Severus Skrevet 26. oktober 2014 #2581 Del Skrevet 26. oktober 2014 Han dere kødden din, han synes sikkert det var bra du fikk spilledåsa. For da sparte han de pengene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 26. oktober 2014 Forfatter #2582 Del Skrevet 26. oktober 2014 Awwwwww så hyggelig gjort av dem Hurra for uke 26 og fødsel på lokalsykehuset (?). Joda, lokalsykehus blir det jo forsåvidt, selv om det er Nordlandssykehuset! Greia er at dustepolitikerene har flyttet pleie av ekstremt premature til Tromsø, og dermed fjernet dette tilbudet på Nordlandssykehuset. Så om han hadde kommer i forrige uke hadde vi måttet fly til Tromsø med en ekstremt prematur liten gutt. Og det er såå unødvendig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 26. oktober 2014 Forfatter #2583 Del Skrevet 26. oktober 2014 Han dere kødden din, han synes sikkert det var bra du fikk spilledåsa. For da sparte han de pengene. Ja, han var fornøyd med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 26. oktober 2014 #2584 Del Skrevet 26. oktober 2014 Så koselige kolleger! (Fant forresten ut her en dag at du jobber med Helen? Jeg viste ikke at du jobba der og? ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 26. oktober 2014 #2585 Del Skrevet 26. oktober 2014 Joda, lokalsykehus blir det jo forsåvidt, selv om det er Nordlandssykehuset! Greia er at dustepolitikerene har flyttet pleie av ekstremt premature til Tromsø, og dermed fjernet dette tilbudet på Nordlandssykehuset. Så om han hadde kommer i forrige uke hadde vi måttet fly til Tromsø med en ekstremt prematur liten gutt. Og det er såå unødvendig... De er glad i å ødelegge sykehuset her i Bodø, det tilbudet er ikke det eneste Helse Nord la ned i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 26. oktober 2014 Forfatter #2586 Del Skrevet 26. oktober 2014 Så koselige kolleger! (Fant forresten ut her en dag at du jobber med Helen? Jeg viste ikke at du jobba der og? ). Jeg jobber overalt vettø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 26. oktober 2014 #2587 Del Skrevet 26. oktober 2014 Joda, lokalsykehus blir det jo forsåvidt, selv om det er Nordlandssykehuset! Greia er at dustepolitikerene har flyttet pleie av ekstremt premature til Tromsø, og dermed fjernet dette tilbudet på Nordlandssykehuset. Så om han hadde kommer i forrige uke hadde vi måttet fly til Tromsø med en ekstremt prematur liten gutt. Og det er såå unødvendig... Ja, jeg har fått med meg tidenes dårligste distriktspolitikk. Rammet hardt her vest også for de som ikke bor fergefritt unna Haukeland. Men nå skal jo uansett ikke Knotten komme prematurt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 26. oktober 2014 #2588 Del Skrevet 26. oktober 2014 Hurra for 26 uker og utrolig koselig babyshower!! Så hyggelig at de ordnet istand til deg! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nesevisa Skrevet 26. oktober 2014 #2589 Del Skrevet 26. oktober 2014 Så søte kollegaer du har! Og hurra for uglespilledåse, Ferm har skummelt fine ting altså... 26 uker, jeg synes det går så fort med deg! Nå går det unna framover - om ikke så lenge er du høygravid!! Håper du får en kjempefin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 26. oktober 2014 #2590 Del Skrevet 26. oktober 2014 Såååå koselig 😄😄😄😄 Jeg har også uglespilledåse!! Eller: en ugle som lager beroligende lyder. Det er kanskje den samme? Vettkkkeee! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 26. oktober 2014 #2591 Del Skrevet 26. oktober 2014 Så koselig med babyshower Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 26. oktober 2014 #2592 Del Skrevet 26. oktober 2014 (endret) Så koselig med babyshower Jeg bare kopierte innlegget til Favole ser jeg. Sånn: Så hyggelig med babyshower! Endret 26. oktober 2014 av Askmeagain89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 27. oktober 2014 #2593 Del Skrevet 27. oktober 2014 Supre kolleger du har som arrangere babyshower for deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 27. oktober 2014 #2594 Del Skrevet 27. oktober 2014 Så moro med babyshower. Det har jeg aldri prøvd. Men så har jeg ikke det helt store nettverket, da... =P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 27. oktober 2014 #2595 Del Skrevet 27. oktober 2014 Ååh, så utrolig koselig med babyshower! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 27. oktober 2014 #2596 Del Skrevet 27. oktober 2014 Så heldig som fikk SKIKKELIG surprise-babyshower, da! Gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 27. oktober 2014 #2597 Del Skrevet 27. oktober 2014 Det var jo stas!! Mine venninner er så langt fra baby-liv-stadie at dette ikker er noe de tenker over Men det går helt fint altså. Var nok en veldig artig overraskelse å få! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 27. oktober 2014 #2598 Del Skrevet 27. oktober 2014 Så koselig med babyshower! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 27. oktober 2014 #2599 Del Skrevet 27. oktober 2014 Klarer ikke helt å følge med jeg men måtte bare kommentere her: Alt er jo borte igjen nå da, så var en kortvarig glede! Det er vel en generell "frykt" i alle gravide ja.. Det skal jo ut en vannmelon der vi er vandt til å ha peniser en gang i bland og tamponger. Og det kan jo være vondt det og, hvis det blir litt skjevt og sånt! Hhahaha!! Jeg tenkte på deg da jeg skulle forklare jordmor nøyaktig jeg var redd for ved fødslene... Ordet "APE" snurra rund i hodet mitt, men jeg sa at jeg var redd for å bli helt koko Og du har helt hundre prosent rett, det går over,og det ER verdt det. Det ligger enda så langt frem i tid for meg, og jeg syns det er helt uvirkelig at jeg skal gjøre noe sånt. At det skal komme en unge skliende ut av dåsa mi liksom, bare "hei hei, her er meg! jeg har vært inni mrdior før jeg kom til deeeg, æddabæddaaaaa" også bare wtf Hele graviditeten er rar og snål. OG det er fortsatt helt utrolig snodig at gutten i magen sparker meg innenfra. Syyyyyyke saker..... Har prøvd å forklare han det.. det blir jo så annerledes da, og da vil han jo seff prioritere babyen Har nå mine tvil! Så vi jeg ble enige om at han fikk spille i fra seg nå, også driiiite i det frem til sommeren i allefall etter at gutten kommer til verden. Håndsopprekning de som tror at det funker... Ingen? Beklager, men Av erfaring vet jeg at det ikke nytter. Her kan mannen fint sitte ved skjermen og ikke engang ense datteren på 1,5 som vandrer rundt og vil "tykke" på tastaturet. Kosekveld med meg innebærer TV titting og han som gjemmer seg bak et nettbrett. Til og med når vi har spilt brettspill har han sittet med nettbrettet. Her i heimen har temaet vært oppe til diskusjon ca. 2-3 ganger i mnd. etter at vi fikk frøkna. Nå har jeg resignert. En skikkelig uting er det... og jeg har skikkelig lyst til å tillate meg en lite time selv med dataspill når frøkna har lagt seg, men har til nå prioritert berget av klesvask som aldri blir mindre. Koselig med babyshower. Alltid kos å bli lagt litt stas på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 27. oktober 2014 #2600 Del Skrevet 27. oktober 2014 Såå koselig med babyshower! Håper noen av mine veninner vil lage til meg:) det kjedelige er at jeg er den som pleier å dra i gang slik, så har mine tvil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg