Gå til innhold

Finne en kjæreste som det svinger litt av


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er singel og vil ikke være det lenger. Men hvordan skal jeg finne en kjæreste som jeg kan dele hobbyen min med; sex. Sex med par, sex med mange, sex ute og sex på klubb.

Sånne ting skriver man ikke akkurat på match eller sukker profilen sin og på sex sider og på "sex treff" er ikke langvarige forhold er tema.

Blir litt frustrert. Har sluttet å date fordi jeg vet at sannsynligheten for at disse hyggelige mennene jeg treffer deler min hobby er nermest null.

Anonymous poster hash: 9ae42...14f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du tilknyttningsproblemer siden det funger best for deg å være i et forhold som har denne strukturen ?

Og ja, du finner sikkert noen menn som du er kompatibel med, tror det bare handler om å være litt åpen om det ganske tidlig i forholdet. Inviter kjekke menn til å prøve sammen med deg.



Anonymous poster hash: e94f6...905
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er da folk som er ute etter forhold på feks cupido, vet om flere som har funnet en kjæreste der da de har funnet hverandre på like premisser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Når du har en forutsetning om at du er så spesiell at ingen menn er like spesielle så har jo lagt en forutsetning som fungerer som en sperre.

Hvilken skade vil det gjøre å legge inn i profilen at du f.eks. tilhører swingersmiljøet og søker menn med samme interesse for dere to som par?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare få en pulevenn til å bli med på alt dette? Leve ut fantasiene før du slår deg ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når du har en forutsetning om at du er så spesiell at ingen menn er like spesielle så har jo lagt en forutsetning som fungerer som en sperre.

Hvilken skade vil det gjøre å legge inn i profilen at du f.eks. tilhører swingersmiljøet og søker menn med samme interesse for dere to som par?

Det synes jeg er vanskelig fordi dating sider er blitt veldig mainstream og veldig mange av de man møter i det daglige er medlemmer. Og det er helt OK.

Men swinging er ikke noe man forteller om på butikken og blant vennekretsen... Om det ble "kjent" kan jeg bare glemme å bli tatt seriøst på jobb ;-)

Anonymous poster hash: 9ae42...14f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er da folk som er ute etter forhold på feks cupido, vet om flere som har funnet en kjæreste der da de har funnet hverandre på like premisser.

Skal prøve ;-)

Anonymous poster hash: 9ae42...14f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare få en pulevenn til å bli med på alt dette? Leve ut fantasiene før du slår deg ned.

Pulevenn er pulevenn - dvs noen man har sex med men av ulike ikke ønsker å bli kjæreste med.

Anonymous poster hash: 9ae42...14f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Det synes jeg er vanskelig fordi dating sider er blitt veldig mainstream og veldig mange av de man møter i det daglige er medlemmer. Og det er helt OK.

Men swinging er ikke noe man forteller om på butikken og blant vennekretsen... Om det ble "kjent" kan jeg bare glemme å bli tatt seriøst på jobb ;-)

Anonymous poster hash: 9ae42...14f

Da velger du andre dating steder enn du har valgt til nå.

Hvor interessant er det egentlig å vite at onkelen til naboen søker en ny dame?

Hvilke dating sider er det dere bruker da mennsker siden dere har hele omgangskretsen og kollegafellesskapet på jobb der også? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da velger du andre dating steder enn du har valgt til nå.

Hvor interessant er det egentlig å vite at onkelen til naboen søker en ny dame?

Hvilke dating sider er det dere bruker da mennsker siden dere har hele omgangskretsen og kollegafellesskapet på jobb der også? :klo:

Både på sukker, match og tinder har jeg møtt på kjentfolk. Men jeg er kanskje på feil sted ?

Anonymous poster hash: 9ae42...14f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Både på sukker, match og tinder har jeg møtt på kjentfolk. Men jeg er kanskje på feil sted ?

Anonymous poster hash: 9ae42...14f

Ser jo selvsagt fordelen ved å velge noen som bor ikke så altfor langt unna, men da møter du jo de problemene du alt har beskrevet.

Og samtidig vet du jo ikke om dem du dater sprer informasjon om deg slik de forstår det du sier.

Møter du ingen ungkarer når du utøver hobbyen din da?

Om du vil ha noen som du kan fysisk flytte sammen med og ingen av dere skal måtte bytte jobb eller flytte langt på dere, så må du bare plukke den beste mannen du finner og ta en sjanse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mange gode tips her: Hva med single menn i swingersmiljøet? Hva med Fetlife? Hva med Cupido? Hvis du kunne tenke deg en cuckold, en mann som vil godta at du swinger mens han selv er trofast mot deg kan du finne slike på Cuckold.no. Jeg vet jo ikke om det siste høres ut som din greie, men jeg vet det er noen single menn med cuckold-fetisj på det nettstedet.

Et siste tips: Våg å skrive under nick, eller opprett et nytt nick der du kan være åpen. Selv om Kvinneguiden ikke er en nettdatingarena kan du faktisk treffe noen her også, det vet jeg av erfaring. ;)

Endret av Cuckold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...