Gå til innhold

Cecilia Brækhus er så pen!

Pringle

Anbefalte innlegg

Jeg mener det, helt utrolig nydelig, mye mer enn filmstjernepen og supermodellpen. Hun ser ut som en dronning. Bildet man har av en dronning, altså, ikke dronning Sonja liksom. Og ihvertfall i de øyeblikkene hun ikke er i kamp, eller når hun ikke har blåveis eller er dillet opp.

Jeg er jente, og såvidt jeg vet hetero...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hun er nydelig, og er i medier fordi hun er verdens beste i sitt felt. Tommel opp!

Anonymous poster hash: 19407...eb1
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke minst, hun er kjent og berømt fordi hun kan noe, ikke pga sitt utseende, slik som altfor mange andre er. Så det blir litt "galt" å "beundre henne for utseendet". Jeg beundrer vel heller det hun har prestert (selv om jeg ikke liker boksing) og nyter hvordan hun ser ut. Eller noe sånt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Hun er naturlig pen, og så er hun søt og sympatisk i tillegg :)

Tror dere hun har bruker her på KG? :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Synes ikke jeg..

Anonymous poster hash: f949d...4d8
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Cecilia Brækhus er veldig pen. Tenker alltid på kvinnelige boksere som litt macho og røffe damer, men Cecilia er tøff og feminin. Flott dame som er kjempeflink på sitt område.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også er hun en av få kvinnelige idrettsutøvere som ser like naturlig ut når hun dresser seg opp som når hun har treningsklær på seg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Jeg synes ikke hun er pen. Hun er altfor maskulin etter min smak.

Anonymous poster hash: 327bf...961
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er rett og slett vakker ha, ser fantastisk, selv uten sminke. Utrolig pene trekk, men colombianere er jo ofte pene da :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...