Gå til innhold

Det absolutt minste bilsetet?


Stormborn

Anbefalte innlegg

Isofix kan ettermonteres i de fleste biler.

Anonymous poster hash: 2a5ce...c5d

Ja, jeg så man fikk kjøpt deler... Men uansett er Iso-fix setene mye større enn de som ikke er så da måtte jeg kjøpt ny bil allikevel :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Britax har jo de bilsetene som passer best i en Volvo. I følge Volvo i hvertfall. Du får jo kjøpt Britax hos Volvo forhandler med Volvo logo på setet, om man er skikkelig Volvonerd så er sikkert dette kult :P

Jeg har en v40 og den er mindre enn v50. Har Britax Multitech II. Bakovervendt, festes uten isofix, kan brukes som beltestol når ungen en stor nok, du kan regulere ryggen nokså mye slik at ungen ikke dingler med hodet om det skal sove. Jeg fikk anbefalt dette setet hos Volvo forhandler. Prøvde det hos Babyshop og kjøpte det til en billigere pris på Jollyroom :)

Anbefales. Er nokså enkelt å montere synes jeg. Og Mini er veldig fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Britax har jo de bilsetene som passer best i en Volvo. I følge Volvo i hvertfall. Du får jo kjøpt Britax hos Volvo forhandler med Volvo logo på setet, om man er skikkelig Volvonerd så er sikkert dette kult :P

Jeg har en v40 og den er mindre enn v50. Har Britax Multitech II. Bakovervendt, festes uten isofix, kan brukes som beltestol når ungen en stor nok, du kan regulere ryggen nokså mye slik at ungen ikke dingler med hodet om det skal sove. Jeg fikk anbefalt dette setet hos Volvo forhandler. Prøvde det hos Babyshop og kjøpte det til en billigere pris på Jollyroom :)

Anbefales. Er nokså enkelt å montere synes jeg. Og Mini er veldig fornøyd :)

Sååå Volvo-nerd er jeg ikke :P

Tror jeg går for Hi-Way siden det kan brukes fra nå av, virkelig ikke bra for mine knær om vi krasjer så å vente opptil 10 mnd til går ikke tror jeg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...