hurrahurra! God helg tilbake, Favole :hjerte:

11 uker :hoppe:

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare skryte litt av mannen... Mens jeg har vært på jobbhar han tatt et realt krafttak her hjemme. Kjøkkenet skinner, stua er ryddig, han har handlet for helga (kjøpte sånn god, blå ingefærøl fra polet til meg), og sist men ikke minst så har han kjøpt en stor bukett med røde roser. Han har aldri kjøpt blomster før, så jeg ble totalt overraska. Så begynte tårene og sprute, og det har de gjort lenge nå.. Grillmester Dior griller spydene mine perfekte, og jeg passer på tilbehøret.

God helg alle sammen :klemmer:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nesevisa

Åh, det ingefærølet...

Kos dere!!

Edit: Har lagt deg til på insta. Håper det er ok ;)

Endret av Nesevisa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, hurra for Herrdior! :strix:

Slike mannfolk liker vi!

Og du fortjener det :jepp:

Hurra for 11 uker! :hoppe:

Ja, avogtil slår han til altså! :) <333

Åh, 10 plusspoeng til mrDior! :tommelopp: Bra mann!

Minst! Hihihih... Min mann, heldigvis :hjerte:

Tnååh :rodmer: Litt uventet romantikk i hverdagen setter man alltid pris på :hjerte:

Absolutt! Og han er sånn ca den minst romantiske jeg vet om, så det settes ekstremt pris på!! :hjerte:

Så hyggelig da!!

Ha en fin lørdag!!

Veldig!

Takk det samme :klemmer:

:nigo: fin helg! Kos dere!

Dere også! : - )

Åh, det ingefærølet...

Kos dere!!

Edit: Har lagt deg til på insta. Håper det er ok ;)

Verdens beste... Hehehe.. ååja, var det deg! Så en bruker med ukjent navn, ingen bilder, ingenting, så jeg bare... neeh :lol: Har godtatt deg nå da ;)

Her har jeg ikke vært innom før! *fy skamme seg*

Gratulerer med baby i magen :rodmer:

Haha, velkommen hit iallefall! :nigo:

Takk skal du ha! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig hjemme fra broren min. Han begynte å gråte da jeg fortalte han at jeg var gravid. Han har visst ventet lenge :) Han er en av de få "ekte" personene jeg har fortalt alt til. Så det var veldig fint å få snakket med han i dag. Og så stakk han på loftet og hentet frem babyklær fra da hans ungeer var små! Så vi får låne både vognpose og ullklær til vinteren :Nikke: Veldig kjekt!

:hjerte:

------------

Ellers mista mrdior nettopp alle poengene han hadde tjent opp. Han sa strengt nei til pizzabakerenpizza på torsdag (185,-) (måtte spare til babyen kom) men i dag handlet han øl for minst 600 kroner, og er på byen med gutta. Han skulle også ta taxi hjem. Snakker vi bytur til 1000+++ ?? ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en fin reaksjon fra broren din. Så godt når familie blir glad.

Byturer er dyyyyrt!! Hva skal han med så mye øl? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en fin reaksjon fra broren din. Så godt når familie blir glad.

Byturer er dyyyyrt!! Hva skal han med så mye øl? :P

Veldig fin reaksjon ja :hjerte:

Nei, er vel ikke det at det er så mange øl, han kjøper IPA på polet, og Bådin. Svindyrt. Han ringte meg nettopp, måtte hente han i byen nå. Faen så dritings han er, og faen så sur jeg er. Han snøvler bare. Gidder ikke ta vare på han, han får nå bare sitte på trappa og skrive fyllameldinger til kompisen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...