Spiremor Skrevet 2. september 2014 #1681 Del Skrevet 2. september 2014 Er så spent på dine vegne! Jeg er jo 4 uker bak deg, og syns tiden går aalt for sakte! Får leve litt gjennom deg mens jeg prøver å ikke telle timer til oktober Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 2. september 2014 Forfatter #1682 Del Skrevet 2. september 2014 Da er vi to som er livredde for død baby (MA) eller BO Høres jo ut som dere har de fleste planene klare da Det jeg tenker på kan man hvertfall klappe opp på samme måte som sånne stellebord de har på sentre og sånt, så det tar liksom ikke noe plass når man ikke bruker det Huff, ja... Det er ikke noen koselig tanke! Men vi får krysse fingrene for at begge babyene våre lever, det skulle jo ikke være noen grunn til at de ikke skulle det??? <3 Aha! Men vi har fliser på ALLE flater på badet, så mrdior er ikke så gira på å borre inn i flisene.. : p Nope Etter ungen er ute så starter det ett nytt kapittel med bekymringer som varer så lenge du lever, bare sånn at du vet det Men også mye kos og herlige stunder!! Tenk at du nesten er halvveis! Er det rart man blir nervevrak av alt det her!?!? Ja, guri... Appen min sier 46,3% i dag! WOW! Bare så dere vet det så ser jeg det lavere siktet av 80 tallet på vekta mi nå. NAIS! Godt jobba, VEX :D Gutt! ...mest for å jevne ut lista litt Skal skrive deg opp!!! Hehehe :D Vet dere hva jeg likte med de på laboratoriet hos legen? Hun trakk av ett halvt kilo Åh så digg!!! Slike plasser liker vi Jeg tipper jente! Og leser dagboka di hver dag, selv om jeg ikke kommenterer noe her så ofte Det blir spennende på torsdag Skal føre deg opp i lista ! Den begynner å bli laaang! Hehe : D Du får lov til å snike også assa, ikke noe stress Gleder og gruer meg. Men må bare tenke positivt! Gratulerer med ønskebarnet i magen ♡ fin dagbok, her skal jeg titte inn oftere ☆ Takk for det Endelig satt det! Du er hjertelig velkommen når som helst! : D Oi som tiden går! Husker du da du skrev i boka mi om at jeg var 14 uker allerede? Tenk nå er du nesten halvveis! Blir spennende på torsdag da, har du selv noen følelse? Har du vært mye dårlig, kvalm etc? Plutselig begynte tiden å fly! Veldig rart. Hehehe, husker også det... Nå syns jeg at alle tar meg igjen! De som er tre-fire uker bak meg bare tar meg igjen Veldig spennende, nesten for spennende. Har hatt guttefølelse lenge, men nå har jeg drømt MANGE ganger at jeg føder jente, så daaa... neei, vet ikke assa!!! Jeg var utrolig dårlig fra ukeee... skal vi seee.... 7-11? Spydde masse og var så sliten at jeg nesten bikket over. Men NÅ er jeg i super form! Alt er enkelt igjen, og ingenting er tungt. Kommer vel tidsnok... hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 2. september 2014 Forfatter #1683 Del Skrevet 2. september 2014 Er så spent på dine vegne! Jeg er jo 4 uker bak deg, og syns tiden går aalt for sakte! Får leve litt gjennom deg mens jeg prøver å ikke telle timer til oktober Det er jo bare 4 uker daaa, kommer fort den timen din! Hvor langt er du på vei når du skal ha OUL? Jeg er 18+5 på torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 2. september 2014 #1684 Del Skrevet 2. september 2014 Vi har sikkert to sprellende små kosebabyer i magen (Altså én hver ) Hils Mr. Dior og si: bor i fugene Hvilken app er det du bruker, som har prosentvisning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 2. september 2014 #1685 Del Skrevet 2. september 2014 Halååå, du trenger jo ikke få vite kjønn på OUL'en. Jeg har jo allerede sagt at det eeer enn guuuuutt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 2. september 2014 Forfatter #1686 Del Skrevet 