Gå til innhold

Hvilken bil til hund og baby?


meangirl

Anbefalte innlegg

Dere som har hund og baby,hvilken bil har dere? Vi må kjøpe ny bil,vil at den skal ha plass til både hundebur,vogn +litt ustyr når man skal ut på litt lengre turer. Hund er staffordshire bullterrier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ei i barselgruppa mi har en diger rottweiler (el hvordan det skrives) og en ganske ny Volvo stasjonsvogn.

Anonymous poster hash: 35de9...dd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har to bikkjer (en staff og en større blandingshund) og baby på fem mnd. Vi kjører en volvo v70, veldig godt med plass i den egentlig, men med to hunder, barnevogn og bagasje så blir det litt trangt. Hadde vi hatt bare staffen ville det ikke vært noe problem i det hele tatt. :) Ekstremt fornøyd med bilen ihvertfall, må bare gå til anskaffelse av takboks om vi skal på lange turer fremover for å slippe å stappe bilen helt. Billigere enn å kjøpe større bil :P

Har et par venninner med staff og baby, som kjører vw touran. Veldig fornøyde med hva de får plass til når de skal på lenger turer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skoda Superb er den største stasjonsvognen på markedet i dag, mye større bagasjerom enn Volvo. Er kanskje en svinedyr Mercedes som kan sammenlignes, ellers ingen andre. Den har gigantisk bagasjerom og baksetet er det like stor plas som forsetet.

Anonymous poster hash: 35892...d97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første jeg tenkte når jeg leste overskriften var "Jeg har ikke tenkt å kjøpe bil til barna mine engang, og her kommer det en som skal ha bil til hunden sin. Hvor skal den kjøre liksom?"

På tide å ta kvelden her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...