Gå til innhold

Første mens etter fødsel eller festeblødning?


Mumrikka

Anbefalte innlegg

Hei. Håper noen kan relatere til/ hjelpe med dette :)

Sønnen min er 10 mnd og jeg har ikke hatt menstruasjon enda. Beklager detaljer:De siste to dagene har jeg innimellom fått lyserødt på papiret når jeg har tørket meg, litt brune flekker på truseinlegg og litt slim. Har hatt kraftige smerter i livmor to ganger men varte bare i 5 sekunder. Kan dette være mensen? Ingenting idag.. Og jeg er veldig kvalm(har tatt flere negative tester nå og i det siste)

På forhånd takk om noen kan svare :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mensen kan fint oppfører seg rart når den er på gang etter fødsel. Iom at du har negative tester så er det sannsynlig at det er enten mens eller EL du kjenner til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, jeg tror jeg hadde eggløsning for et par uker siden så det burde passe med mensen men jeg har aldri opplevd slik "spotting" før.. Kan det fortsatt være festeblødning eller er det lite sannsynlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, jeg tror jeg hadde eggløsning for et par uker siden så det burde passe med mensen men jeg har aldri opplevd slik "spotting" før.. Kan det fortsatt være festeblødning eller er det lite sannsynlig?

Det er umulig for noen å si. Men ofte er festeblødning en bitteliten blødning og ikke spotting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuttepi

Mensen er jo gjerne både rar og annerledes etter fødsel, da. Festeblødning kommer noen dager etter EL, ikke så seint som ved IKM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...