Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡

missdior

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fine gaver! :rodmer:

Tretten uker! Du haler innpå! :ler:

JA, jeg er så heldig! Tror du jeg tar deg igjen snart eller? :nigo:

Gratulerer med gårsdageeen :danse:

Fine gaver ^^

Og wohooo, 13 uker :laugh:

Taaakk!! OG wippitiwoooo!!! :hoppe:

13 uker! :hoppe:

Så mye fint du fikk på dagen din :)

Hurra for det jaa, tenk, 13 uker allerede! NÅ går tida litt for her altså :ler:

Gratulerer med overstått! :)

Takk skal du ha :nigo:

Hurra for 13 uker!! :hoppe:

:danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sliten.no i dag assa. ja, jeg syter i dagboka mi, for det er miiiin dagbok <33333 men serr. sliten. 8 timer på jobb, i lekebutikk... faen som jeg hater foreldre som slipper av ungene sine og stikker og shopper. drittmennesker, seriøst! jeg tar IKKE ansvaret for drittungene deres, og når de ødelegger varer så sier jeg i fra. ikke kjeft på meg!!!! ååeeehe!!!! i det sekundet jeg satt meg i bilen starta jeg å hylgrine! hulka og snørra som faen. ÅEH. hater livet mitt litt nå. vet ikke hvorfor. trenger mannen, men mannen er borte på tur........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber du i lekebutikk nå? Gjør faktisk folk det der? Burde gått an å ringt barnevernet og fått de til å hente ungen da, hehe neida, men for noen idioter, man gjør jo ikke sånt! Huff, er ikke bare bare å være gravid, dritthormoner :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var innom, mine obskøne tanker ble til et kunstverk. Hilsen den største ungen.

Endret av Vex
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså. Folk. Jeg slutter aldri å overraske meg over hvor mye dumt de finner på.

:klemmer: til deg. Sliten + hormoner kan få sånne utslag. Ikke mye til trøst kanskje, men det er helt normalt, og det går sannsynligvis over. Gjør noe som får deg til å slappe av i kveld!

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å fy søren, at folk tør å gjøre noe sånt! Jeg hadde aldri i livet tatt sjansen på noe sånt! :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg får ikke til å sove. ligger bare i senga og gråter. det er åtte dager siden pusi sist var sett. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jobber du i lekebutikk nå? Gjør faktisk folk det der? Burde gått an å ringt barnevernet og fått de til å hente ungen da, hehe neida, men for noen idioter, man gjør jo ikke sånt! Huff, er ikke bare bare å være gravid, dritthormoner :kose:

Var bare ekstra i går pga mangel på folk, og det var skikkelig kjipt med så mange dustebarn :sinna:

Jeg var innom, mine obskøne tanker ble til et kunstverk. Hilsen den største ungen.

Hahaha, men du var jo hyggelig <3

Altså. Folk. Jeg slutter aldri å overraske meg over hvor mye dumt de finner på.

:klemmer: til deg. Sliten + hormoner kan få sånne utslag. Ikke mye til trøst kanskje, men det er helt normalt, og det går sannsynligvis over. Gjør noe som får deg til å slappe av i kveld!

Nei, folk er verdens verste parasitt!!! :ler: Takk for at du skriver her, det føles så fint å høre fra andre gravide som har vært gjennom det samme :klemmer:

Klem til deg! :klem:

:klemmer:

Det er lov å hate andres barn! Klem til deg ☺️

Hehehe, hatet mest foreldrene! Takk for det :hjerte:

Å fy søren, at folk tør å gjøre noe sånt! Jeg hadde aldri i livet tatt sjansen på noe sånt! :O

Nei, jeg skjønner heller ikke det. Hva om ungene går ut av butikken da? Jeg kan jo ikke følge med på dem, for jeg er jo faktisk på jobb :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun dukker nok opp til slutt. Jeg hengte den opp btw

Gjorde du? Hihihih, så gøy!! Tenk at mine kunstverk henger hos Vex :nigo:

Hvordan er det med deg i dag? :klemmer:

Mye bedre! Pusi er kommet til rette igjen, og mannen er hjemme :hjerte:

Åh, dumme foreldrene! :O

Pusi dukker vel opp snart <3

And she diiiid :nigo:

:klem:

:klemmer:

----------------------

Jeg kjørte nedover til pappa for å lete etter pusi, men først satt jeg meg inne hos han og vi skravla litt i stua. Verandadøra stod på gløtt.. Jeg begynte å smågråte litt da pappa sa at han faktisk ikke hadde sett henne siden forrige fredag kveld, og at han kanksje trodde hun hadde stukket av, for godt. Og plutselig, helt uten forvarsel, så kom hun spankulerende inn verandadøra, også mjaua hun. Jeg fikk sjokk!!! Sprang opp av stolen og lukka alle dører og vinduet jeg kunne finne og knusekoste henne :hjerte: :hjerte: Nå er vi hjemme igjen, alle tre, og det føles veldig mye bedre :hjerte:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...