Gjest Tekola Skrevet 26. juli 2014 #941 Del Skrevet 26. juli 2014 Fine gaver! Tretten uker! Du haler innpå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 26. juli 2014 #942 Del Skrevet 26. juli 2014 Gratulerer med gårsdageeen Fine gaver ^^ Og wohooo, 13 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 26. juli 2014 #943 Del Skrevet 26. juli 2014 13 uker! Så mye fint du fikk på dagen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 26. juli 2014 #944 Del Skrevet 26. juli 2014 Gratulerer med overstått! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 26. juli 2014 #945 Del Skrevet 26. juli 2014 Hurra for 13 uker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 26. juli 2014 Forfatter #946 Del Skrevet 26. juli 2014 Fine gaver! Tretten uker! Du haler innpå! JA, jeg er så heldig! Tror du jeg tar deg igjen snart eller? Gratulerer med gårsdageeen Fine gaver ^^ Og wohooo, 13 uker Taaakk!! OG wippitiwoooo!!! 13 uker! Så mye fint du fikk på dagen din Hurra for det jaa, tenk, 13 uker allerede! NÅ går tida litt for her altså Gratulerer med overstått! Takk skal du ha Hurra for 13 uker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 26. juli 2014 Forfatter #947 Del Skrevet 26. juli 2014 sliten.no i dag assa. ja, jeg syter i dagboka mi, for det er miiiin dagbok <33333 men serr. sliten. 8 timer på jobb, i lekebutikk... faen som jeg hater foreldre som slipper av ungene sine og stikker og shopper. drittmennesker, seriøst! jeg tar IKKE ansvaret for drittungene deres, og når de ødelegger varer så sier jeg i fra. ikke kjeft på meg!!!! ååeeehe!!!! i det sekundet jeg satt meg i bilen starta jeg å hylgrine! hulka og snørra som faen. ÅEH. hater livet mitt litt nå. vet ikke hvorfor. trenger mannen, men mannen er borte på tur........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 26. juli 2014 #948 Del Skrevet 26. juli 2014 Jobber du i lekebutikk nå? Gjør faktisk folk det der? Burde gått an å ringt barnevernet og fått de til å hente ungen da, hehe neida, men for noen idioter, man gjør jo ikke sånt! Huff, er ikke bare bare å være gravid, dritthormoner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 26. juli 2014 #949 Del Skrevet 26. juli 2014 (endret) Jeg var innom, mine obskøne tanker ble til et kunstverk. Hilsen den største ungen. Endret 26. juli 2014 av Vex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 26. juli 2014 #950 Del Skrevet 26. juli 2014 (endret) Altså. Folk. Jeg slutter aldri å overraske meg over hvor mye dumt de finner på. til deg. Sliten + hormoner kan få sånne utslag. Ikke mye til trøst kanskje, men det er helt normalt, og det går sannsynligvis over. Gjør noe som får deg til å slappe av i kveld! Endret 26. juli 2014 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 26. juli 2014 #951 Del Skrevet 26. juli 2014 Klem til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 26. juli 2014 #952 Del Skrevet 26. juli 2014 Det er lov å hate andres barn! Klem til deg ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 26. juli 2014 #953 Del Skrevet 26. juli 2014 Å fy søren, at folk tør å gjøre noe sånt! Jeg hadde aldri i livet tatt sjansen på noe sånt! :O Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 27. juli 2014 Forfatter #954 Del Skrevet 27. juli 2014 jeg får ikke til å sove. ligger bare i senga og gråter. det er åtte dager siden pusi sist var sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 27. juli 2014 #955 Del Skrevet 27. juli 2014 Hun dukker nok opp til slutt. Jeg hengte den opp btw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 27. juli 2014 #956 Del Skrevet 27. juli 2014 Hvordan er det med deg i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 27. juli 2014 #957 Del Skrevet 27. juli 2014 Åh, dumme foreldrene! :O Pusi dukker vel opp snart <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 27. juli 2014 #958 Del Skrevet 27. juli 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 27. juli 2014 Forfatter #959 Del Skrevet 27. juli 2014 Jobber du i lekebutikk nå? Gjør faktisk folk det der? Burde gått an å ringt barnevernet og fått de til å hente ungen da, hehe neida, men for noen idioter, man gjør jo ikke sånt! Huff, er ikke bare bare å være gravid, dritthormoner Var bare ekstra i går pga mangel på folk, og det var skikkelig kjipt med så mange dustebarn Jeg var innom, mine obskøne tanker ble til et kunstverk. Hilsen den største ungen. Hahaha, men du var jo hyggelig <3 Altså. Folk. Jeg slutter aldri å overraske meg over hvor mye dumt de finner på. til deg. Sliten + hormoner kan få sånne utslag. Ikke mye til trøst kanskje, men det er helt normalt, og det går sannsynligvis over. Gjør noe som får deg til å slappe av i kveld! Nei, folk er verdens verste parasitt!!! Takk for at du skriver her, det føles så fint å høre fra andre gravide som har vært gjennom det samme Klem til deg! Det er lov å hate andres barn! Klem til deg ☺️ Hehehe, hatet mest foreldrene! Takk for det Å fy søren, at folk tør å gjøre noe sånt! Jeg hadde aldri i livet tatt sjansen på noe sånt! :O Nei, jeg skjønner heller ikke det. Hva om ungene går ut av butikken da? Jeg kan jo ikke følge med på dem, for jeg er jo faktisk på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 27. juli 2014 Forfatter #960 Del Skrevet 27. juli 2014 Hun dukker nok opp til slutt. Jeg hengte den opp btw Gjorde du? Hihihih, så gøy!! Tenk at mine kunstverk henger hos Vex Hvordan er det med deg i dag? Mye bedre! Pusi er kommet til rette igjen, og mannen er hjemme Åh, dumme foreldrene! :O Pusi dukker vel opp snart <3 And she diiiid ---------------------- Jeg kjørte nedover til pappa for å lete etter pusi, men først satt jeg meg inne hos han og vi skravla litt i stua. Verandadøra stod på gløtt.. Jeg begynte å smågråte litt da pappa sa at han faktisk ikke hadde sett henne siden forrige fredag kveld, og at han kanksje trodde hun hadde stukket av, for godt. Og plutselig, helt uten forvarsel, så kom hun spankulerende inn verandadøra, også mjaua hun. Jeg fikk sjokk!!! Sprang opp av stolen og lukka alle dører og vinduet jeg kunne finne og knusekoste henne :hjerte: Nå er vi hjemme igjen, alle tre, og det føles veldig mye bedre 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg