Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡


missdior

Anbefalte innlegg

Jaaa? får jeg ha rett for en gangs skyld? hvis han ikke er ute enda, så bør han være det innen 3 timer ca!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å slappe av skal være mer effektivt enn å stresse sies det, for da klarer kroppen best å forberede seg. Jeg fikk høre mange ganger klisjeen "nyt den siste tiden som barnløs" og tenkte "whatever". Men så tenkte jeg meg litt om og dro gubben med ut og spiste, noe vi gjør ekstremt sjeldent. Natta etter gikk vannet, garantert ingen sammenheng men kan jo late som det :nigo: Så slapp av! Men har ikke inntrykk egentlig av at du er så stresset og ekstremt lei, selv om du sikkert er lei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var vi på menstermin! Spennende :rolleyes:

Tippeliste fødsel! :babygutt: Menstermin = 3.februar. Ultermin = 7.februar

12.januar

- RompeRusk

14.januar

- Pingting

- Boks

19.januar

- LittDiva

21.januar

- MissStiles

- EryMax

- Blondie65

24.januar

- Pentu

- Spiremor

25.januar

- Enamorada

- Askmeagain89

26.januar

- RavenEmerald

- LilleNinja

27.januar

- blomst12

- La Traviata

- Sitronkake

28.januar

- Kardinal

- Nautika

29.januar

- FruN

- Tekola

- Kaffemor

- Amilie

30. januar

- Malicious

- Blondie65

31.januar

- Ulzzang

- Kaospåtobein

1.februar

- Doh

- Tusle

2.februar

- Lillemeg90

- Skyblue

- Daenerys

- Kvakk

3.februar (menstermin)

- Frøkenanonym

- Porcelain

4.februar (tidlig UL-termin)

- Yesterday

- Teriyaki

- LaTraviata

5.februar

- Mrdior

- Saraby

- Havmus

6. februar

- Studenten

- Androide

7.februar (OUL-termin)

- RavenEmerald

- Bippo

- Doh

8.februar

- Poppsilopp

- Nuttapia

- solsikke84

- Nesevisa

- Nautika

9.februar

- Spiremor

- Dyregod

10.februar

- missdior

- runforit

- Tekola

- Kakaoen

11.februar

- Nepenthe

- Melodiana

12.februar

- fionel

13.februar

- Blondie65

14.februar

- Maneo

17.februar

- Kisskissbangbang

18.februar

- me2u

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei søte gode Missdior :blomst: (syns nemmelig du fortjener en blomst nå :nigo:)

Godt at dere fikk snakket ut om ting, alt blir mye bedre da!

En liten tanke ang. at han ikke er kjempe gira på ludo nå. Kan det ha med å gjøre at du nærmer deg fødsel, og han føler han kan komme "borti" M? Min mann har i hvertfall sagt flere ganger at han ser på det som helt sprøtt å skulle drive med sånt når ungen omtrent er på vei ut :fnise:

Ntåå, takk for blomsten!! :D :D Jeg har spurt han om det, men grunnen var visst at jeg ikke var så veldig forlokkende i øyeblikket... Hahaha... Han har fått grei beskjed om at han ikke kommer til å poke han i hodet, for det gåkke an nemlig! : p

Nå skal ikke jeg bevee meg inn på temaer jeg ikke kan noe om her.. Men jeg vet om ett vennepar der mannen sluttet P ønske sex mot slutten av svangerskapet. Han unngikk det for alt han kunne.. Viste seg etterpå at dette var fordi han var blitt fortalt at hodet var festet, og var kjempe redd for å "treffe" det =P =P

Hehehe, han var med på kontroll da jordmor kjente etter på modninga mi, og i følge han selv så hadde jordmor hele armen oppi tissen på meg, og såååååå lang tiss har han altså ikke ;)

Jeg har hørt flere si at sex så kort før fødselen byr i mot.

Uansett hvordan du snur og vender på det så er du straks i uke 40, det er kort tid til Birger er ute.

Men det er jo ikke kort før fødselen! *evigoptimist, not*

Ja, shiet, uke 40 i dag! Nå er det på tide å komme uuuuut lille venn ;D

Har også lest at det er normalt at mannen får en irrasjonell frykt for å skade baby dess nærmere en kommer termin. Er nok ikke lurt å presse for hardt vedr sex om han synes det er skummelt, enn så "teit" det føles.

Men ikke stress. Den kommer 10. februar ;)

Heheh, tror nok som sagt det mest var min tilnærming som ble feil... "ddøh, vi rekker det nå før kampen". Me SO sexy :roll:

10.februar er jo bare ei uke unna!!!!