2. september 2014 Vi har sikkert to sprellende små kosebabyer i magen (Altså én hver ) Hils Mr. Dior og si: bor i fugene Hvilken app er det du bruker, som har prosentvisning? Vi får satse på det Døøh, han er allergisk mot å støvsuge, tror nok ikke han blir å gjøre noe spennende her hjemme GravidAPP heter den. Er lilla! Gratisapp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 2. september 2014 Forfatter #1687 Del Skrevet 2. september 2014 Halååå, du trenger jo ikke få vite kjønn på OUL'en. Jeg har jo allerede sagt at det eeer enn guuuuutt!! Vi får seee!!! KANSKJE det er ei chick :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 2. september 2014 #1688 Del Skrevet 2. september 2014 GravidAPP heter den. Er lilla! Gratisapp Er den bare på AiFåun den eller. Jeg finner den nemlig ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 2. september 2014 Forfatter #1689 Del Skrevet 2. september 2014 Okei, jeg har gått gjennom eskene mine med barneklær. Etter lang tid med prøving har man samlet opp littegrann, og jeg aner ikke hva jeg har tenkt med når jeg har kjøpt ting!!! Lagde ei liste for å ha oversikt: Bodyer – Kortermede: Strl 50 – 3 stk Strl 62 – 7 stk Strl 68 – 5 stk Bodyer – Langermede: Strl 50 – 1 stk Strl 56 – 9 stk Strl 62 – 5 stk Bomullsbukser: Strl 56 – 1 stk Strl 62 – 2 stk Strømpebukser: Strl 68 – 2 stk Sokker: Strl 50 – 5 par Bomullsluer: Strl 56 – 3 stk Kjoler: Strl 62 -2 stk (disse var gaver til et vennepar, men vi kom oss aldri på besøk) Ull: Strl 50 – 1 Body og.. 1 lekedrakt? Ser ut som en nattdrakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 2. september 2014 Forfatter #1690 Del Skrevet 2. september 2014 Er den bare på AiFåun den eller. Jeg finner den nemlig ikke Kanskjeee?? Den kan også hete SvangerskapsApp! Ser sånn ut : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 2. september 2014 #1691 Del Skrevet 2. september 2014 Kanskjeee?? Den kan også hete SvangerskapsApp! Ser sånn ut : Finner en som ligner på det bilde, men den har lys lilla mage istedenfor. Ja, også heter den Gravidkalender I will try! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 2. september 2014 Forfatter #1692 Del Skrevet 2. september 2014 Finner en som ligner på det bilde, men den har lys lilla mage istedenfor. Ja, også heter den Gravidkalender I will try! Du får prøve det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 2. september 2014 #1693 Del Skrevet 2. september 2014 oi, du har jo mer eller mindre det du trenger av de minste klærne alt bare litt mer ulltøy, luer og småtteri så er du i mål :D Du har mer enn meg, jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 2. september 2014 Forfatter #1694 Del Skrevet 2. september 2014 (endret) oi, du har jo mer eller mindre det du trenger av de minste klærne alt bare litt mer ulltøy, luer og småtteri så er du i mål :D Du har mer enn meg, jo! Det var visst litt i de eskene allikevel.... Ja, har en del til som skal handles, råsa eller blå body f.eks!!! ----------------------------- Vi har kjøpt oss dagseng til kidden! Kjøpte brukt , så ga bare 300 for den. Kjøpt i 2011, og nesten ikke brukt. Meget fornøyd! Endret 2. september 2014 av missdior 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 2. september 2014 #1695 Del Skrevet 2. september 2014 Koooselig med dagsseng :D vi har kurv på stativ som han skal sove i på rommet vårt den første tiden! ja og på stua hvis han ikke bare skal sove i lekegrinda i babynestet / vogna. Gidder ikke sette opp sprinkelsenga enda. Han skal jo ikke sove i den med det første Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 2. september 2014 Forfatter #1696 Del Skrevet 