Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡

missdior

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Wohooo! :hoppe: :hoppe:

Det er ikke lenge til nei! :) Jeg har en uke senere, 11 september. Ikke OUL da, men er jo 16 uker, så håper å få se kjønn :jepp:

Men duuuh, jeg har dårlige nyheter! Det kommer en montør hit i morgen kl 14 for å montere parabol til tv (bytter fra elendige Rikstv!), så da må jeg være hjemme! :( Trodde de skulle komme på torsdag, men så var det visst onsdag ifølge montøren som ringte meg i dag. Så typisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lenge til nei! :) Jeg har en uke senere, 11 september. Ikke OUL da, men er jo 16 uker, så håper å få se kjønn :jepp:

Men duuuh, jeg har dårlige nyheter! Det kommer en montør hit i morgen kl 14 for å montere parabol til tv (bytter fra elendige Rikstv!), så da må jeg være hjemme! :( Trodde de skulle komme på torsdag, men så var det visst onsdag ifølge montøren som ringte meg i dag. Så typisk!

:ler: Ikke meninga at vi skal treffes noen av oss!

Hva med fredag neste uke da?

Tipper gutt, forresten! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe:

Det er jo ikke lenge igjen jo :daane:

Nei :bond: Og tiden kommer til å gå SÅ fort, siden vi drar på ferie neste uke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 4. september klokka 9 :laugh:

Nehei? SÅ gøøøy!! :danse:

Åh *legge inn i countdown appen* :fnise:

Jepp, har allerede lagt inn, teller ned minutter og sekunder :ler:

Åh, tenk om du får se kjønnet da! :) Spennende tider i vente nå altså!

Haha! Det var bare ikke meningen at vi skulle møtes.. ;) Får ta det ved en senere anledning.

Fotspor. Her har jeg lyst å følge med :)

Velkommen, velkommen! :)

:ler: Ikke meninga at vi skal treffes noen av oss!

Hva med fredag neste uke da?

Tipper gutt, forresten! :hoppe:

Neste fredag er jeg i Osjlo!!! :(

Skal føre deg opp :)

Så koselig med dato! :D

Ja, endelig! Det er fint å ha noe å se frem til :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt drømte jeg at jeg fødte! En liten gutt. Fødte han natt til 12.juli, og terminen min var 20.august. Så han var litt tidlig ute. Fødselen var over på 30 minutter, og det var ikke vondt i det hele tatt. Og vi var hjemme igjen to timer etter fødselen. Vi hadde ingenting klart hjemme, og ungen hadde kronisk nakkesleng for vi holdt han ikke riktig!?!? :klo: Hahah, herregud for en idiotisk drøm. Tror nok jeg må roe ned nå, jeg stresser litt med å få kjøpt inn ting, men det er jo kjempelenge til termin :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser!?!?!? Har dere hørt "Bright Eyes" av Art Garfunkel?? Det er jo overhodet ikke min sjanger i musikk, men herreguuud!!! Jeg bare gråter og gråter, og har den på repeat! Sååå fin :strix:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den er veldig koselig. Den er en av sangene som står i bakgrunnen når jeg har bowenbehandling eller reiki hypnose :nigo:

Synes How long will I love you, av Ellie Golding også er så sinnsykt fin. Det er en slik - til babyen/mannen min - sang. Har lyst til å ha den på navnedagen. Til baby og mannen :hjertesmil: Ååååe. Det er fineste kjærlighetserklæringa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den er veldig koselig. Den er en av sangene som står i bakgrunnen når jeg har bowenbehandling eller reiki hypnose :nigo:

Synes How long will I love you, av Ellie Golding også er så sinnsykt fin. Det er en slik - til babyen/mannen min - sang. Har lyst til å ha den på navnedagen. Til baby og mannen :hjertesmil: Ååååe. Det er fineste kjærlighetserklæringa.

Åååååh :cry3: Har jo hørt den tusen ganger før, men først nå jeg har hørt på teksten skikkelig :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser!?!?!? Har dere hørt "Bright Eyes" av Art Garfunkel?? Det er jo overhodet ikke min sjanger i musikk, men herreguuud!!! Jeg bare gråter og gråter, og har den på repeat! Sååå fin :strix:

Enig med du
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her har jeg ikke vært før, men det må jeg selvsagt. Synes du virker så fornuftig og hyggelig, missdior, og alltid har du gode innlegg i forumet.

Artig drøm, forresten ;) Det er visst vanlig å drømme mye rart i svangerskapet. Gjett hva jeg drømte at jeg fødte? En kattunge :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også drømt at jeg fødde, det var så fullt på føden at jeg måtte føde hjemme alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyfader, jeg er så LEI av å våkne til røyklukt på soverommet hver eneste morgen! Og formiddag. Og ettermiddag. Og kveld. HELE TIDA! Og er det ikke røyklukta som vekker meg, så er det nabokjerringa som kolshoster på verandaen sin. Også hører man lighteren, også tenner hun seg dagens tiende, MINST!!!!! Æææærjwlsødmrnjprorlrkqllqla!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg ikke vært før, men det må jeg selvsagt. Synes du virker så fornuftig og hyggelig, missdior, og alltid har du gode innlegg i forumet.

Artig drøm, forresten ;) Det er visst vanlig å drømme mye rart i svangerskapet. Gjett hva jeg drømte at jeg fødte? En kattunge :fnise:

Velkommen hit, og takk for det :klemmer:

Er visstnok veldig vanlig ja, men jeg blir ikke heeelt vant med det :ler: Hater å drømme så mye rart!!! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...