Gå til innhold

Graviditetssymptomene forsvinner på IKM, ingen mens og positive tester. SA?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg testet positivt første gang på onsdag og nok en gang i går. Begge strekene var svake men gårsdagens var utvilsomt sterkere enn den på onsdag. I dag på IKM testet jeg ikke for jeg har jo allerede fått to positive tester og var rimelig sikker på at jeg var gravid. Jeg har hatt få graviditetstegn men det mest utpregede har vært ømme og veldig harde bryster samt at utfloden jeg pleier å ha mellom EL og IKM har vært fraværende.

Det jobbes tydeligvis veldig i livmora i dag både med mens og stikksmerter. Jeg har hatt den normale "mens magen" min i dag med diare idet tanta kommer, men ingen mens. Jeg har begynt å få en ganske tykk, gulaktig utflod og ømheten og hardheten i brystene er nesten borte. Ikke ser de like store ut som de har gjort den siste uken heller. Så nå sitter jeg her og er veldig usikker på om jeg i det hele tatt er gravid eller om det er en spontanabort på vei. Jeg har aldri hatt en SA så jeg aner ikke hvordan forløpet til en slik er. Jeg har kjøpt en ny test til i morgen men det er så lenge til :sur:

Kan jeg hatt en kombinasjon av PMS og graviditetssymptomer der PMS symptomene nå slipper siden mens ikke kommer eller er det helt normalt at graviditetssymptomene ikke er like kraftige hver dag? Noen som har opplevd noe lignende uten å miste spiren? :(


Anonymous poster hash: e5eb9...a96



Anonymous poster hash: 95316...6e6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...