Lilleninja Skrevet 5. august 2014 #1241 Del Skrevet 5. august 2014 Jeg har 4. september klokka 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 5. august 2014 #1242 Del Skrevet 5. august 2014 Åh *legge inn i countdown appen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 5. august 2014 #1243 Del Skrevet 5. august 2014 Wohooo! :hoppe: Det er ikke lenge til nei! Jeg har en uke senere, 11 september. Ikke OUL da, men er jo 16 uker, så håper å få se kjønn Men duuuh, jeg har dårlige nyheter! Det kommer en montør hit i morgen kl 14 for å montere parabol til tv (bytter fra elendige Rikstv!), så da må jeg være hjemme! Trodde de skulle komme på torsdag, men så var det visst onsdag ifølge montøren som ringte meg i dag. Så typisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 5. august 2014 #1244 Del Skrevet 5. august 2014 Fotspor. Her har jeg lyst å følge med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 5. august 2014 #1245 Del Skrevet 5. august 2014 Wohooo! :hoppe: Det er ikke lenge til nei! Jeg har en uke senere, 11 september. Ikke OUL da, men er jo 16 uker, så håper å få se kjønn Men duuuh, jeg har dårlige nyheter! Det kommer en montør hit i morgen kl 14 for å montere parabol til tv (bytter fra elendige Rikstv!), så da må jeg være hjemme! Trodde de skulle komme på torsdag, men så var det visst onsdag ifølge montøren som ringte meg i dag. Så typisk! Ikke meninga at vi skal treffes noen av oss! Hva med fredag neste uke da? Tipper gutt, forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 6. august 2014 #1246 Del Skrevet 6. august 2014 Så koselig med dato! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 6. august 2014 Forfatter #1247 Del Skrevet 6. august 2014 Det er jo ikke lenge igjen jo Nei Og tiden kommer til å gå SÅ fort, siden vi drar på ferie neste uke!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 6. august 2014 Forfatter #1248 Del Skrevet 6. august 2014 bare fire uker til jo!!!!!!! :D Jaaa, det går fort!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 6. august 2014 Forfatter #1249 Del Skrevet 6. august 2014 Jeg har 4. september klokka 9 Nehei? SÅ gøøøy!! Åh *legge inn i countdown appen* Jepp, har allerede lagt inn, teller ned minutter og sekunder Wohooo! :hoppe: Det er ikke lenge til nei! Jeg har en uke senere, 11 september. Ikke OUL da, men er jo 16 uker, så håper å få se kjønn Men duuuh, jeg har dårlige nyheter! Det kommer en montør hit i morgen kl 14 for å montere parabol til tv (bytter fra elendige Rikstv!), så da må jeg være hjemme! Trodde de skulle komme på torsdag, men så var det visst onsdag ifølge montøren som ringte meg i dag. Så typisk! Åh, tenk om du får se kjønnet da! Spennende tider i vente nå altså! Haha! Det var bare ikke meningen at vi skulle møtes.. Får ta det ved en senere anledning. Fotspor. Her har jeg lyst å følge med Velkommen, velkommen! Ikke meninga at vi skal treffes noen av oss! Hva med fredag neste uke da? Tipper gutt, forresten! Neste fredag er jeg i Osjlo!!! Skal føre deg opp Så koselig med dato! :D Ja, endelig! Det er fint å ha noe å se frem til 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 6. august 2014 Forfatter #1250 Del Skrevet 6. august 2014 I natt drømte jeg at jeg fødte! En liten gutt. Fødte han natt til 12.juli, og terminen min var 20.august. Så han var litt tidlig ute. Fødselen var over på 30 minutter, og det var ikke vondt i det hele tatt. Og vi var hjemme igjen to timer etter fødselen. Vi hadde ingenting klart hjemme, og ungen hadde kronisk nakkesleng for vi holdt han ikke riktig!?!? Hahah, herregud for en idiotisk drøm. Tror nok jeg må roe ned nå, jeg stresser litt med å få kjøpt inn ting, men det er jo kjempelenge til termin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 6. august 2014 Forfatter #1251 Del Skrevet 6. august 2014 Ser!?!?!? Har dere hørt "Bright Eyes" av Art Garfunkel?? Det er jo overhodet ikke min sjanger i musikk, men herreguuud!!! Jeg bare gråter og gråter, og har den på repeat! Sååå fin 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 6. august 2014 #1252 Del Skrevet 6. august 2014 Ja, den er veldig koselig. Den er en av sangene som står i bakgrunnen når jeg har bowenbehandling eller reiki hypnose Synes How long will I love you, av Ellie Golding også er så sinnsykt fin. Det er en slik - til babyen/mannen min - sang. Har lyst til å ha den på navnedagen. Til baby og mannen Ååååe. Det er fineste kjærlighetserklæringa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 6. august 2014 Forfatter #1253 Del Skrevet 6. august 2014 Ja, den er veldig koselig. Den er en av sangene som står i bakgrunnen når jeg har bowenbehandling eller reiki hypnose Synes How long will I love you, av Ellie Golding også er så sinnsykt fin. Det er en slik - til babyen/mannen min - sang. Har lyst til å ha den på navnedagen. Til baby og mannen Ååååe. Det er fineste kjærlighetserklæringa. Åååååh Har jo hørt den tusen ganger før, men først nå jeg har hørt på teksten skikkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 6. august 2014 #1254 Del Skrevet 6. august 2014 Ser!?!?!? Har dere hørt "Bright Eyes" av Art Garfunkel?? Det er jo overhodet ikke min sjanger i musikk, men herreguuud!!! Jeg bare gråter og gråter, og har den på repeat! Sååå fin Enig med du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 6. august 2014 Forfatter #1255 Del Skrevet 6. august 2014 Enig med du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 6. august 2014 #1256 Del Skrevet 6. august 2014 Hvorfor må den verre sånn dere #eargasm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 6. august 2014 #1257 Del Skrevet 6. august 2014 Her har jeg ikke vært før, men det må jeg selvsagt. Synes du virker så fornuftig og hyggelig, missdior, og alltid har du gode innlegg i forumet. Artig drøm, forresten Det er visst vanlig å drømme mye rart i svangerskapet. Gjett hva jeg drømte at jeg fødte? En kattunge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 6. august 2014 #1258 Del Skrevet 6. august 2014 Jeg har også drømt at jeg fødde, det var så fullt på føden at jeg måtte føde hjemme alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 7. august 2014 Forfatter #1259 Del Skrevet 7. august 2014 Fyfader, jeg er så LEI av å våkne til røyklukt på soverommet hver eneste morgen! Og formiddag. Og ettermiddag. Og kveld. HELE TIDA! Og er det ikke røyklukta som vekker meg, så er det nabokjerringa som kolshoster på verandaen sin. Også hører man lighteren, også tenner hun seg dagens tiende, MINST!!!!! Æææærjwlsødmrnjprorlrkqllqla!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 7. august 2014 Forfatter #1260 Del Skrevet 7. august 2014 Her har jeg ikke vært før, men det må jeg selvsagt. Synes du virker så fornuftig og hyggelig, missdior, og alltid har du gode innlegg i forumet. Artig drøm, forresten Det er visst vanlig å drømme mye rart i svangerskapet. Gjett hva jeg drømte at jeg fødte? En kattunge Velkommen hit, og takk for det Er visstnok veldig vanlig ja, men jeg blir ikke heeelt vant med det Hater å drømme så mye rart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg