missdior Skrevet 4. oktober 2014 Forfatter #2221 Del Skrevet 4. oktober 2014 Her var det masse skravling om folk som kan fikse rygg+bekken! Skal ta til meg alle tips! -------------- I kveld har vi bestilt hotell i Sverige! Neste helg drar vi til Haparanda for å handle inn støffs til kidden Gleder meg veldig! Hele handlelisten er klar, printet ut og heftet sammen. Wiii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 4. oktober 2014 Forfatter #2222 Del Skrevet 4. oktober 2014 Det kan hende den er ferdig til han skal i militæret Kanksje sønnen/datteren hans kan få den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 4. oktober 2014 #2223 Del Skrevet 4. oktober 2014 Kanksje sønnen/datteren hans kan få den? Ja den kan jo arves hi hi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 4. oktober 2014 #2224 Del Skrevet 4. oktober 2014 Silly MissDior, du må jo ikke GÅ i badedrakt, du må SVØMME og VANNGYMME i den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 4. oktober 2014 Forfatter #2225 Del Skrevet 4. oktober 2014 Silly MissDior, du må jo ikke GÅ i badedrakt, du må SVØMME og VANNGYMME i den Hahaha, duuust 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 4. oktober 2014 #2226 Del Skrevet 4. oktober 2014 Hvis jeg noen gang klarer å få buksen ferdig å har tid. Så plutselig blir det lue eller jakke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 5. oktober 2014 #2227 Del Skrevet 5. oktober 2014 Hahaha, duuust I only tell the truuuuth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter #2228 Del Skrevet 5. oktober 2014 I only tell the truuuuth Nu nu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 5. oktober 2014 #2229 Del Skrevet 5. oktober 2014 Glade jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter #2230 Del Skrevet 5. oktober 2014 For et vær det har vært her i dag! 18-19 grader og knallsol. Det førte til en liten tur ut for å røre på seg, og det var skikkelig deilig. Gikk rundt Bremnes Fort, og over haugene der, så på alle bunkersene osv Skikkelig deilig vær! Hadde på jakke, men trengte ikke det. Nå putrer kjøttsuppa med saltkjøtt og masse gulrot,! I ovnen står to lavkarbobrød (fant to sånne ferdigpakker i skapet) og det ligger kanelboller til tining. Så en eller annen plass at det har vært kanelbollens dag, så da må vi jo spise det. Har også snudd utemøblene slik at det blir plass til vogna under tak ute på verandaen, så da kan lillegutt sove der, i ly for nedbør. Nå krysses alt vi kan for at naboene slutter å røyke så j*vlig mye, så blire bra. Finfin søndag i dag alså! Vi snakket masse om hvordan det skulle bli når M kunne være oss på tur, og jeg blir så glad i hjertet mitt når mrdior snakker så engasjert om alt han og M skal gjøre 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 5. oktober 2014 #2231 Del Skrevet 5. oktober 2014 Høres ut som en helt nydelig søndag Og du er så fin asså, beibimage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 5. oktober 2014 #2232 Del Skrevet 5. oktober 2014 Det er supert at du har det så bra! Veldig koselig å lese Håper kvelden blir like bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 5. oktober 2014 #2233 Del Skrevet 5. oktober 2014 Så koslig når pappaene engasjerer seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 5. oktober 2014 #2234 Del Skrevet 5. oktober 2014 Ååhh, så koselig å lese! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 5. oktober 2014 #2235 Del Skrevet 5. oktober 2014 Så deilig med en sånn dag! Og alltid kos når gubbene viser at de tenker på det som kommer og gleder seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 5. oktober 2014 #2236 Del Skrevet 5. oktober 2014 ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter #2237 Del Skrevet 6. oktober 2014 Ja, det var veldig fint at han engasjerer seg. Tror han syns det er veldig vanskelig å forholde seg til, for jeg kjenner jo lite liv, og han får ikke kjent noen ting. For han er det jo bare UL-bilde som bekefter at det er noe inne i magen min, og jeg forstår så uendelig godt at det er vanskelig å forholde seg til.. ---------------- Idag skulle jeg egentlig på Iris med alt søppelet vi har ryddet ut fra uteboden, men jeg hadde visst avlyst mitt eget forslag i morges da mrdior prøvde å vekke meg. Jeg må nemlig kjøre han på jobb først hvis jeg skal ha bilen en dag, og deeeet var ikke mye aktuelt i morges (tydeligvis... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 6. oktober 2014 #2238 Del Skrevet 6. oktober 2014 (endret) Hehe, sånn kan det gå Er kveldsåpent i dag og på onsdag tror jeg, men det kan du jo sjekke på nettsiden. Hvis de har en da. R engasjerer seg heller ikke så mye, det gjorde han ikke sist heller. For noen er det bare veldig fjernt når de er i magen. Ikke synes han det er artig å kjenne på spark heller. Han besrekver det som "freaky". Endret 6. oktober 2014 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter #2239 Del Skrevet 6. oktober 2014 Hehe, sånn kan det gå Er kveldsåpent i dag og på onsdag tror jeg, men det kan du jo sjekke på nettsiden. Hvis de har en da. R engasjerer seg heller ikke så mye, det gjorde han ikke sist heller. For noen er det bare veldig fjernt når de er i magen. Ikke synes han det er artig å kjenne på spark heller. Han besrekver det som "freaky". Yei, det er åpent til 20 i dag!! Da kan jeg dra med meg mrdior, så kan han få bære Du har jo helt rett. Og dessuten så er kanskje vi damer litt mer opptatt av det som skjer på innsida enn det mennene er. Leste i den ene boka jeg fikk av legen min at menn gjerne tenker på tiden etter baby er født, mens vi damer tenker veldig på det som er akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter #2240 Del Skrevet 6. oktober 2014 FYFASAN, bæretøy er DYRT! Er det sånn som er ok å kjøpe på finn??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg