Pringle Skrevet 8. juni 2014 #1 Del Skrevet 8. juni 2014 Jeg mener det, helt utrolig nydelig, mye mer enn filmstjernepen og supermodellpen. Hun ser ut som en dronning. Bildet man har av en dronning, altså, ikke dronning Sonja liksom. Og ihvertfall i de øyeblikkene hun ikke er i kamp, eller når hun ikke har blåveis eller er dillet opp. Jeg er jente, og såvidt jeg vet hetero...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neva Skrevet 8. juni 2014 #2 Del Skrevet 8. juni 2014 Er helt enig, hun er vanvittig pen! Nydelige trekk i ansiktet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. juni 2014 #3 Del Skrevet 8. juni 2014 Enig, hun er pen og med sjarme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #4 Del Skrevet 8. juni 2014 Hun er nydelig, og er i medier fordi hun er verdens beste i sitt felt. Tommel opp! Anonymous poster hash: 19407...eb1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 8. juni 2014 Forfatter #5 Del Skrevet 8. juni 2014 Ja, ikke minst, hun er kjent og berømt fordi hun kan noe, ikke pga sitt utseende, slik som altfor mange andre er. Så det blir litt "galt" å "beundre henne for utseendet". Jeg beundrer vel heller det hun har prestert (selv om jeg ikke liker boksing) og nyter hvordan hun ser ut. Eller noe sånt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testosteron Skrevet 8. juni 2014 #6 Del Skrevet 8. juni 2014 Ja. Hun er naturlig pen, og så er hun søt og sympatisk i tillegg Tror dere hun har bruker her på KG? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Artistina Skrevet 8. juni 2014 #7 Del Skrevet 8. juni 2014 Hun er kjempepen og virker tvers gjennom hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #8 Del Skrevet 8. juni 2014 Synes ikke jeg.. Anonymous poster hash: f949d...4d8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 8. juni 2014 #9 Del Skrevet 8. juni 2014 kjempepen dame! Og tøff! Veldig god sammensetning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beach Skrevet 9. juni 2014 #10 Del Skrevet 9. juni 2014 Ja, Cecilia Brækhus er veldig pen. Tenker alltid på kvinnelige boksere som litt macho og røffe damer, men Cecilia er tøff og feminin. Flott dame som er kjempeflink på sitt område. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 9. juni 2014 #11 Del Skrevet 9. juni 2014 Også er hun en av få kvinnelige idrettsutøvere som ser like naturlig ut når hun dresser seg opp som når hun har treningsklær på seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 6. september 2014 #12 Del Skrevet 6. september 2014 Noen som vet om hun har *fyll inn rett svar* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #13 Del Skrevet 6. september 2014 Jeg synes ikke hun er pen. Hun er altfor maskulin etter min smak. Anonymous poster hash: 327bf...961 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 6. september 2014 #14 Del Skrevet 6. september 2014 Hun er rett og slett vakker ha, ser fantastisk, selv uten sminke. Utrolig pene trekk, men colombianere er jo ofte pene da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg