Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡

missdior

Anbefalte innlegg

Helt sikkert :nigo:

Åh, den så bra ut! Skal bestille den 1.august, så kan vi hente den på Barnas Hus sørpå når vi skal på ferie :jepp:

Lite tips: Ha på en alarm eller noe kl 12 hvis du har like god hukommelse som meg ;) De boksene forsvinner på et blunk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lite tips: Ha på en alarm eller noe kl 12 hvis du har like god hukommelse som meg ;) De boksene forsvinner på et blunk.

Takk for tipset!! Skal gjøre det :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, når skal dere sørover?

Sikkert når jeg er i fjellheimen :(

Jepp!!! Kan sende deg litt datoer på FB :nigo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke fake noenting. Du kan bare skrive dato om at fødselen akkurat har vært. Du kan hente de så og så lenge etter fødsel. Det er nemlig ikke påkrevd å ha med baby ...

Bt0NV4UIIAAwG1Y.jpgAltså jeg hadde sett smashing ut med mage he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

(Kupper litt, sårrii MissDior! Menne, Vex! Jeg tenkte å si hei i dag (for jeg tror du kjente igjen meg og?) , men så hadde du plutselig gått forbi og jeg hadde ikke laga en lyd. Gikk for fort fort at jeg fikk dratt hodet ut av ammetåka. Så; heia sånn på etterskudd!)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake! :strix: Takk for det! Ser nå på FB at du har det fint om dagen, så en KG-pause var kanskje lurt? :nigo:

Jaa, tenk!! Er jo snart 14 uker :bond: Hvor blir tiden av???

Takk for det :strix: Litt greit med en pause av og til, kan bli litt mye :fnise: Så lenge det ikke blir for lang pause da!

Tenker det, om ikke lenge sitter du der med den kulen :gravid::nigo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaa, Vex. Det bildet der :ler: Og du kisskiss, kupping er lov, så lenge det er noe hyggelig :hoppe:

Skal sende deg melding Tekola :nigo:

Åh, gud... kul på magen ja.. Det synes ikke foreløpig iallefall. Jeg gikk jo ned to-tre kilo i starten, og har ikke gått de opp enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaa, Vex. Det bildet der :ler: Og du kisskiss, kupping er lov, så lenge det er noe hyggelig :hoppe:

Det er en vannmelon, kjøpt på rette butikken også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en vannmelon, kjøpt på rette butikken også

Hehehe. Var på butikken din i dag og kjøpte melk. Var så sjukt mye folk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe. Var på butikken din i dag og kjøpte melk. Var så sjukt mye folk!

Du må jo ikke gå dit i lunsjtida halloooo da er jo halve sentrum å kjøper lunsj ca. Jeg går dit for å se på folk jeg ha ha. I like it like that

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens gjøremål: slette bilder på iPhonen. Den har sutra i evigheter om at det ikke er plass på iClouden (har ikke kunnet sikkerhetskopiert på 36 uker... :plystre: ) så nå måtte jeg bare. Har til nå sletta 250 bilder, og skal slette minst 300 til... HerreGUD så mye teite bilder og videoer man har på telefonene sine!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hallååå! Det ligger jo ikke noen bilder inne på iclouden min?? HÆÆÆ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Tekola

Android :rodmer:

Bruker Dropbox for å ta vare på mobilkamerabildene :jepp:

Styrk med kakao var jo sykt digg! Takk for tipset Silfen! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hallååå! Det ligger jo ikke noen bilder inne på iclouden min?? HÆÆÆ

Har du sletta de fra iCloud i stedet for bare telefonen? :fnise:
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeei, har ikke sletta dem fra iCloud :klo: Har uansett lagt over stortsett alle bildene på pcen da.. men.... Det er så rart..... Googla litt, og det står at bildene ikke ligger på iCloud men på en bildestrøm som slettes og oppdateres hver 30 dag eller noe? Skjønner ikke et pøkk!!!!

Og dessuten så elsker jeg iPhonen min <3333 bare ikke innholdet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...