Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡

missdior

Anbefalte innlegg

Neeeeeei, det er jo ONSDAG vi drar! Da får jeg ikke truffet dere på kafé. Særrjøst, har hodet så langt inn i ammetåka som det kommer. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tok bare et par dager før jeg fikk min innkalling! Var 18+3 om jeg ikke husker feil på OUL :D
Da får du se at det er en liten :babyjente: inni der! Har du skrevet tippeliste? :babyjente::babyjente::babyjente::babyjente::babyjente::babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeeeeei, det er jo ONSDAG vi drar! Da får jeg ikke truffet dere på kafé. Særrjøst, har hodet så langt inn i ammetåka som det kommer. :(

Oh no!!!

Men med mindre du har det travelt med pakking i morgen, så har i alle fall jeg mulighet fra kl 10, evt. 10:30. Skal på intervju i byen kl 0915.. :) Så går jo an å ta det i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg fikk innkallingen min til OUL to eller tre uker før eller noe sånt, jeg var sååå utålmodig! :ler:

Det er jo bare to-tre-fire uker til jeg mest sannsynlig skal inn :cry3: Jeg VIL ha den!!! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, din dust assa :(

Tok bare et par dager før jeg fikk min innkalling! Var 18+3 om jeg ikke husker feil på OUL :D

Da får du se at det er en liten :babyjente: inni der! Har du skrevet tippeliste? :babyjente::babyjente::babyjente::babyjente::babyjente::babyjente:

Haha, du er så sikker i din sak :nigo: Nei, er ikke det litt tidlig? :klo: Kjenner jeg meg selv og dere rett så skravler vi vel sånn.. 10 sider før den tid, og lista forsvinner! :fnise: Men skal huske at du tipper jente!

Oh no!!!

Men med mindre du har det travelt med pakking i morgen, så har i alle fall jeg mulighet fra kl 10, evt. 10:30. Skal på intervju i byen kl 0915.. :) Så går jo an å ta det i morgen?

I morgen kan ikke jeg :cry3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke oul "alltid" i uke 18-20? Ikke stress :)

Døh, jeg stresser ikke, skal på ferie frem til uke 18 uansett, vil bare ha innkallingen så jeg kan legge den inn på nedtellingsappen min :nigo:

---------

Ingen innkalling i posten, men ei søt veske fra eBay! VIL HA MER FRA EBAY, MÅ SHOPPE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da oppretter jeg herved tippeliste!! :nigo:

:babyjente:

Studenten

Melodiana

Boks

Tekola

Teriyaki

Yesterday

Daenerys

Maneo

La Traviata

Aviendha

LempikasPromise

Leopanter

Skyblue

QueenAwesome

Romperusk

Raven Emerald

Sitronkake

Doh

Fralle

Askmeagain89

Kaffemor

Wei Wei

MissStiles

:babygutt:

Missdior & Mrdior

Saraby

Favole

Nautika

Nesevisa

Malicious

Vex

Spiremor

FruN

Kisskissbangbang

Havmus

Blondie65

Bippo

Pentu

Ulzzang

Kaospåtobein

Amilie

LilleNinja

Endret av missdior
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uhm, jeg ville tatt kontakt med sykehuset hvis du ikke får noen innkalling etterhvert jeg.

Her ble det sendt 2 elektroniske og 1 per post fra fastlegen og ingen av de ble registrert i systemet på sykehuset, var først jm sin henvisning som kom igjennom og da ringte jeg inn et par dager etter den var sendt og fikk timen per tlf.

Nå mener jeg ikke at dette er noe som vanligvis skjer, men dritkjipt hvis det faktisk skjer mer fler :fnise:

Gaaah, jeg gleder meg sånn til du skal hilse på mageboeren og vi endelig (forhåpentligvis hvertfall :sjenert: ) får vite om det er en jente eller gutt. Tror jente :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uhm, jeg ville tatt kontakt med sykehuset hvis du ikke får noen innkalling etterhvert jeg.

Her ble det sendt 2 elektroniske og 1 per post fra fastlegen og ingen av de ble registrert i systemet på sykehuset, var først jm sin henvisning som kom igjennom og da ringte jeg inn et par dager etter den var sendt og fikk timen per tlf.

Nå mener jeg ikke at dette er noe som vanligvis skjer, men dritkjipt hvis det faktisk skjer mer fler :fnise:

Gaaah, jeg gleder meg sånn til du skal hilse på mageboeren og vi endelig (forhåpentligvis hvertfall :sjenert: ) får vite om det er en jente eller gutt. Tror jente :P

Skal ta kontakt om det ikke kommer noe innen mandag neste uke :jepp: Hææ? Seriiøst? Det er jo skikkelig, skikkelig dårlig. Det er jo tusen instanser ting skal gjennom, så det er jo sikkert ikke så uvanlig heller.

Hehehe, så bra, vi gleder oss også :hoppe: Skal notere det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper gutt! ;)

Og ja, ville også ringt sykehuset om du ikke får innkalling snart.

Tok det lang tid før du fikk innkalling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du kan jo like til tippelista på førsteinnlegget eller noe, så finner du det igjen ;)

Jeg tipper... Jente!

Already done :nigo: Og notert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok det lang tid før du fikk innkalling?

Jeg fikk innkalling i uke 11 mener jeg, etter å ha vært på tidlig ul. Men hadde vært til fastlegen samme uke som også sendte henvisning, så uansett var det samme uka. Ikke samme sykehus, men innkallinger til oul skal uansett ikke ta lang tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk innkalling i uke 11 mener jeg, etter å ha vært på tidlig ul. Men hadde vært til fastlegen samme uke som også sendte henvisning, så uansett var det samme uka. Ikke samme sykehus, men innkallinger til oul skal uansett ikke ta lang tid.

Så rart, for jeg var jo tidlig UL i uke 10 :klo: Hms. Ringer jeg bare til den kvinneklinikken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...