2. september 2014 Koooselig med dagsseng :D vi har kurv på stativ som han skal sove i på rommet vårt den første tiden! ja og på stua hvis han ikke bare skal sove i lekegrinda i babynestet / vogna. Gidder ikke sette opp sprinkelsenga enda. Han skal jo ikke sove i den med det første Veldig kos ja Den ligger på tørkestativet i gangen foreløpig, har ikke noen plass å gjøre av den siden vi har besøk denne uka og gjesterommet er opptatt. Ser ikke UT her, vogn i stua, seng i gangen, klær everywere, tørkestativet inne siden det regner, står seff i stua siden senga står i gangen.. Kjære besøk, dra hjeeeem (drar på fredag..) Enig med deg! Sprinkelseng tenker jeg blir brukt etterhvert. Men er litt usikker på om vi skal sette opp sprinkelsengen inne hos oss, også ha babynestet oppi der om natta, og la dagsenga stå i stua..... Hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 2. september 2014 #1697 Del Skrevet 2. september 2014 Veldig kos ja Den ligger på tørkestativet i gangen foreløpig, har ikke noen plass å gjøre av den siden vi har besøk denne uka og gjesterommet er opptatt. Ser ikke UT her, vogn i stua, seng i gangen, klær everywere, tørkestativet inne siden det regner, står seff i stua siden senga står i gangen.. Kjære besøk, dra hjeeeem (drar på fredag..) Enig med deg! Sprinkelseng tenker jeg blir brukt etterhvert. Men er litt usikker på om vi skal sette opp sprinkelsengen inne hos oss, også ha babynestet oppi der om natta, og la dagsenga stå i stua..... Hmm... Hahha, ser ikke ut her heller!! og her ligger jeg, på sofaen.... skulle liksom være så flink i dag..... Kremt. Jeg nekter å få besøk i dette rotet!!! Nei faen også. nå MÅ jeg gjøre noe. Får lete fram verktøykassa og henge opp noen hyller på rommet, da... baaah TILTAK Ja, det går jo an! Vi tenker å sette opp sprinkelsengen om et par måneder (kanskje før han kommer?), for da skal bonusjenta opp i stor-jente-seng, og da kan vi gjøre klar den nye sprinkelsenga på samme rom. det kan jo hende at vi og baby ikke klarer å sove på samme rom slik at han må på eget rimelig raskt (2-3 måneder), Så jeg skal uansett lage babynest å ha i stua, også et litt større som han kan vokse litt i, i sprinkelsenga Må bare kjøpe noe fint stoff jeg vil bruke!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 2. september 2014 #1698 Del Skrevet 2. september 2014 Det er jo bare 4 uker daaa, kommer fort den timen din! Hvor langt er du på vei når du skal ha OUL? Jeg er 18+5 på torsdag Jeg har fått time fredag 03.10., kl 12:30. Da er jeg 18+6. Har bedt om å få tidligere eller senere på dagen, da, men er ikke sikkert det går an å bytte. Leeenge å vente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 2. september 2014 #1699 Del Skrevet 2. september 2014 Er den bare på AiFåun den eller. Jeg finner den nemlig ikke Finner en som ligner på det bilde, men den har lys lilla mage istedenfor. Ja, også heter den Gravidkalender I will try! Jeg finner ikke sånn prosenter på den gravidkalender Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 2. september 2014 #1700 Del Skrevet 2. september 2014 Angående stellebord: Vi har absolutt ikke plass på badet, så vi har stellekommode på det rommet som lillemann skal ha etter hvert. Har på litt varme så det ikke blir kaldt å ligge i nettoen, og så har vi en bolle med vann til engangsklutene. Når han blir større og skal sove på det rommet får vi bare sette stellematta langs en av veggene på badet og skifte der. Har forresten Flexi bath fra Stokke og er godt fornøyd med det. Når det er klappet sammen får det fint plass mellom vasken og badekaret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg