MarenogAron Skrevet 30. juli 2014 #1041 Del Skrevet 30. juli 2014 Helt sikkert Åh, den så bra ut! Skal bestille den 1.august, så kan vi hente den på Barnas Hus sørpå når vi skal på ferie Lite tips: Ha på en alarm eller noe kl 12 hvis du har like god hukommelse som meg De boksene forsvinner på et blunk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 30. juli 2014 #1042 Del Skrevet 30. juli 2014 Ååå, når skal dere sørover? Sikkert når jeg er i fjellheimen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 30. juli 2014 Forfatter #1043 Del Skrevet 30. juli 2014 Lite tips: Ha på en alarm eller noe kl 12 hvis du har like god hukommelse som meg De boksene forsvinner på et blunk. Takk for tipset!! Skal gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 30. juli 2014 Forfatter #1044 Del Skrevet 30. juli 2014 Ååå, når skal dere sørover? Sikkert når jeg er i fjellheimen Jepp!!! Kan sende deg litt datoer på FB 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 30. juli 2014 #1045 Del Skrevet 30. juli 2014 Jepp!!! Kan sende deg litt datoer på FB Meg og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 30. juli 2014 #1046 Del Skrevet 30. juli 2014 Du trenger ikke fake noenting. Du kan bare skrive dato om at fødselen akkurat har vært. Du kan hente de så og så lenge etter fødsel. Det er nemlig ikke påkrevd å ha med baby ... Altså jeg hadde sett smashing ut med mage he he. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 30. juli 2014 #1047 Del Skrevet 30. juli 2014 (Kupper litt, sårrii MissDior! Menne, Vex! Jeg tenkte å si hei i dag (for jeg tror du kjente igjen meg og?) , men så hadde du plutselig gått forbi og jeg hadde ikke laga en lyd. Gikk for fort fort at jeg fikk dratt hodet ut av ammetåka. Så; heia sånn på etterskudd!) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 30. juli 2014 #1048 Del Skrevet 30. juli 2014 Heia ja he he jeg er og tåkete, ADHD tåka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppsilopp Skrevet 30. juli 2014 #1049 Del Skrevet 30. juli 2014 Velkommen tilbake! Takk for det! Ser nå på FB at du har det fint om dagen, så en KG-pause var kanskje lurt? Jaa, tenk!! Er jo snart 14 uker Hvor blir tiden av??? Takk for det Litt greit med en pause av og til, kan bli litt mye Så lenge det ikke blir for lang pause da! Tenker det, om ikke lenge sitter du der med den kulen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 31. juli 2014 Forfatter #1050 Del Skrevet 31. juli 2014 Hahahaa, Vex. Det bildet der Og du kisskiss, kupping er lov, så lenge det er noe hyggelig Skal sende deg melding Tekola Åh, gud... kul på magen ja.. Det synes ikke foreløpig iallefall. Jeg gikk jo ned to-tre kilo i starten, og har ikke gått de opp enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 31. juli 2014 #1051 Del Skrevet 31. juli 2014 Hahahaa, Vex. Det bildet der Og du kisskiss, kupping er lov, så lenge det er noe hyggelig Det er en vannmelon, kjøpt på rette butikken også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 31. juli 2014 Forfatter #1052 Del Skrevet 31. juli 2014 Det er en vannmelon, kjøpt på rette butikken også Hehehe. Var på butikken din i dag og kjøpte melk. Var så sjukt mye folk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 31. juli 2014 #1053 Del Skrevet 31. juli 2014 Hehehe. Var på butikken din i dag og kjøpte melk. Var så sjukt mye folk! Du må jo ikke gå dit i lunsjtida halloooo da er jo halve sentrum å kjøper lunsj ca. Jeg går dit for å se på folk jeg ha ha. I like it like that Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 31. juli 2014 Forfatter #1054 Del Skrevet 31. juli 2014 Dagens gjøremål: slette bilder på iPhonen. Den har sutra i evigheter om at det ikke er plass på iClouden (har ikke kunnet sikkerhetskopiert på 36 uker... ) så nå måtte jeg bare. Har til nå sletta 250 bilder, og skal slette minst 300 til... HerreGUD så mye teite bilder og videoer man har på telefonene sine!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 31. juli 2014 Forfatter #1055 Del Skrevet 31. juli 2014 Men hallååå! Det ligger jo ikke noen bilder inne på iclouden min?? HÆÆÆ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 31. juli 2014 #1056 Del Skrevet 31. juli 2014 Der ser du. Iphone sucks. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 31. juli 2014 #1057 Del Skrevet 31. juli 2014 Android Bruker Dropbox for å ta vare på mobilkamerabildene Styrk med kakao var jo sykt digg! Takk for tipset Silfen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 31. juli 2014 #1058 Del Skrevet 31. juli 2014 Ja, ikke sant den er! Jeg er lykkelig og fortvilet, for den er ofte utsolgt her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 31. juli 2014 #1059 Del Skrevet 31. juli 2014 Men hallååå! Det ligger jo ikke noen bilder inne på iclouden min?? HÆÆÆ Har du sletta de fra iCloud i stedet for bare telefonen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 31. juli 2014 Forfatter #1060 Del Skrevet 31. juli 2014 Neeei, har ikke sletta dem fra iCloud Har uansett lagt over stortsett alle bildene på pcen da.. men.... Det er så rart..... Googla litt, og det står at bildene ikke ligger på iCloud men på en bildestrøm som slettes og oppdateres hver 30 dag eller noe? Skjønner ikke et pøkk!!!! Og dessuten så elsker jeg iPhonen min <3333 bare ikke innholdet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg