Gå til innhold

Forferdelige kramper og menstruasjonssmerter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har hatt menstruasjonssmerter i nøyaktig 1 uke i dag... Ømme bryster, luft i magen, krampen til tider og dunking nederst til venstre. Altså helt lik min vanlige syklus. Men absolutt ingen blødning. Har hatt veldige kramper noen morgener, som har gitt seg etter kort tid. I går trodde jeg noe skulle sprekke. Murringene har gitt seg med naproxen, mens dunkingen nederst til venstre har ikke blitt borte ved smertestillende. Har bevisst ikke tatt det før i går kveld da jeg ville følge med på smertene. Tok de på anbefaling av legevakt i går. Er i 20 åra og har hatt regelmessig mens i hvertfall 9 år. Er det graviditetstegn? Hadde mens for ca en måned siden, men nå har jeg glemt akkurat hvilken dag den startet. Det jeg derimot vet er at vanligvis har jeg smerter Max 2 dager før blødning, og de gir seg etter ca 2 dager etter påbegynt blødning. Blødningene mine varer aldri i mer enn 5 dager. Og nå har jeg hatt mensen uten mens i 7?:o Når kan man isåfall ta en test å være sikker? Dette er for meg helt forferdelig, for jeg vil gjerne ha barn, men absolutt ikke sånn min livssituasjon er nå:( Har heller ikke hatt ubeskyttet samleie siden forrige mens:o

Anonymous poster hash: a9bdf...90b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...