Jo nå må det skje noe snart, for han skal jo ha bursdag 4 februar :fnise:

Heheh, da må det skje noe i kveld! Og det funker litt dårlig siden vi skal i bursdag til tantebarnet mitt... Får skje i natt :nigo:

Han kommer på søndag! Tippedatoen min, morsdag Og søndagsbaby med alle dyder i ett. :P Du blir lagt inn lørdag og han kommer en time over midnatt. Lørdag ettermiddag er du overbevisst om at han kommer om lørdagen. Yep.

Det vil si.. Du har fem netter igjen med barnefri søvn. Nyyyyyt det! Knip igjen! (om du ikke vil ha ham ut så kommer han i rakettfart)

Hørtes egentlig greit ut det da! Det må jo bli bra, med alt det der. Svigermor er også helt sikker på at han kommer på søndag.

Hahah, jeg nyter som bare det! Tenkte på det i går da vi la oss, at halloo,..... i morgen kan det plutselig være slutt på å sove deilig og lenge. Og da fikk jeg seff ikke sove!

Husker jeg leste om sex for å få igang fødsel og viktigheten med at livmorhalsen må få BADE I SPERMEN.. Lo så hardt at det kunne satt igang faenskapet på egenhånd

Så om du får lurt han til sengs så ikke glem badinga etterpå :ler:

Og du må da seriøst ha den lengste tippelista i KG sin historie :opplyser: Lukter vi KG mest populære preggis gjennom tidene :lur:

Heheh, har prøvd badinga! Det suger, og det er kjedelig og det er nasty og det byr meg egentlig rett og slett i mot. Tror nok ikke det blir utprøvd igjen : p Jamen det er fordi folk er skikkelig rumpe til å tippe!!! Også må jo alle få to sjanser. Men liker tanken på å være pregokjendis på kg da. Kanskje det er mitt kall?.... hehehe

Ha en flotters dag, frøken!

Måtte din mann finne kåtskap og lengsel etter sin vakre fru i løpet av denne vakre dag :lur:

Takk det samme!! :D :D Det gjorde han ikke, for han så trossalt superbowl til klokka var over fire og dro på jobb klokka åtte : p

håper du er å dytter ut unge, jeg vil ha rett!

soriii!

Du vet at du ikke må ha sex? Be mannen runke i en kopp, sprøyt det inn i dåsen og stimuler deg selv til orgasme.

Åh, det hørtes jo bare... veldig... ikke gøy ut : p

Du verden så romantisk. :fnise:

Men ja, jeg tenkte samme tanken tidligere.

hahah!

Joda, men what the heck liksom. Regner med duden kan runke selv om han ikke vil pule. :Knegg:

Vel, han skal slippe det altså. Det er ikke SÅ om å gjøre :ler:

Sett deg ned og tast hardt på tastaturet og mumle høyt/stave mens du skriver: Høygravid brunette søker villig mann med magefetisj..

..og se om mannen reagerer? :P

Hahah, han hadde sikkert ikke registrert det engang! Kanskje en time etterpå.. "hmm? sa du noe?"

ELLER: Slapp av! Han kommer du når han/kroppen din er klar! Tror man blir enda mer utålmodig hvis man driver å prøver alt mulig for å få ut babyen.

DET tror jeg også. Jeg er utålmodig det er helt sant, men jeg holder meg til tedrikking som kjerringråd, for det kan man nemlig gjøre på sofaen og koster meg null kalorier :D Har ikke kjent på den der at jeg MÅ ha babyen ut og jeg føler ikke for å måtte gråte eller noe,haha. Er jo ikke termin enda engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaaa? får jeg ha rett for en gangs skyld? hvis han ikke er ute enda, så bør han være det innen 3 timer ca!

nei, desverre :ler:

Å slappe av skal være mer effektivt enn å stresse sies det, for da klarer kroppen best å forberede seg. Jeg fikk høre mange ganger klisjeen "nyt den siste tiden som barnløs" og tenkte "whatever". Men så tenkte jeg meg litt om og dro gubben med ut og spiste, noe vi gjør ekstremt sjeldent. Natta etter gikk vannet, garantert ingen sammenheng men kan jo late som det :nigo: Så slapp av! Men har ikke inntrykk egentlig av at du er så stresset og ekstremt lei, selv om du sikkert er lei :)

Jeg jobber iherdig med saken :fnise: Har foreslått middag på Roast, men mrdior er så stressa for tenk om vannet går også må vi ta heisen helt ned fra 17.etasje liksåååm ! :lol: Nei, vet du, jeg er lei, men ikke ekstremt lei. Stressa er jeg iallefall ikke, tar det litt sånn dag for dag. Skulle gjerne hatt litt sex og sånt, men mest for å modne mer på en måte. Har jo åpning, så ser for meg at kanskje jeg får 3 cm til fødselen begynner skikkelig, og da går det fort og fint! :) Jeg legger emg hver kveld og tenker "kanskje i natt", så våkner jeg med sikkel på kinnet og konstaterer atte neeei.. men i morgen kanskje? :nigo:

Da fikk jeg ikke rett! Sorry Missdior!

Fyyyyyyyyyyf :snurt:

Bare legg deg på sofaen i en uke til, du, siden du ikke gadd å føde 29. :Knegg:

Haaha, han kommer på overtid, det har du helt rett i!!! Og 10 er oki, for det er min egen tippedato :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har slippersene kommet! De har reist helt fra kina, og ligger nå i fødebagen min, klare til dyst. Nå har jeg i følge Saraby ikke flere unnskyldninger for å ikke føde :Knegg:

Det er så fint vær i dag! Knallsol og vindstille. Jeg tenkte jeg skulle gå en tur, men etter å ha breakdanca meg bort til postkassen så utgår det med stil. Det er så mye IS her! Og jeg har ikke brodder... Dårlig kombo. Får heller bare brette alle klærne til M en gang til.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig vær i dag ja! :) Her hos oss er det snø og ikke glatt da, så gikk fint å gå tur. :jepp: Men vet jo etter å ha snakket med mamma at det er litt andre tilstander i byen. :P Hun er så redd for at jeg skal falle, så hun spurte om jeg passet på å holde meg inne. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha det er ikke sånn at Birger kommer ut som en rakett, dere hadde nok fått god tid til å ta heisen ned fra 17.etasje. Blir det for ille kan de heise deg opp i helikopter fra balkongen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har slippersene kommet! De har reist helt fra kina, og ligger nå i fødebagen min, klare til dyst. Nå har jeg i følge Saraby ikke flere unnskyldninger for å ikke føde :Knegg:

Det er så fint vær i dag! Knallsol og vindstille. Jeg tenkte jeg skulle gå en tur, men etter å ha breakdanca meg bort til postkassen så utgår det med stil. Det er så mye IS her! Og jeg har ikke brodder... Dårlig kombo. Får heller bare brette alle klærne til M en gang til.. :sjenert:

Enig med Saraby! Tror M bare ventet på slippersene, så i natt blir det action! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir i morgen ;)

Håper du har rett :nigo:

Nydelig vær i dag ja! :) Her hos oss er det snø og ikke glatt da, så gikk fint å gå tur. :jepp: Men vet jo etter å ha snakket med mamma at det er litt andre tilstander i byen. :P Hun er så redd for at jeg skal falle, så hun spurte om jeg passet på å holde meg inne. :P

Åh, så deilig! Her er det med livet som innsats bare man går utenfor døra. Mammaen din er søt som tenker på deg da! :ler:

hvis du har så lite å gjøre kan du bare ta et privatfly bort hit og hjelpe med å rydde OG vaske. :grine:

Haha, men det er jo fordi jeg har rydda og vaska meg helt ferdig her.. gidder ikke gjøre mer av det akkurat nå ass :lol::hjerte:

Hahaha det er ikke sånn at Birger kommer ut som en rakett, dere hadde nok fått god tid til å ta heisen ned fra 17.etasje. Blir det for ille kan de heise deg opp i helikopter fra balkongen.

Åh, det hadde vært AWESOME! :nigo:

Enig med Saraby! Tror M bare ventet på slippersene, så i natt blir det action! ;)

Ja, vi får se! Ikke noe tegn til baby enda som det er :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vralta meg bort på Toyr R Us i stad og kjøpte bursdagsgave! Tjatjing. Kjøpte også Wasa sandwich som jeg la i fødebagen, er greit med ikke bare sjokkis og kjeks tror jeg :ler: Nå mekker mrdior middag, og jeg skriver handleliste for resten av uka. Tenk at vi kanskje ikke får laget middagen vi har planlagt på fredag f.eks!? Det er syyykt :)Har bare matplan tilogmed fredag da, inspirasjonen sitter litt fast :sjenert:

onsdag: burritos

torsdag: fylt paprika og focaccia

fredag: fotballfrues lasagne

lørdag: mexican rice

vi burde ha noe med hakka tomater, for vi var på OBS! og kjøpte 12 bokser for 59, og vi hadde allerede 6 stk i skapet... : p

Endret av missdior
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chili con carne? Det er nammenam, det er spicy, du får masse proteiner og får brukt opp litt tomater på boks ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva med tomatsuppe? Laget en selv med makaroni , kokt egg og stekt bacon i forrige uke , og det var awesome :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pizzasnurrer i mikroen ble min store redning til mat etter baby... For min var superklengete i starten så alt måtte spises med en hånd. Vårruller, piroger og Pizzasnurrer var dermed genialt, lagde det i helgene etter hun var født. :)

Endret av Solsikke84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...